Dat was makkelijkquote:
De witte fiets promotenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat moet zo'n linkse rakker als jij eigenlijk in PTA?
Oho, PS deed 't expres.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
Dat was makkelijk
* Nog een keer doet schrikken
Ik doe "bijna" alles voor een knuf van jouquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oho, PS deed 't expres.
*nog knufje doet*
Grappig, die opmerking van me was eigenlijk wat uit de lucht gegrepen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
De witte fiets promoten
Mja ik ben dus een van de weinige links autoliefhebbers. Maar ik heb dan wel weer een vorkeur voor communistische voertuigen, maakt dat het een beetje goed?
Wat doe je niet dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
Ik doe "bijna" alles voor een knuf van jou![]()
Uhhh... de handwasquote:
Ik heb zo'n vermeoden dat ik het meest linkse crewlid ben jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Grappig, die opmerking van me was eigenlijk wat uit de lucht gegrepen.
Ik meende je naam laatst gelezen te hebben in een topic over linkse en rechtse crewleden. Zo legde ik net de link met PTA.
Oh, en nee, dat maakt het niet goed.
Wie denkt daar nou nog aan?quote:
Oh ja, Verbal is geen crew meer, hè?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zo'n vermeoden dat ik het meest linkse crewlid ben ja
Jij vroeg hetquote:
*wasmachine heeft*quote:
Kinkyquote:
*handdoekje op legt*quote:
Beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |