Zou niet onterecht zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:48 schreef nickybol het volgende:
Een paar gratis consulten bij de psychiater voor die gast?
Is net dat beetje extra wat de nummer 1 dan heeft, wat soms heel zuur kan zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 12:34 schreef Komakie het volgende:
Uiteindelijk 2-4 verloren
Wel tegen de bovenste trouwens. Met 4 3setters verloren. 2 gewonnen er 2 verloren. Het had eigenlijk makkelijk 4-2 voor ons kunnen zijn (achteraf gezien) maar het mocht niet zo zijn.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef suus21 het volgende:
gravel is een drama; alleen maar lelijke hoge ballen, de ballen stuiten elke keer anders (en te hoog) en altijd worden er met ongelofelijke kutballen gespeeld zoals Dunlop. En geen een punt kun je fatsoenlijk afmaken; gravel is voor mensen die alleen maar kunnen rennen en alles kunnen terug bregen geen kont aan dus. Maarre ik heb wel alle 3 partijen zondag gewonnen op gravel maar het tennis was niet echt vermakelijk, alleen de mix; 6-0 6-0...
Ok, Federer kan uit de voeten op alle ondergronden, maar Nadal is een gravelbijter en 2de van de wereld. Zelfs jou geliefde Agassi (zou je dat niet eens aanpassen trouwens? de beste man is zowat bejaard!) is een goede graveltennisser.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef suus21 het volgende:
toch is het zo...de beste tennissers van de wereld zijn geen echte gravelbijters...
Ik speel in Tilburg op het sportcentrum van de universiteit. Banen reserveren kan vanaf 3 dagen van tevoren. Je reserveert een uur (enkel) of 2 uur (dubbel). Als je meer dan een dag van tevoren bent is er meestal wel plek. Bovendien worden vroeg gereserveerde banen niet altijd geclaimd (kutstreek!) dan liggen er gewoon banen vrij die je kunt pakken. Soms is er competitie of toernooi, dan kun je de banen niet op. Voorwaarde voor een lidmaatschap is wel dat je student bent of pas afgestudeerd (in Tilburg). De contributie is veel lager dan bij TCT en de kantineprijzen tenminste van kantine-niveau. Het zijn wel kunstgrasbanen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef Tennis-boy het volgende:
Tennis je vaak vrij in je tennisclub? Ik zit bij de Tilburgse tennisclub en hier is vaak zo druk dat we nauwelijks vrij kunnen tennissen. We hebben slechts 13 banen, dat is wel erg weinig voor een club met ruim 800 leden. Als we gaan enkelen, kunnen we na een half uur weer worden afgehangen als de banen vol zijn. Dubbelen een uur. Kan je in je tennisclub makkelijk vrij spelen? Hoe zijn de regels bij jullie als de banen vol zijn? Is er een andere Tilburgse tennisclub waar je ‘s avonds makkelijk kunt vrijspelen?
Volgend jaar is ver vooruit voor iemand die nog niet zo lang bezig is, zoals ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:58 schreef Chriz2k het volgende:
Volgend jaar een team hoger voor jou dus, XL?.
Hebben jullie dat niet? Daar staan de studentenverenigingen toch wel om bekend. Het aantal activiteiten buiten het tennis om, maar ook aan tennis gerelateerd is het niet misselijk. Afgelopen week nog een back to the champions-trophy gespeeld. Helemaal in het wit, met foute zweetbanden en houten rackets tennissen. Was echt gaaf.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:15 schreef Norrage het volgende:
Wat is je ranking dan nu eigenlijk, zo aan het eind van de competie dit jaar?
[...]
(En andere leuke activiteiten die ook wel ontbreken in zo'n niet serieuze studentenclub)
Zo'n toernooi hebben wij ookquote:Op maandag 22 mei 2006 14:23 schreef XL het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet? Daar staan de studentenverenigingen toch wel om bekend. Het aantal activiteiten buiten het tennis om, maar ook aan tennis gerelateerd is het niet misselijk. Afgelopen week nog een back to the champions-trophy gespeeld. Helemaal in het wit, met foute zweetbanden en houten rackets tennissen. Was echt gaaf.
Als we het een week eerder hadden gedaan was ik er competitie mee gaan spelen. De week voor dat toernooi was de tegenstand (en dat wisten we van tevoren) zo onthutsend zwak dat ik het wel aangedurfd had. Met name bij de service is dat houten racket heerlijk. Direct ook fantaseren over een team wat we laag inschrijven en daar dan allemaal met hout gaan spelen. Blits roze en groene kleding erbij..... Megafout en doen alsof het normaal isquote:Op maandag 22 mei 2006 15:53 schreef Komakie het volgende:
Met zo'n houten racket spelen is namelijk nog best moeilijk
Conners speelde ook nog met een houten racket en had ook een dubbelhandige backhand... Dus wat zeuren ze nouquote:Op maandag 22 mei 2006 16:02 schreef XL het volgende:
[..]
Als we het een week eerder hadden gedaan was ik er competitie mee gaan spelen. De week voor dat toernooi was de tegenstand (en dat wisten we van tevoren) zo onthutsend zwak dat ik het wel aangedurfd had. Met name bij de service is dat houten racket heerlijk. Direct ook fantaseren over een team wat we laag inschrijven en daar dan allemaal met hout gaan spelen. Blits roze en groene kleding erbij..... Megafout en doen alsof het normaal is
Mijn dubbele backhand kreeg wel hevige kritiek, dat paste niet bij het toernooi. Ik moest maar enkelhandig slaan
ehm... nofi maar dat is al ff bekendquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef Norrage het volgende:
Verplaats je je competitie eenmalig van zondag naar zaterdag, zeggen ze dat het zondag wel "zonnig" wordt en morgen 90% kans op regen -_-
drie weken geleden al verzetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Conners speelde ook nog met een houten racket en had ook een dubbelhandige backhand... Dus wat zeuren ze nou
Wij gaan trouwens de mini-tennis-clubkampioenschappen organiseren. Ook altijd leuk toernooi
[..]
ehm... nofi maar dat is al ff bekend
Keek gisteren overdag nog op www.weer.nl en toen zag ik tot mijn grote verheuging dat het zondag droog blijft.
Aan de andere kant, ik heb door dit klote weer al anderhalve week niet kunnen spelen
Hehe gewoon er om klaverjassen manquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:32 schreef XL het volgende:
Vandaag laatste wedstrijd, maar met deze regen kan die wel eens een paar dagen duren.
We staan 6de in een poule van 7
We staan 2 punten achter op nummer 4 & 5 en we spelen tegen nummer 5.
In speelster in ons team is zo zwak dat haar partij bij voorbaat puntverlies is, we gaan dus voor 1-4. Helaas spelen we uit, dus van supporters moeten we het niet hebben. Ook nog eens op gravel, dus de regen kan de dag aardig verpesten (niet zoals vorige week in de stromende regen spelen). Dobbelstenen en kaartspelletjes zitten al in de tennistas
Ik heb me ook direct opgegeven voor het toernooi daar, de zojuist besproken barvrouw nodigde me uit. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren. Toernooi begint 9 juni al, speel dus maar 1 categorie.... moet natuurlijk wel gewoon blijven studeren. Ze schijnen goede feesten te geven, gelukkig is het maar een kilometer of 5 a 10 fietsen. Ga er heren dubbel 7 spelen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:51 schreef Norrage het volgende:
Nou wij hebben het afgespeeld hoor vandaag, in de regen, op een glibberige hardcourt baan...Maar we vonden dat de dubbels er niet zo heel veel nadeel van ondervonden
Wel weer dik verloren, maar ik was gewoonweg snipverkouden, ik was na een set echt doodopJammer...
En nu zit het er weer op voor dit jaar. Op naar de toernooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |