Waarom niet? Ik vind hem een geweldige speler om naar te kijken, The Welsh Potting Machine.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:57 schreef bolivian het volgende:
Mijn favoriet zal het overigens nooit worden,.
Hier nergens last van, kwaliteit is ronduit k#t (één aansluiting voor een heel studentenhuis) maar geen piep te bekennen.quote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef Bruce117 het volgende:
Er zit bij mij een vreselijk vervelende piep op het geluid van de BBC.
Ligt dat aan mij of hebben er meerdere last van.
ik heb hier vooral sneeuw op de bbcquote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef Bruce117 het volgende:
Er zit bij mij een vreselijk vervelende piep op het geluid van de BBC.
Ligt dat aan mij of hebben er meerdere last van.
geinig itempje was dat, ik zou t bijna een sympathieke vent gaan vinden...quote:Op maandag 24 april 2006 01:50 schreef rubbereend het volgende:
ik kan me er nog steeds weinig bij voorstellen, Ebdon in Dubai, maarja over het belastingtarief daar was hij wel tevrede
Mwah... hij heeft net de eerste twee frames overtuigend gewonnen, dus ik denk dat hij ķf zijn dag niet had ķf gewoon een spelletje aan het spelen was.quote:
lul jij maar, hij komt verdorie wel met een century op 6-6!quote:Op maandag 24 april 2006 11:48 schreef Dandelion het volgende:
Day staat weinig overtuigd te spelen vind ik, veel hoofdschudden en duistere blikken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |