Heb al z'n albumsquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Zwansen het volgende:
tong, wel eens van ironie gehoord?
Toch bedanktquote:
Noem me geen Teringquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:09 schreef TheFrankey het volgende:
tering hoeveel topics wil jij openen in 1 minuut
Nee dat meende Marco.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Zwansen het volgende:
Dit was geen ironie hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Zwansen het volgende:
bronquote:Nijpels noemt Verdonk 'brokkenpiloot'
Uitgegeven: 21 april 2006 07:23
Laatst gewijzigd: 21 april 2006 07:42
HILVERSUM - De Friese commissaris van de koningin Ed Nijpels heeft vrijdag gezegd "grote twijfels" te hebben over de kwaliteiten van Rita Verdonk als lijsttrekker van de VVD. "Ik heb sterk de indruk dat als zij lijsttrekker wordt, we een brokkenpiloot binnenhalen", zei de VVD-coryfee in het Radio 1-programma Casa Luna.
Nijpels is bang dat Verdonk niet in staat is de partij bijeen te houden en de VVD goed te presenteren. De partij zou onder Verdonk in een isolement terecht kunnen komen waardoor de kans op nieuwe regeringsdeelname kleiner wordt, vreest de VVD'er. "Ik heb hele grote twijfels of zij inhoudelijk die functie aankan", aldus het liberale kopstuk.
Is Wiegel net opgezouten, komt de volgende "coryfee" weer uit de provincie een wijs verhaaltje vertellenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Sorry ik kan het niet laten
[..]
bron
...die werken met hun poten idd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
Het is een voetballer Tong, wat verwacht je dan?
ze kan alleen niks. wat weet Rita van economie?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Rita is best lief... ze is nog wat onervaren... maar wel best duidelijk.
Ex voetballer. Vroeger begon je als ex voetballer een viskraam of een sportwinkel, tegenwoordig zit je als politiek commentator bij Barend en van Dorp of ben je ineens danser met een geil wijf aan je zijde.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
Het is een voetballer Tong, wat verwacht je dan?
John de Wolf is/was geen voetballer maar een hypequote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ex voetballer. Vroeger begon je als ex voetballer een viskraam of een sportwinkel, tegenwoordig zit je als politiek commentator bij Barend en van Dorp of ben je ineens danser met een geil wijf aan je zijde.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:19 schreef Ippon het volgende:
We moeten er niet aan denken dat die studentikoze crypto-communist in liberale kleren Marc Rutte de kar gaat trekken; kun je net zo goed meteen op de Tomatenbrigade van Marijnissen gaan stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |