Veel mooier ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
En nu kan de zaal "omgebouwd" worden voor de One table situation.
Afgezien van al dat gedraai en gedraal met die gekke bal tegen O'Sullivan toentertijds heb ik ook helemaal geen problemen met de Dubai Doubler. Als hij goed speelt zit er flink tempo in. En 't is volgens mij ook nog eens best een aardige kerel,quote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef mitt het volgende:
Ik heb veel van Ebdon gezien deze weken en ik vind hem zeer aardig spelen.
Tempo'tje goederentrein ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:17 schreef bolivian het volgende:
Als hij goed speelt zit er flink tempo in. En 't is volgens mij ook nog eens best een aardige kerel,.
een aardige kerel, ik vind hem doodeng. En hij heeft naar eigen zeggen geen vrienden.............quote:Op donderdag 27 april 2006 00:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
Afgezien van al dat gedraai en gedraal met die gekke bal tegen O'Sullivan toentertijds heb ik ook helemaal geen problemen met de Dubai Doubler. Als hij goed speelt zit er flink tempo in. En 't is volgens mij ook nog eens best een aardige kerel,.
Wat gebeurde er?quote:
Zag net alleen het laatste stukje met dat meisje. Wat was er zo bijzonder aan haar?quote:
En Fu is ook geen snelheidsduivel, oftewel een strontvervelende wedstrijd om te kijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ebdon speelt echt zo traaaaaaaaaaaaaaaag.
Wel een mooie pot maakt ie nu.
Fu zat gemiddeld op shot per 20sec, Ebdon op 38!!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef JohnDDD het volgende:
Idd heel vervelend. Wat ik vooral vervelend vind, zijn van die scrappy frames en het lijkt erop dat ze er daar hier erg veel van gaan hebben.
In dat licht; wat vinden jullie van die voorgestelde shot-clock, met bijv. 15 seconden per shot maximaal en per wedstrijd bijv. 5 uitzonderingen van 30 seconden voor een shot?
Ik doe nooit meer mee aan voorspellingenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef placebeau het volgende:
interesting games we have in prospect here.
Ik zeg Murphy, Williams, Doherty en Robertson in de halve finales. Al hoop ik natuurlijk op O'Sullivan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |