Mja tis niet echt marco b. achtig , het klinkt btje naar de commercieele kant op met die electronische soundquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Marco Borsato opzich wel goed, maar dit nieuwe nummer is ineens heel anders dan die andere. Stijlverandering ofzo? Zonde.
Stadion van Arnhem heet toch Gelredomequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:19 schreef BasEnAad het volgende:
Vandaag op shownieuws een reportage, making of van de clip en een aankondiging voor
zijn concert in let wel Nijmeegse Gelredome. Laat ze dat maar niet horen hier...
Heel scherp, en dat voor een vrouwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Stadion van Arnhem heet toch GelredomeWant in Nijmegen heet het NEC stadion
![]()
jammer hé * Haaibaaike woont vlakbij Nijmegenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heel scherp, en dat voor een vrouw![]()
![]()
De goffert, in Nijmegen
Ja he, ik ook man. Maar het ging even over die onnozelaars van shownieuws die dachten dat het Gelredome in Nijmegen lag.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
jammer hé * Haaibaaike woont vlakbij Nijmegen![]()
Dat heb ik niet gezien shownieuws..quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja he, ik ook man. Maar het ging even over die onnozelaars van shownieuws die dachten dat het Gelredome in Nijmegen lag.
Geen Marco in Nijmegen gelukkig!!
Jaha. En daarna ook zo'n ander nummer met precies dezelfde melodie als het refrein van "Rood".quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:53 schreef Pune het volgende:
Zojuist op 3fm, de reactie van John Ewbank op de Supertramp-sample:
"Ach, dat valt wel mee!"
"Ja, maar op drie dezelfde tonen kun je dat niet beoordelen."quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jaha. En daarna ook zo'n ander nummer met precies dezelfde melodie als het refrein van "Rood".
Blablaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:43 schreef Sammy3000 het volgende:
Waarom mag "Ray Of Light" van Madonna ook al weer niet meer verkocht worden in België?
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:50 schreef Hapertje het volgende:
Volgens mij was de opmerking van Sammy3000 cynisch bedoeld, mark_03!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |