Awfulforums heeft hier heel goede oplossingen voor.quote:
It can only be attributed to human error.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben ook een beter mens dan jullie
Is hier nu de gebiedende wijs gebruikt? Of hebben wij van doen met een voorspelling?quote:ga je niks aan doen
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:41 schreef Speth het volgende:
[..]
Awfulforums heeft hier heel goede oplossingen voor.
[..]
It can only be attributed to human error.
heb je het niet over geenstijl?quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:11 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik heb een ongeloofelijke hekel aan die kutFlabberaars die zo praten. Kom op die site voor de leuke logs maar, jesus wat loggen ze irritant... en al die reacties ook van die teringnerds met hun ''eensch'' en heumeua gekut
zoals door hen zo mooi gezegd
GA IS DOOD DOEN
Gelukkig dat als een redneck 'faggot' en 'fuckerhead' blehren, wél getuigt van stijl.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:48 schreef Speth het volgende:
het gebeurt nog steeds, stop er nou eens mee onoriginele fuckerheads
ook voor zwakzinnigen: "nekschot"
coole smilie, faggotquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gelukkig dat als een redneck 'faggot' en 'fuckerhead' blehren, wél getuigt van stijl.
niet dat je niet gelijk hebt maar toch he
die gast is coolquote:
Nee, want ik maak me niet bepaald druk om iets nietszeggends als een smilie. Op een forum.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:51 schreef Speth het volgende:
[..]
die gast is cool
voel je je overigens niet heel erg vies als je die ":')" gebruikt zoals al die andere kansloze figuren hier?
kwestie van smaak i guessquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zou me hoogstens vies worden als ik een 'teeveepee' ergens zou plaatsen, of nog erger; als ik een 'ZOEEN HENDIG SJIEK TOPIC :d :dD;D:d:dD;Dd: !1!1LOLLERCAUSTEINZ!!1' post zou maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |