quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde hem vanmorgen bij Giel op 3fm en ik kon maar een ding zeggen: WOW. Erg strakke plaat van Borsato. Erg knap hoe hij zijn producers toch telkens weer iets nieuws weet te verzinnen zonder zijn eigen identiteit te verloochenen... daar kan Rene Froger die altijd schaamteloos op andermans succes meelift qua stijlen een puntje aan zuigen...
fantastische plaat...
Schattig. Je reageert je onbegrip op ieder creatief vermogen af.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de "grap" van de gierput vandaag ergens gehoord en heeft gedacht: die ga ik gebruiken in een willekeurig topic!![]()
Ik ben ook schattig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Schattig. Je reageert je onbegrip op ieder creatief vermogen af.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
De eeuwen der kuikens
Als sneeuw in een vlieg
Tevens de wonden van rood en dan groen
Geven mij stoppels van aarzelend bloed
Dat vind ik ook mooi gevonden maar dat zingt ie niet
Mail 'm anders ff via opentopjansen@hotmail.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Legaal weet ik niet, ik kan hem je sturen via msn als je wil? Verwijder mijn post als dit niet mag?!
November Rain van Guns 'n Rosesquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef Pune het volgende:
Is er dan niemand die net als ik, ook vindt dat het stuk waar het orkest langzaam erin filtert in het begin, verdomd veel lijkt op een bestaande rockballad die ik even niet kan plaatsen?
Ik kan het dus niet plaatsen, maar het lijkt gejat - op zijn minst erdoor geïnspireerd.
Check je mail...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Mail 'm anders ff via opentopjansen@hotmail.com
Ook daar zijn invloeden van te herkennen, maar is niet dat specifieke stukje.quote:
Triest en waar tegelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nouja, daar valt natuurlijk niet aan te ontkomen. Het is Borsato, dus wordt het vaak gedraaid. En hoe vaker het gedraaid wordt, des te hoger de plaat in de top 40 of 50 of weetikhoeveel zal komen, aangezien airplay ook meetelt voor die lijsten. En als de plaat dan hoog in de top 40 (of 50 of blabla) staat, zal hij nog vaker gedraaid worden. Totdat uiteindelijk het hele uur gevuld zal zijn met Marco Borsato. Klinkt logisch toch.
Het dancebeatje is een beetje 2 brothers on the 4th floor ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef Pune het volgende:
Is er dan niemand die net als ik, ook vindt dat het stuk waar het orkest langzaam erin filtert in het begin, verdomd veel lijkt op een bestaande rockballad die ik even niet kan plaatsen?
Ik kan het dus niet plaatsen, maar het lijkt gejat - op zijn minst erdoor geïnspireerd.
Jawel hoor: Crime of the century van Supertramp.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef Pune het volgende:
[..]
Ook daar zijn invloeden van te herkennen, maar is niet dat specifieke stukje.
Het is volgens mij wel zo'n typisch top2000 nummer wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |