Ja hoor. Tijdelijk slotje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker vanJe pest nu alleen maar de TS doordat je het topic op slot gooit. En dát terwijl die niks fouts gedaan heeft.
Wehehhee, goede oplossing hoor!
WAAROM?! Het is wel offtopic wij kennen die ene persoon waar hij het over heeft helemaal niet, dan kunnen ze beter msnenquote:
Omdat het een NORMAAL logisch gevolg is op een antwoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:53 schreef tonks het volgende:
[..]
WAAROM?! Het is wel offtopic wij kennen die ene persoon waar hij het over heeft helemaal niet, dan kunnen ze beter msnen
Het ging over jonge en oude. Net zoals het topicquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat het een NORMAAL logisch gevolg is op een antwoord.
niet zoals jullie met je 'appel'.
hihi.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ging over jonge en oude. Net zoals het topic![]()
Komt eraan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brommer & scooter ding is nr #18 al, niet nr 17, zoals de TT doet vermoeden
Modjeeee?![]()
quote:
Yeah mén.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Een reactie binnen 2 minuten!
Messenga FTW!![]()
Er zijn er maar 2 hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:23 schreef HuHu het volgende:
Lieve modjes en Messenga,
Even over dit topic: heeft iemand ervaring met zoutzuur?.
Zou die op slot kunnen, snel? In ieder geval vóórdat we op de FP een bericht hebben over een vmbo-er die een gat in zichzelf heeft gebrand met zoutzuur omdat hij probeerde de aanslag van een baksteen te verwijderen.
Kusje,
HuHu
Even hier maar, Godlike02..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
Gastslot
Volgens mij zijn zelfs ondertitels copyrighted
Ey grote vriendquote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Even hier maar, Godlike02..
Men maakt op die download sites bijna altijd die ondertitel zelf, dus eigelijk mag het gewoon.
Heeft het ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Ik weet niet, hoor, maar het gaat nergens meer over![]()
Dat ging het al de hele tijd niet. Over een tijdje is de lol er wel vanaf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Mooie kloonquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Schop terug.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja schopje!
hihi, hoi tijdelijk pub modjequote:
Ah kut, m'n blauwe kleurtje.quote:
Ik voel het. Ik ga het je vertellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah kut, m'n blauwe kleurtje.
Zeg ijsmeis ga eens vragen achter de schermen wanneer die nou komt.
Beide heren zijn op vakantie, dus ik ben even een tijdelijke mod hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom is ijsmeis opeens weer mod?
Het is vanzelf alweer goed gekomen zie ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
ijsmeis, ik vind dat er veel te veel gebaggert wordt in de brommer & scooter reeks.![]()
![]()
Sst. Alleen Messenga eh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef tonks het volgende:
Haha een paar posts geleden zat ijsmeis de modjes nog te pesten en nu is ze mod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |