Oh. Ik ging er bij het sluiten niet vanuit dat Messenga zulke bagger zou voorstaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zwaai hier Messenga uit
Hij heeft er zelf om gevraagd
Slechte communicatie tussen de modjes
Men, dat is een top topique.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oh. Ik ging er bij het sluiten niet vanuit dat Messenga zulke bagger zou voorstaan.
Het blijkt maar weer: je leert elke dag.
kansloos ;')quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/126703
Wannabe![]()
Ik heb een fankloonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/126703
Wannabe![]()
Er staat toch wel duidelijk Feedback voor dacht ikquote:Op maandag 29 mei 2006 23:03 schreef Borkydude het volgende:
WTF?!?! Ik zie dit topic net aan voor het slowchat topic![]()
Jawel 14.gif.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
Boeman, dat is toch geen foto voor PUB
Zoals?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
Beste boeman, waarom verwijder je posts van andere zodat ik er slecht uit kom?
Nee dus..?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef tonks het volgende:
Dat weet je best.
Ik heb hun gemekker ge-edit en om de (offtopic) discussie daar te vermijden jouw reactie verwijderd.quote:
Hoezo offtopic.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik heb hun gemekker ge-edit en om de (offtopic) discussie daar te vermijden jouw reactie verwijderd.
Offtopic dus?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo offtopic.
Ze vragen iets wat geheel ontopic is. Ik geef daar netjes antwoord op, wat óók al ontopic is
En het was heul geen discussie.
De reacties waar jij op reageerde waren niet ontopic, en al helemaal zo niet bedoeld (oké, de ene meer dan de ander), maargoed dat weet je ook wel. En omdat ik een oeverloze (bagger)discussie voorzag heb ik hun post ge-edit en jouw post, waarin je op die reacties inging, verwijderd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo offtopic.
Ze vragen iets wat geheel ontopic is. Ik geef daar netjes antwoord op, wat óók al ontopic is
En het was heul geen discussie.
Nou, hij wil een discussie vermijden die er niet was.quote:
Maar ik máákte die reactie ontopic dus had je die makkelijk kunnen laten staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
De reacties waar jij op reageerde waren niet ontopic, en al helemaal zo niet bedoeld (oké, de ene meer dan de ander), maargoed dat weet je ook wel. En omdat ik een oeverloze (bagger)discussie voorzag heb ik hun post ge-edit en jouw post, waarin je op die reacties inging, verwijderd.
Het ging nergens meer over, en om het topic goed te houden gingen die reacties dus weg, klaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, hij wil een discussie vermijden die er niet was.
Dus schijnbaar niet offtopic. En al was het een discussie, volgens mij is een forum daarvoor bedoeld.
Het ging over fantasietjes...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik máákte die reactie ontopic dus had je die makkelijk kunnen laten staan.
3 hele reactiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het ging nergens meer over, en om het topic goed te houden gingen die reacties dus weg, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |