Sneue reactie, vent moet allang blij zijn dat ie een kaartje krijgt.quote:Op zondag 23 april 2006 13:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Een kaartje die al twee weken onderweg was naar Duitsland.
Ik stuur zo'n heel netjes berichtje dat ik bezorgt ben dat de kaart kwijt is geraakt in de post ofzo.
Kreeg ik zoiets: "I have personal issues. respect that."
en 5 dagen later werd hij pas geregged.
Jahoor, wat een botte reactiequote:Op zondag 23 april 2006 13:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Een kaartje die al twee weken onderweg was naar Duitsland.
Ik stuur zo'n heel netjes berichtje dat ik bezorgt ben dat de kaart kwijt is geraakt in de post ofzo.
Kreeg ik zoiets: "I have personal issues. respect that."
en 5 dagen later werd hij pas geregged.
Dat vond ik nog het ergste. Die dame kwam ondertussen wel om de twee dagen even online.quote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef Jojogirl het volgende:
Raar, als mensen wel de tijd nemen om te replyen op een pm, maar niet om die kaart even te registreren.
80 gram per vierkante meterquote:Op zondag 23 april 2006 14:07 schreef p-etr-a het volgende:
Wat weegt ongeveer een schrift?
Heeee dat heb ik al een paar topics terug laten wetenquote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
Als inkie ook nog even wil laten weten of die van haar is aangekomen, dan verstuur ik naar allebei 2 nieuwe kaarten als ze aan het eind van de week nog niet aangekomen zijn. Tis toch van de zotte dat dat zo lang onderweg moet zijn.
Ah mooi, dan is het alleen die van Troel nog. Die heb ik na die van jou verstuurd.quote:Op zondag 23 april 2006 14:44 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Heeee dat heb ik al een paar topics terug laten wetenHij staat ook op mijn blog
Ik heb hem hoor![]()
Ja dat klinkt redelijk. Ik ga voor de zekerheid nog wel even bij het postkantoor laten wegen, en hopen dat het licht uitvalt.quote:Op zondag 23 april 2006 14:27 schreef Allan24 het volgende:
Meeste papier is 80g per m2 (dus als een vel 20x15 cm is, dan is dat 0,03 m2, en zijn 33 pagina's vellen 1m2 = 80 gram). Beetje ruim rekenen (ivm kaft en inhoud enzo) en dan kom je er wel
volgens mij
Ooo nouquote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Klonk het volgende:
mijn duitse zorgenkindje is aangekomen, de ouwe dame was wel weg, maar niet wat ik vreesde, ze was lekker 3 weken naar Tuniesie
Oef, gelukkig dat dat het was.quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Klonk het volgende:
mijn duitse zorgenkindje is aangekomen, de ouwe dame was wel weg, maar niet wat ik vreesde, ze was lekker 3 weken naar Tuniesie
Ja geweldige kaart weer van Elliot, ik ga hem straks ook nog even op de fp zettenquote:Op zondag 23 april 2006 20:15 schreef inkie1010 het volgende:
Vava net even op je site gekeken! Echt mooie kaarten weer!! Natuurlijk springt de tekening van Elliot er weer bovenuit! Ik hoop er ook 1 ontvangen te hebben als ik morgen op me kamertje kom!
Vriendin van me heeft er ook 1 van elliot op der site: http://liekeskaarten.web-log.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |