Die zit er alleen maar zodat die Jensen leuk LIJKTquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:37 schreef Katana het volgende:
Die Jan Paparazzi is helemaal een mongool met dat domme gelach van hem.
Waarom denk je dat we Maikuuul er heen sturen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:12 schreef Leffe het volgende:
Jensen;
WEL EENS VAN ZELFSPOT GEHOORD, ONGETALENTEERDE BOSAAP?
ik snap topics als deze ook nooit. Van die "ik vind er geen kut aan maar ik kijk lekker toch" topics.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef mrcool het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan? De televisies hebben heden ten dage meer dan een zender hoor!
er zijn zat mensen die het wel leuk vinden! niet iedereen houdt ervan, ieder zijn eigen smaak!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:12 schreef Leffe het volgende:
Zo. Iemand moet het zeggen. Diep triest dat wij het in Nederland met dat soort tuig moeten doen terwijl Amerikanen Jon Stewart, Conan O'Brien, Jay Leno etc. hebben![]()
En die klote R.J. als ik hem bezig zie met z'n SHITPROGRAMMA, vooral met die zogenaamd DOLKOMISCHE plaatjes die zijn ongetalenteerde redactie van internet plukt en hij zijn GEVATTE en DOORDACHTE commentaar erbij bralt heb ik spontaan zin om m'n ogen met een priem uit te steken.
Jensen;
WEL EENS VAN ZELFSPOT GEHOORD, ONGETALENTEERDE BOSAAP? Bekijk eens een show van Conan of Jon Stewart EN NEEM WAT AANTEKENINGEN.
Voorts ben ik van mening dat eenieder die om deze man lacht, vernietigd dient te worden.
~Fin~
ik snap je redenering wel, maar ben t er niet echt mee eens. Je moet een programma toch eerst zien voordat je er een mening over kan vormen? Ik neem aan dat de TS dat programma nu niet meer kijkt. Daar gaat het toch eigenlijk ook niet om? Het gaat toch om het feit dat het programma van R.J. gewoon even goed op de lachspieren werkt als een natte drol?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap topics als deze ook nooit. Van die "ik vind er geen kut aan maar ik kijk lekker toch" topics.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:47 schreef Remzz het volgende:
Jensen is niet grappig en erg goed, een van de enige Nederlandse presentators die goed Engels kan. En er dan ook nog een fatsoenelijk interview uit kan halen.
Gelukkig hebben voetbalsupporters wel gevoel voor humorquote:
Leuk om te horen wat er echt gebeurd daar. Volgens mij was er nog ergens een topic met iemand die naar Jensen ging (en dan bedoel ik niet die makudinges)quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef Vinno het volgende:
Ben tijdje geleden naar opnames geweest. Gaan ze eerst van te voren het klappen en lachen opnemen enzo. Dus het gelach is idd vaak gewoon een bandje...
Sinds ik bij die opnames ben geweest kijk ik eigenlijk bijna nooit meer...
Wat wel opviel: Juist daar was Jan wel relax, hij kwam voor het programma een verhaal houden voor het publiek enzo, Jensen zei alleen ff dankjewel aan het einde en zwaaide een keer...
Jij was dat volgens mij die ook in het publiek heeft gezetenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:38 schreef _Liquid_ het volgende:
Hij is grappig
En Jan is al helemaal volksheld
In het filmpje wat ik zojuist had gepost probeert hij het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik verdenk Jensen net als Eddy Murphy er heel sterk van homo te zijn.
Ik ben ook heel jaloers op Hans Kraay Junior en Albert Verlinde, omdat ze vaak met hun gezicht op TV zijn en bekende mensen mogen interviewen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef EsDe het volgende:
En de mensen die hem afzeiken zijn gewoon jaloers op Jensen
ach, het blijkt maar weer dat de gemiddelde fokker bij lange na niet het grootste deel van de bevolking vertegenwoordigt... als Jensen idd zo niet-origineel, niet grappig, hoogst irritant etc. zou zijn, zouden de kijkcijfers dusdanig bagger zijn dat het niet echt tactisch zou zijn om dagelijks te gaan uitzenden...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:42 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik ben ook heel jaloers op Hans Kraay Junior en Albert Verlinde, omdat ze vaak met hun gezicht op TV zijn en bekende mensen mogen interviewen.
Och, was ik maar wat meer zoals Hans Kraay Junior, Robert Jensen of Albert Verlinde! Wat zou het leven mooi zijn!
Oh! Ik zal hem eens bekijken! Begrijp me niet verkeerd ik heb echt helemaal niets tegen homo's maar hij probeert het gewoon te hard. Er zijn ook al homo's geweest zoals albert verlinde en gordon die het ook heel relaxed zeiden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Netflier het volgende:
In het filmpje wat ik zojuist had gepost probeert hij het tegendeel te bewijzen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
Het meest triest vind ik nog wel dat hij foutjes uit andere programma's overneemt. Laatst had hij het over iets met satelieten van Talpa.
Erg snugger als er dan in beeld SATTELIETEN verschijnt. Weet je zeker dat je de zaterdag erna in Koppensnellers zit.
Blijkbaar zijn er ook veel mensen die De Bus en Big Brother erg leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die TV-belspelletjes leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die zich 's nachts suf bellen naar al die sexdating-programma's. Blijkbaar zijn er heel veel mensen die aan elke willekeurige SMS-reclame meedoen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:44 schreef EsDe het volgende:
blijkbaar zijn er dus veel meer mensen die het wél leuk vinden
Ik heb daar wel eens hele debatten over met mensen, sommige dingen kan ik echt gewoon niet begrijpen dat mensen het leuk vinden. En dan bedoel ik dat geeneens noodzakelijk lullig of zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Leshy het volgende:
Blijkbaar zijn er ook veel mensen die De Bus en Big Brother erg leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die TV-belspelletjes leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die zich 's nachts suf bellen naar al die sexdating-programma's. Blijkbaar zijn er heel veel mensen die aan elk willekeurige SMS-reclame meedoen.
Je punt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |