Stoer hoor, het nummer nog nooit hebben gehoort en het nu al afkrakenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:36 schreef Skanqua het volgende:
Je moet wel volslagen debiel zijn als je de tekst niet snapt...
Ik ben nog steeds onder de gelukkigen die het nummer nog steeds niet aangehoord heeft!![]()
Ja, wees blij. Héél blijquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:36 schreef Skanqua het volgende:
Je moet wel volslagen debiel zijn als je de tekst niet snapt...
Ik ben nog steeds onder de gelukkigen die het nummer nog steeds niet aangehoord heeft!![]()
Als een tekst dit niveau heeft, hoeft 't van mij niet zo erg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Stoer hoor, het nummer nog nooit hebben gehoort en het nu al afkraken
Jij luistert alleen muziek met een boodschap zekerquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:50 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Als een tekst dit niveau heeft, hoeft 't van mij niet zo erg.![]()
Ook mijn eerdere ervaringen met Marco B. leverden bij mij nou niet echt een gelukzalig gevoel op. Zo brak ik bij het horen dan 'Wat Zou Je Doen?' in een lang en hevig snikken uit. (toegegeven, ook Ali B. had hier aandeel in) Ook andere nummers brachten dergelijke resultaten...
Conclusie: Marco Borsato is stom!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:50 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Als een tekst dit niveau heeft, hoeft 't van mij niet zo erg.![]()
Ook mijn eerdere ervaringen met Marco B. leverden bij mij nou niet echt een gelukzalig gevoel op. Zo brak ik bij het horen dan 'Wat Zou Je Doen?' in een lang en hevig snikken uit. (toegegeven, ook Ali B. had hier aandeel in) Ook andere nummers brachten dergelijke resultaten...
Conclusie: Marco Borsato is stom!![]()
En dáár zit 'm nou juist de kneep...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:42 schreef Skanqua het volgende:
(...)
Als een tekst zo bol staat van de clichés dan zou ik persoonlijk m'n geschreven velletje de prullenbak in mieteren. Helaas dacht John Ewbank daar anders over (net als bij de vorige nummers die 'ie schreef).
(...)
Dankzij vriendjespolitiek ja, niet iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Domenica het volgende:
Single gaat morgen pas in de verkoop en staat nu al op nr. 36 in de top 40
Precies. Maar de afkeer tegen marco lijkt wel zo groot dat ze de meest domme uitspraken doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:14 schreef Antarcticas het volgende:
Nee hoor, dankzij Airplay en downloads...
Welnee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:18 schreef Domenica het volgende:
[..]
Precies. Maar de afkeer tegen marco lijkt wel zo groot dat ze de meest domme uitspraken doen![]()
Zegt heel veel over de Top 40, die stelt vandaag de dag ook niks meer voor (nouja, al jaren niet meer)...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Domenica het volgende:
Single gaat morgen pas in de verkoop en staat nu al op nr. 36 in de top 40
doel je nu op mij of snap ik hem niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:38 schreef Foxxy het volgende:
[afbeelding]
Er was iemand in dit topic die zei dat kaartjes niet gratis weg werden gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |