Platform Signalering Onjuist Spatiegebruik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_(taal)
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
Zie wikipedia.
En als iemand de computer uitzet? Telt dat ook als 'een actie plegen'?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:37 schreef LXIV het volgende:
Dat zit hij alleen als je een pagina ververst, een nieuw topic opent, etc. Een actie pleegt dus. Vanaf dat moment gaat er iets van een timer lopen.
Nee, je computer uitzetten of eenvoudigweg een andere pagina (buiten FOK) openen is geenactie. Dan verandert hij daarna dus automatisch na 10 minuten ofzo van kleur.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als iemand de computer uitzet? Telt dat ook als 'een actie plegen'?
Oud en nieuw gebakquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie wikipedia.
quote:Hoezeer het Nederlands lijdt aan de Engelse ziekte, blijkt wel uit het feit dat zelfs op de omslag van het Groene Boekje, editie 1995, een vorm van Engelse ziekte voorkwam: het anglicistische meervoud ´Nederlandse en Vlaamse regeringen´.
Ze hebben ook een meldpunt!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Platform Signalering Onjuist Spatiegebruik.
![]()
Volgens mij moet het daar juist regering zijn. De Nederlandse en (de) Vlaamse regering. We hebben er immers maar 1 in Nederland. In het Engels gebruiken ze dan (blijkbaar) toch een meervoudsvorm.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ah, dank je voor de uitleg LX
Ik snap trouwens niet wat er fout is hier in dit voorbeeld:
[..]
Laten we ze gaan verzamelen in een aparte topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
(Moet ik nu iedereen op FOK! die een samenstelling losschrijft hier gaan aangeven?)
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
(Moet ik nu iedereen op FOK! die een samenstelling losschrijft hier gaan aangeven?)
Oh ja... op die manier had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij moet het daar juist regering zijn. De Nederlandse en (de) Vlaamse regering. We hebben er immers maar 1 in Nederland. In het Engels gebruiken ze dan (blijkbaar) toch een meervoudsvorm.
Ja, dat is het ook. Maar in het Nederlands zouden we "Oasis heeft..." zeggen en niet "Oasis hebben...".quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:02 schreef LXIV het volgende:
Misschien omdat een band altijd uit meerdere leden bestaat?
Zie deze TT bijvoorbeeld alquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
(Voor wie er allemaal naakt voor (of achter) hun compu zitten!)![]()
Laat ik me maar snel weer aankleden danquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Is er een FOKbijbel!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie deze TT bijvoorbeeld al
FOK! bijbel trivia 2
Maar dat plaatje wisselt telkens bij een verversing! Wat leukquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
5: Eert uw admin en moderatorquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is er een FOKbijbel!![]()
1: Gij zult niet relklonen
2: Gij zult niet cross-posten
3: Gij zult geen discriminerende uitlatingen doen.
4: Gij zult geen downloadtips geven
... et cetera!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi.
Jeetje, ik zie jullie bijna over het hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |