Commentaar op jezelf?quote:Op maandag 24 april 2006 12:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
lul jij maar, hij komt verdorie wel met een century op 6-6!
Ach ja, zo'n opmerking wordt altijd afgestraft he, en dan kan je het maar beter zelf doen. En dan daarbij, een goed schizofreen is nooit alleenquote:
geen idee, maar de kick zou wel minder zijn op de nieuwe tafelsquote:Op maandag 24 april 2006 11:58 schreef Dandelion het volgende:
En wat is er met die nieuwe tafels aan de hand, wat een gefriemel aan de lakens de hele tijd, dat heb ik nog niet eerder gezien...
Ik vind Ebdon altijd wel een beetje eng.quote:Op maandag 24 april 2006 09:24 schreef JohnDDD het volgende:
ik vond dat hij heeeel eng keek toen Gray een frame maakte op zwart
alsof hij hem wilde vermoorden
Valt me op dat bijna alle "toppers" dat niet zo zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef placebeau het volgende:
Hij mag wel wat gretiger voor de dag komen vanavond.
Jawel.quote:Op maandag 24 april 2006 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doherty is Stevens aan het verslaan. Word je ook niet vrolijker van.
Maar Bond wint deze. Dus nog minstens 2 frames te gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 17:01 schreef placebeau het volgende:
Doherty speelt het beste snooker dat ik van dit toernooi al gezien heb. Mooie wedstrijd daar.
Dott nu op één frame van de overwinning.
BBC is niet live hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 17:04 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Maar Bond wint deze. Dus nog minstens 2 frames te gaan.
Hmm.. nu wel iig. Zelfde beeld als Eurosport en daar staat heel groot 'live' boven. Was net volgens mij ook zoquote:
Doherty-Stevens was toch 12-8?quote:Op maandag 24 april 2006 17:21 schreef placebeau het volgende:
daarjuist was het alleszins al 12-8 voor dott
Day lijkt ook een O'sullivan fan te zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 20:22 schreef mitt het volgende:
Ik heb vanaf frame 1 het idee dat Ronnie gaat verliezen
Hopelijk heb ik het verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |