Uhmm wat?quote:Op zondag 23 april 2006 12:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt weer wat gemist Gizmore.
Hoe kan je nou blauw én normaal zijn?quote:Op zondag 23 april 2006 13:07 schreef Stofje het volgende:
Ben ik nou echt de enige normale hier? Hmm?
Kut is dat he?quote:
Als te koop of te huur?quote:Op zondag 23 april 2006 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat he?
Zal ik hem in V&A zetten?
Omdat je er dan niet bent?quote:Op zondag 23 april 2006 18:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
eigenlijk best een kutdatum
Mwah de planning is eigenlijk dat ik de 29e weer naar NL vlieg.quote:
Mijn vader zegt altijd:"Het is geen kwestie van kunnen,maar van willen."quote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef fraubitch het volgende:
Ik wil ook graag in de OP.
als "wilt wel maar kan niet komen" ofzo
Surprisequote:Op maandag 24 april 2006 00:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd:"Het is geen kwestie van kunnen,maar van willen."![]()
Enneh,StofjeHoezo,zijn hier geen normale mensen,ik ben best normaal.soms
Dan ga je maar een paar dagen eerderquote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah de planning is eigenlijk dat ik de 29e weer naar NL vlieg.
Opzich goed plan. Ik neem het in overweeg.quote:Op maandag 24 april 2006 00:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Dan ga je maar een paar dagen eerder.
Nou ja,normaal....we zitten wel op Fok! hè,dus in hoe verre dat normaal te noemen is....quote:Op maandag 24 april 2006 00:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Surprise. We zijn allemaal normaal
. En nog gezellig ook
.
[..]
Tja, als ik dat in een goedemorgen topic zet wordt ik tot de grond afgebrand. Dus dan verblij ik jullie er maar meequote:
Kijk, en zo zijn WIJ dan weerquote:Op maandag 24 april 2006 09:26 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, als ik dat in een goedemorgen topic zet wordt ik tot de grond afgebrand. Dus dan verblij ik jullie er maar mee![]()
Spannendquote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef Nolius het volgende:
[FOK!radio] Paultjuuh, Biogarde en Yvonne live
Roddels![]()
Ik had het over roddelsquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef HeatWave het volgende:
fok radio en spannendThat'll be the day
.
Ik zal luisteren.quote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef Nolius het volgende:
Roddels![]()
Heerlijkquote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef Nolius het volgende:
Roddels![]()
Dan weet ze dat tenminste ookquote:Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze nog wat over je stripact van afgelopen vrijdag in de Stairway
Who's next?quote:Op maandag 24 april 2006 16:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En wederom een vrouw die bij de volgende meet aan de cola light gaat.
As if
Inbellen en vertellenquote:Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze nog wat over je stripact van afgelopen vrijdag in de Stairway
De kattenversie doe je wel zelf aan he?quote:Op maandag 24 april 2006 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hier, een nieuw jasje voor je.
[afbeelding]
Koelquote:Op maandag 24 april 2006 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hier, een nieuw jasje voor je.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |