Mooie vrouwen zoals Chewbacca Loosquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef EsDe het volgende:
ik vind Jensen wel grappig, kijk ernaar wanneer ik tijd heb, en zal dat blijven doen. Jensen:![]()
En de mensen die hem afzeiken zijn gewoon jaloers op Jensen
(regelmatig leuke mensen interviewen, inc. internationale sterren, waarvan regelmatig mooie dames zoals Shakira, rebecca loos etc, er dik voor betaald krijgen, en dagelijks met je kop op TV)
![]()
Jazekers. uiteindelijk willen ze allemaal geld scoren. maar lees mijn post nog eens. belspelletjes etc. zijn erop uit om per direct via het manipuleren van mensen te cashen door mensen te laten bellen/smsen etc.... Jensen wil natuurlijk ook geld scoren, maar niet direct door mensen hun phone te laten pakken en linea recta te betalen. is toch vrij duidelijk lijkt me...?quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Snap jij het concept wel van een commerciele zender, ofwel een commercieel bedrijf? Weet je wat hun voornaamste doel is, en dat ze hun middelen inzetten om dat voornaamste doel te verwezelijken?
Ik moest lachen..!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:15 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
Jensen: "Viola Holt is zeker uitgegleden en met haar reet op de grond gevallen! Hčh hčh hčh hčh hčh!"
publiek: "HAHAHAHAHA!"
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef timbob het volgende:
hij heeft ook al zo'n grappige man er altijd bij!
die goedgeklede meneer op de bank.
die weet altijd wel een scherpe opmerking te plaatsen.
sarˇcasˇme (het ~)quote:
Nee dat klopt. Het doel van de show Jensen wordt niet op een directe manier verwezelijkt, maar op een indirecte manier. Andere verpakking, andere betaler, zelfde doel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:28 schreef EsDe het volgende:
[..]
Jazekers. uiteindelijk willen ze allemaal geld scoren. maar lees mijn post nog eens. belspelletjes etc. zijn erop uit om per direct via het manipuleren van mensen te cashen door mensen te laten bellen/smsen etc.... Jensen wil natuurlijk ook geld scoren, maar niet direct door mensen hun phone te laten pakken en linea recta te betalen. is toch vrij duidelijk lijkt me...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |