idd.. sommige dingen waren vroeger toch echt wel beterquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
ik kan me nog herinneren dat mijn vader aan het kankeren was dat ie meer als 1 mark voor de benzine moest betalen
Dus jouw vader is een Germaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
ik kan me nog herinneren dat mijn vader aan het kankeren was dat ie meer als 1 mark voor de benzine moest betalen
Nou zit er wel aan te komen. Ben nu even overgestapt op de motor. Scheelt ook een stuk maar word ook al duur.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef en_door_slecht het volgende:
Boeien. Ga met je lamme reet maar lekker op de fiets.
Ja daar hebben we wat aan!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef en_door_slecht het volgende:
nee, we gingen altijd in Duitsland op vakantie en dan was vaders altijd extra prijsbewust want het ging van het vakantiegeld afquote:
Ach zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, we gingen altijd in Duitsland op vakantie en dan was vaders altijd extra prijsbewust want het ging van het vakantiegeld af![]()
Ik hoop dat hij dan nog wat over heeft om je salaris te betalenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:37 schreef Goliath_82 het volgende:
Gelukkig betaald mn baas, anders zou ik echt een salarisverhoging nodig hebben
goeie oude tijd: met de jerrycan op vakantiequote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef Klonk het volgende:
nee, we gingen altijd in Duitsland op vakantie en dan was vaders altijd extra prijsbewust want het ging van het vakantiegeld af![]()
StefanP had het laatst over 62ct per liter. Dat is idd vrij fors als je kijkt naar de afstanden en het verbruik van de auto's daar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
Tijdje terug waren de prijzen inderdaad ook zo..
Dan zakt het weer iets om er daarna nog een schepje bovenop te doen
In Amerika stonden ze tijdje terug op z'n kop omdat ze 50 cent per gallon moesten betalen ofzo
eigenlijk heb je dus al een salarisverhogingquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:37 schreef Goliath_82 het volgende:
Gelukkig betaald mn baas, anders zou ik echt een salarisverhoging nodig hebben
Ow ok wist het niet precies!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
StefanP had het laatst over 62ct per liter. Dat is idd vrij fors als je kijkt naar de afstanden en het verbruik van de auto's daar.
Das dan wel heeel lang terug, want de prijzen zijn nu ongeveer 2 $ 50 per gallon (3,8L). Ik heb het een paar Amerikaanse collega's pas eens zitten voorrekenen: wij zouden voor een gallon 1,43 ¤ x 3,8 betalen, da's 5,43 ¤ of ongeveer 5 dollar. Het dubbele van hun prijzen dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
In Amerika stonden ze tijdje terug op z'n kop omdat ze 50 cent per gallon moesten betalen ofzo
dat heeft er ongetwijfeld mee te maken, want hier is het echt zo duur...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:45 schreef dennistd het volgende:
ik weet niet waar jij je benzine koopt, maar het kost hier toch echt nergens meer dan 1,35 ofzo.
of komt dat omdat ik tegen de duitse grens aan zit?
Hier ook 1,38 bij onbemand 1,40 bij bemande!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat heeft er ongetwijfeld mee te maken, want hier is het echt zo duur...
Dat was het toch een paar maanden geleden ook? Of net nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:31 schreef buzzer het volgende:
antwoord op de TT: Ja, en kijk er niet vreemd van op als we eerdaags 1,50 betalen voor een liter benzine.
Met duitsland scheelt het hier ook niet meer veel hoor. 4-5 cent ofzo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat heeft er ongetwijfeld mee te maken, want hier is het echt zo duur...
De stations verkopen hier goedkoper, omdat we anders naar Duitsland gaan...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
Met duitsland scheelt het hier ook niet meer veel hoor. 4-5 cent ofzo.
Als ze daar nou es wat aan de auto's zouden doenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
StefanP had het laatst over 62ct per liter. Dat is idd vrij fors als je kijkt naar de afstanden en het verbruik van de auto's daar.
Als je alleen op de snelweg zit, doet die van mij op 75 liter zo'n 600-700 kilometer. Maar goed, daar krijg je wel een erg relaxedte auto voor terug, waarin je ook veilig zit enzo. Daar hecht ik meer waarde aan, dan aan de brandstofkosten, alhoewel die niet moeten verdubbelen nu natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef Raiko het volgende:
[..]
Als ze daar nou es wat aan de auto's zouden doen![]()
Met mijn Aygootje rijd ik op een volle tank a 40 Euro zo'n 800 kilometer![]()
we praten nog wel een keer als jij je rijbewijs hebt gehaald..quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef en_door_slecht het volgende:
Alleen als je aangehouden wordt heb je een probleemquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:09 schreef Dirty_Harry het volgende:
Dan koop je toch gewoon een oud dieseltje en pleur je je tank elke week vol met zonnebloem olie van de Aldi, schijnt te lopen als een tierelier...
of je moet ontheffing hebben ofzo ( buurman van me rijd op lijnzaadolie ofzoiets, en die heeft vanalles moeten regelen met de douane enzo, maar die mag het nu officieel zeg maar. )quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen als je aangehouden wordt heb je een probleem.
dat is toch van de zotte... mag je tegenwoordig niet eens meer zelf weten wat je in je tank gooit ( wat ook nog eens milieuvriendelijker is )quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
welnee, dan heb je in duitsland getanktquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kut-land is het zeker weten ( en het word maar erger en erger... betalenbetalenbetalen... )quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat is toch van de zotte... mag je tegenwoordig niet eens meer zelf weten wat je in je tank gooit ( wat ook nog eens milieuvriendelijker is )
kut land
wacht maar tot de olie _echt_ schaars wordt...quote:Kan die K*T brandstof nog duurder?
Ehmmm hoe lang rij je al, en hoevaak heeft er een controleur in jou tank staan roeren...?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan met mijn lasapperatuur op het achterrekje zeker. Dus HULDE voor jouw opmerking!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef en_door_slecht het volgende:
Neu zeg je gewoon dat je in duitsland bio-diesel hebt getankt. Komt ook een patatgeur vanaf en is wel legaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan is een Gallon ook nog meer dan een literquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
Tijdje terug waren de prijzen inderdaad ook zo..
Dan zakt het weer iets om er daarna nog een schepje bovenop te doen
Belangrijker is: Waarom zit je te Fokken als je daarzitquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:37 schreef Lippie85 het volgende:
Ik was vorige week in Estland, daar kostte een litertje euro95
14,15 kroon. Dat is nog minder dan 1 euro.
Hier in Finland betaal je ongeveer 1,30 voor een litertje.
Volgende week ga ik weer terug naar Nederland, dat wordt dus niet veel autorijden.![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:37 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Belangrijker is: Waarom zit je te Fokken als je daarzit![]()
WTF! Erique! Ik vroeg me al af hoeveel kerels er in een aygo rijdenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef Raiko het volgende:
[..]
ECHTE kerels dan hč?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
WTF! Erique! Ik vroeg me al af hoeveel kerels er in een aygo rijden
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:51 schreef Gunner het volgende:
Mjah 319 dollarcent per wat? Gallon, 10 gallon?
Dat je 800km haalt op je 35liter tank van je aygo dat is best mogelijk maar dat je daar 40 euro voor moet bloeden is al een tijdje geleden hoor. Zou je wel voor 40 euro bezine verstoken dan haal je de 800km niet want een aygo is zuinig(1:24,4) maar 1:28 haal je er niet mee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef Raiko het volgende:
[..]
Per 3,5937939890275 Gallon. Dat je dat niet weet!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:51 schreef Gunner het volgende:
Mjah 319 dollarcent per wat? Gallon, 10 gallon?
Sorry. Foutje van mij dat bedrag is per gallon en zoals ik zelf al aangaf is 1 gallon 3,7 literquote:
Was inderdaad misschien iets te positief, maar 't is al een tijd geleden dat ik de tank al helemaal heb leeggeredenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:58 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Dat je 800km haalt op je 35liter tank van je aygo dat is best mogelijk maar dat je daar 40 euro voor moet bloeden is al een tijdje geleden hoor. Zou je wel voor 40 euro bezine verstoken dan haal je de 800km niet want een aygo is zuinig(1:24,4) maar 1:28 haal je er niet mee.
Shortlease contractje, dus ik had geen keuzequote:
welke agrissneltank???quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
hier (zeeland) 1.385 geloof. Bij de Agrisneltank. Die heeft een van de goedkoopste benzine prijzen![]()
Mar het is en blijft te duur
ik zit ook tegen de duitstegrens aan,texaco = 1.41,shell = 1.43,en de pomp in duitsland is 1.32quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:45 schreef dennistd het volgende:
ik weet niet waar jij je benzine koopt, maar het kost hier toch echt nergens meer dan 1,35 ofzo.
of komt dat omdat ik tegen de duitse grens aan zit?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef Raiko het volgende:
[..]
nog niks van gemerktquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:11 schreef Gunner het volgende:
Vergeet even voor het gemak dat de Duitse benzine een lager octaan gehalte heeft dan de Nederlandse. Die 1.32 zal wel RON91 zijn i.p.v RON95 die we in NL hebben.
Kort samengevat; je verbruik word hoger
hier in emlicheim (of hoe de neuk je het ook schrijft) was het afgelopen woensdag 1.32'9quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:16 schreef Stopcontact het volgende:
Hoeveel kost duitse benzine, per liter?
11 cent de liter. Meestal. Tis hiero bij de shell nu 1.43'9quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:22 schreef Dafar het volgende:
Wat ik van mijn ouders hoorde is dat Duitsland niet zo heel veel scheelt, ik ben straks in Limburg en rij wel even richting Herzogenrath om te kijken en te tanken als het goedkoper is...
Ik rij nl 5 volle tanken per maand leeg en als ik het goed doe 6 dus dat voel ik wel in mijn beurs.....![]()
Rijdt met dt en betaald met een d...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:30 schreef Gunner het volgende:
Prive rijdt ik diesel, maar dat loopt ook lekker op.
Zakelijk betaald de baas. gelukkig
Ja des te meer reden om te zeiken toch???quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:32 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, wat een gezeik over die prijzen. Over 10 jaar betalen we meer dan 3 euro per liter.
Ik rij een Ibiza diesel, en ik haal 500 - 600 op 40 liter brandstofquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef Raiko het volgende:
[..]
Ik rij een Toyota Carina 1.8 16v en haal 650-700 km met 60 liter. In de zomer of lange stukken auosnelweg kom ik wel iets verder..quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:42 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik rij een Ibiza diesel, en ik haal 500 - 600 op 40 liter brandstof
Jammer dat er nog geen spelling checker in Fok zit he?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rijdt met dt en betaald met een d...
Kan me niet voorstellen dat jouw baas je ooit heeft aangenomen...
quote:be·ta·len
niet-wederkerend werkwoord
vormen: betalen, betaalde, betaalden, betaald
Denk t echt niet...... ik betaalde in VS in 1988 (!!!) al ongeveer een dollar voor een gallon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
Je vergeet voor het gemak de hogere wegenbelasting? Dus als je niet een x aantal KM per jaar maakt hou je alleen jezelf maar voor de gekquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef PhatRabbit het volgende:
Op het moment rijdt ik dus in de Golf wel met een smile rond, i.p.v. de grimas in de Citroen.
Voorlopig dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |