Ik heb geen gitaarquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:35 schreef R_ON het volgende:
Of ben je te druk met je gitaar?
Waarover ben je dan zo blijquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
*juich* *spring* *dans* *zing* *jubel* *stuiter*![]()
![]()
![]()
Zelfs in deze tvp kan ik mijn blijdschap niet verbergen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Omdat ik zojuist te horen heb gekregen dat ik ben aangenomen...
Ik heb een baan!!!![]()
![]()
Dankjewel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat voor baan is het?
Aan Bill....quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:51 schreef R_ON het volgende:
Het lukte toch niet om die nummers te versturen. Aan wie lag dat dan?
Jeemig, zo kom je wel over ja...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:53 schreef R_ON het volgende:
Dus toch dom?
Nee, en hoe kom je aan dat idee?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef R_ON het volgende:
Probeer het heel eigenwijs gewoon nog een keer. Je was tot over je oren verliefd op JAM?
Nee.quote:Komt dat meer in de richting?
Als je jezelf zo'n volwassen vent vind, gedraag je dan niet zo als een vervelend klein etterbakje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:11 schreef R_ON het volgende:
Daar zit ik ook helemaal niet op te wachten. Het zijn vragen, geen aannames. Dat legt iemand je nog weleens uit als je wat groter bent, he knul.
Waar heb je dan verstand van? Kinderliedjes? Is dat meer je genre? Of babygeluidjes?
Zichzelf.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:41 schreef LXIV het volgende:
Wie ben je nu aan het pesten, R_ON? Erik of mij?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:48 schreef LXIV het volgende:
Je "plusje" blijft altijd nog ff blauw. Ook als je compu al uit staat...
Oh, dat was tevens een TTKLPTXXIITVPquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:04 schreef DaMart het volgende:
Deze topic had beter R.H.S.P.O.K.T. kunnen heten!
Dat is de [ afk ] tag... kun je verborgen tekst toevoegen. Als je met je muis erover heen gaat, dan zie je die tekst pas.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:07 schreef wyccie het volgende:
Hee, wat grappig! De uitleg van de afkorting is in het quote-gedeelte te zien!
Volgens mij durft na die post niemand meer iets te zeggen hier, Dagonetquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Wat een leuk topic. Is het postkrikken en topicverkloten nu afgelopen of moet ik een handje helpen?
Misschien ook omdat R_On weg is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij durft na die post niemand meer iets te zeggen hier, Dagonet
Omdat ze het lijstje van Arcee zo leuk vinden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
Waarom zou iemand willen postkrikken?
'zowiezo'quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
De LPT is zowiezo een beetje tam de laatste drie topics.
Terwijl het daarvoor juist een SPT werdquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
De LPT is zowiezo een beetje tam de laatste drie topics.
Dat laatste.quote:
Je moet wel op je woorden passen, hier op TTKquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:23 schreef Lienekien het volgende:
Nee joh. Zo ie zo.
Ik moest vandaag ook weer lachen om een foutje in een consumentenbrief, in reactie op mijn reactie op een klacht:quote:
Ah....gelukkig is er nog iemand die toezicht houdt (AR heeft het nu eventjes druk met iets anders). Toen ik dit topic aan het doorlezen was, vroeg ik me al af of het een ban zou opleveren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Wat een leuk topic. Is het postkrikken en topicverkloten nu afgelopen of moet ik een handje helpen?
Als er in één subforum op woorden gepast moet worden, dan is het TTK.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet wel op je woorden passen, hier op TTK
Ik moest hem van de week ook al hebben... maar dan op een leukere manier... gewoon zeggen dat hij iets had gezegd wat hij niet gezegd had, en laten terugzoeken in een oude topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar goed, dat was even lachen vanmiddag. Die arme Erik......
Dat was gewoon een geintje, maar dit sloeg nergens op, heel erg vervelend zelfs. Erik, als je me hoortquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest hem van de week ook al hebben... maar dan op een leukere manier... gewoon zeggen dat hij iets had gezegd wat hij niet gezegd had, en laten terugzoeken in een oude topic![]()
Sorry, Erik...
Is volgens mij onder invloed van het Engels. Dat kent weinig samenstellingen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:29 schreef LXIV het volgende:
Ik zette zojuist een muziekmobiel in elkaar.
Zat er een briefje bij: "monteer instructie". (het was overigens geen goedkoop apparaat)
Het lijkt wel mode te worden om samenstellingen los te schrijven. Ik zie het in ieder geval steeds vaker.
Moet de tuinkat veilig gemaakt worden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is volgens mij onder invloed van het Engels. Dat kent weinig samenstellingen.
Je ziet het op Fok! ook vaak. Levert wel eens misverstanden op, zoals de titel 'tuin kat veilig maken'.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je ziet het op Fok! ook vaak. Levert wel eens misverstanden op, zoals de titel 'tuin kat veilig maken'.
Een agressief kreng was 't.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet de tuinkat veilig gemaakt worden?
Kaltstellen: maken dat iem. niet meer in een bep. hoedanigheid kan optredenquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan hebben we het eigenlijk over kaltstellen dus.
Zolang je niks doet, maar alleen een pagina aan het lezen bent, weet de server van FOK niet of je nu online of offline bent. Dat zit hij alleen als je een pagina ververst, een nieuw topic opent, etc. Een actie pleegt dus. Vanaf dat moment gaat er iets van een timer lopen. Pas wanneer je een bepaalde tijd niks gedaan hebt, ga je naar bruin. (Die timertjes kun je zin wanneer je op Online Users drukt).quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ja, en al er iets in het Engels los geschreven moet worden, schrijven veel mensen dat dan weer aan elkaar.
Trouwens, LX, hoe zit dat nou met dat plusjes dat nog even blauw blijft?
Die gevaarlijke kat dus. (Toegegeven, zo ad rem was hij nu ook weer niet)quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kaltstellen: maken dat iem. niet meer in een bep. hoedanigheid kan optreden
![]()
Ja, waarom doen mensen dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Of je stelt je profiel zo in, dat er altijd een minnetje te zien is.
Je bedoelt koudmaken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die gevaarlijke kat dus. (Toegegeven, zo ad rem was hij nu ook weer niet)
Waarom moet iedereen weten of ik online ben of niet?quote:
Nee. "Buiten gevecht stellen" is de dichtstbijzijnde Nederlandse vertaling die ik ken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt koudmaken?
Ik snap gewoon de Van Dale definitie niet.
Om je te kunnen stalken natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen weten of ik online ben of niet?
Nu vat ik 'm.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. "Buiten gevecht stellen" is de dichtstbijzijnde Nederlandse vertaling die ik ken.
Bijvoorbeeld een informant bij de politie dusdanig bewerken dat hij zijn werk niet meer kan doen.
Omdat ik niet zou weten waarom iemand dat zou willen weten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
Waarom zouden mensen dat niet mogen weten?
vraag-wedervraag
Zie wikipedia.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Platform Signalering Onjuist Spatiegebruik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_(taal)
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
Zie wikipedia.
En als iemand de computer uitzet? Telt dat ook als 'een actie plegen'?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:37 schreef LXIV het volgende:
Dat zit hij alleen als je een pagina ververst, een nieuw topic opent, etc. Een actie pleegt dus. Vanaf dat moment gaat er iets van een timer lopen.
Nee, je computer uitzetten of eenvoudigweg een andere pagina (buiten FOK) openen is geenactie. Dan verandert hij daarna dus automatisch na 10 minuten ofzo van kleur.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als iemand de computer uitzet? Telt dat ook als 'een actie plegen'?
Oud en nieuw gebakquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie wikipedia.
quote:Hoezeer het Nederlands lijdt aan de Engelse ziekte, blijkt wel uit het feit dat zelfs op de omslag van het Groene Boekje, editie 1995, een vorm van Engelse ziekte voorkwam: het anglicistische meervoud ´Nederlandse en Vlaamse regeringen´.
Ze hebben ook een meldpunt!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Platform Signalering Onjuist Spatiegebruik.
![]()
Volgens mij moet het daar juist regering zijn. De Nederlandse en (de) Vlaamse regering. We hebben er immers maar 1 in Nederland. In het Engels gebruiken ze dan (blijkbaar) toch een meervoudsvorm.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ah, dank je voor de uitleg LX
Ik snap trouwens niet wat er fout is hier in dit voorbeeld:
[..]
Laten we ze gaan verzamelen in een aparte topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
(Moet ik nu iedereen op FOK! die een samenstelling losschrijft hier gaan aangeven?)
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
(Moet ik nu iedereen op FOK! die een samenstelling losschrijft hier gaan aangeven?)
Oh ja... op die manier had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij moet het daar juist regering zijn. De Nederlandse en (de) Vlaamse regering. We hebben er immers maar 1 in Nederland. In het Engels gebruiken ze dan (blijkbaar) toch een meervoudsvorm.
Ja, dat is het ook. Maar in het Nederlands zouden we "Oasis heeft..." zeggen en niet "Oasis hebben...".quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:02 schreef LXIV het volgende:
Misschien omdat een band altijd uit meerdere leden bestaat?
Zie deze TT bijvoorbeeld alquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
(Voor wie er allemaal naakt voor (of achter) hun compu zitten!)![]()
Laat ik me maar snel weer aankleden danquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Is er een FOKbijbel!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie deze TT bijvoorbeeld al
FOK! bijbel trivia 2
Maar dat plaatje wisselt telkens bij een verversing! Wat leukquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
5: Eert uw admin en moderatorquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is er een FOKbijbel!![]()
1: Gij zult niet relklonen
2: Gij zult niet cross-posten
3: Gij zult geen discriminerende uitlatingen doen.
4: Gij zult geen downloadtips geven
... et cetera!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi.
Jeetje, ik zie jullie bijna over het hoofd.quote:
natuurlijk de fok bijbel van croupouquequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is er een FOKbijbel!![]()
1: Gij zult niet relklonen
2: Gij zult niet cross-posten
3: Gij zult geen discriminerende uitlatingen doen.
4: Gij zult geen downloadtips geven
... et cetera!
Dat was zijn afscheidstopic en daarna heeft hij inderdaad nooit mer hilarische topics gemaakt. Erg jammer hij was een user die er echt tijd in stak.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hahaha, die croupouque! Hij is echt grappig.
ja maar die topics heeft hij nooit overtroffen. Alle topics geopend door croup toen de tijd zijn TTTs gewordenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Hij zal waarschijnlijk iedereen even laten wachten en dan weer terugkomen met een sterk topic.
Oh, ik zie nu dat het van 2004 is
Maar hij is nu toch ook nog steeds actief? En onder vele kloons bekend.
Topics die in het tiptoptopic stondenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn TTT's?
Ik heb er een paar keer bijna in gestaan... maar iedereen negeerde de potentieel leuke topics...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ONZIN TopTipTopic!
Ik sta er 1 keer inhttp://forum.fok.nl/showtopic.php/406338 maar dat heb ik zelf gevraagd dus geld eigenlijk niet
hehe ik had dat topic tijden niet gelezen blijkt dat er dit jaar nog wat aan toegevoegd isquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ONZIN TopTipTopic!
Ik sta er 1 keer inhttp://forum.fok.nl/showtopic.php/406338 maar dat heb ik zelf gevraagd dus geld eigenlijk niet
Ja, dit is ook vier keer te veel. En dan nog wel achter elkaar!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's dan 4 keer te veel.
Ik ben een tijd geleden begonnen aan die nieuwe Nick Hornby, maar ik heb hem nog steeds niet uit. Dus misschien kun je beter rechtstreeks doorgaan naar Wieringa.quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Had ik al verteld, in het kader van de ontopicheid, dat ik nog steeds bezig ben in 'De naam van de roos'? En eigenlijk vind ik er geen zak aan. Ik wil veel liever beginnen in mijn nieuwe Nick Hornby, of mijn nieuwe Tommy Wieringa. Maar ik vind dat ik dit moet uitlezen. Gewoon omdat dat hoort. Klinkt dat bekend voor de lezers onder ons?
Ja, ik had het ook over jou, broer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dit is ook vier keer te veel. En dan nog wel achter elkaar!
Fijn. Mooi.quote:Op zaterdag 22 april 2006 04:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Wat ben jij fijn uitgesproken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat JAM ook z'n slechte gevoel voor humor wenst te delen.
Ik ken je zo niet echt. Maar sommige dingen mogen wel eens gezegd worden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een compliment, Lienekien? Of juist niet?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik zeg maar wat, hoor. Je moet er niet te veel waarde aan hechten.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik speel de advocaat van de duivel, he.
Dat begrijpen jullie toch wel?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hersenspinsel: misschien ben jij, Do2, wel JAM én R_ON....
Tja, ik heb hierboven gezegd dat ik je zo fijn uitgesproken vond. Dus ik vind het een beetje jammer dat je zegt 'maar wat te zeggen'. Want je was je dus niet aan het uitspreken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er, Lienekien?
Zeg het eens met woorden.
Do2 hult zich graag in nevelen. Ik wou dat ze eens optrokken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen ontkenning...
* Tha_Erik achterdochtig een wenkbrouw optrekt...
Nu je het zegt... volgens mij staan ze beiden in mijn MSN, maar zijn ze nooit tegelijk onlinequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zou kunnen, Erik. Da's alles wat ik gezegd heb.
Maar er kan zo ontzettend veel.
Zoals een Japans spreekwoord zegt: Alles kan, soms.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar je brengt wel verbanden aan het licht die me niet aanstaan. Maar dat is dan ook wel de taak van de advocaat.
Hersenspinsel: misschien ben jij, Do2, wel JAM én R_ON....
Het voelt als een spelletje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind al die beroeps TTKers maar eng en ik word scheel van het tussen de regels lezen
Nu ja, het zou me niet geheel verbazen als R_ON 'het speeltje' blijkt te zijn van JAM.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Do2 hult zich graag in nevelen. Ik wou dat ze eens optrokken.
Ik vind ze allebei bepaald niet grappig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, het zou me niet geheel verbazen als R_ON 'het speeltje' blijkt te zijn van JAM.
Dat wil zeggen; ik zie hier en daar wel overeenkomsten.
Het voornaamste verschil is dat R_ON niet grappig is, en JAM wel.
'Bepaald niet' lijkt me toch wat uitgesprokenerquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei bepaald niet grappig.![]()
Of is het 'niet bepaald'?
Arme jij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Overigens valt er bij mij niets tussen de regels te lezen, hoor.
Ik weet net zo veel - of weinig - als jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |