zoietsquote:
hondsdolheid .. ohnee jij bent niet gebetenquote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef sXe het volgende:
hm, volgens mij word ik nu ineens ziek...
Ging ook weer veel te goed met die gezondheid eigenlijk
Met negers weet je het nooit zeker!quote:Op maandag 24 april 2006 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hondsdolheid .. ohnee jij bent niet gebeten
Probeer het eens uit!quote:Op maandag 24 april 2006 22:22 schreef sXe het volgende:
volgens mij kan je hier trouwens alles over negers zeggen zonder ervoor gebanned te worden...
we kunnen hier zelfs de holocaust ontkennen. Geen hond die meeleest.quote:Op maandag 24 april 2006 22:22 schreef sXe het volgende:
volgens mij kan je hier trouwens alles over negers zeggen zonder ervoor gebanned te worden...
Op zich niet. Maar er zitten van die halfbloedjes tussen die niet lelijk zijn. Maar erop kunnen vallen, nee.quote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Nouk het volgende:
Ik vind ze niet zo, die negers. Jij Shir?
Inderdaad. Zo ook chinezen, heb ik het ook niet zo op. Nog nooit een lekkere chinees gezien.quote:Op maandag 24 april 2006 22:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar er zitten van die halfbloedjes tussen die niet lelijk zijn. Maar erop kunnen vallen, nee.
Gister hadden we bijna Chinees besteld hè!quote:Op maandag 24 april 2006 22:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ook chinezen, heb ik het ook niet zo op. Nog nooit een lekkere chinees gezien.
Lekker eten koken kunnen ze dan weer wel jaquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gister hadden we bijna Chinees besteld hè!
Chinezen en Japanners zijn gewoon lelijk. Allemaal!quote:Op maandag 24 april 2006 22:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ook chinezen, heb ik het ook niet zo op. Nog nooit een lekkere chinees gezien.
Wij doen zulke romantische dingen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Chinezen en Japanners zijn gewoon lelijk. Allemaal!
En samen koken!
quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wij doen zulke romantische dingen.. Ongelofelijk
.
Meestal kookt hij en dek ik de tafel, maar dat terzijde.
Nou ik kan niet koken, en hij welquote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
[..]! Bij mij is het juist andersom!
Hoe doe je dat?
Idd,quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wij doen zulke romantische dingen.. Ongelofelijk
.
Meestal kookt hij en dek ik de tafel, maar dat terzijde.
Ik leer alles bij hem, ik ben een kookleek, maar probeer toch dingen te maken, en ze lukken altijdquote:Op maandag 24 april 2006 22:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou ik kan niet koken, en hij wel. Dus ja, dan is de verdeling snel gemaakt natuurlijk, hehe.
Ik probeer het ook wel maar dan heb ik wel duidelijke instructies nodig, anders gaat het helemaal fout. Maar Zwans vindt het ook wel leuk, goddank, dus dat is mooi.quote:Op maandag 24 april 2006 23:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik leer alles bij hem, ik ben een kookleek, maar probeer toch dingen te maken, en ze lukken altijdEn hij wast af.
Whehe...kijk ons nou lullen als een stel mutsen zeg!quote:Op maandag 24 april 2006 23:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik probeer het ook wel maar dan heb ik wel duidelijke instructies nodig, anders gaat het helemaal fout. Maar Zwans vindt het ook wel leuk, goddank, dus dat is mooi.
We wassen wel samen af, want ik heb een hekel aan afwassen, dus dan droog ik altijd.
Echt he, leuk is dat.quote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe...kijk ons nou lullen als een stel mutsen zeg!Lekker huiselijk doen.
Jaaaaa! We volgen GTST en dan zet ik altijd koffiequote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt he, leuk is dat.
En volgen jullie ook TVprogramma's samen? En wie gaat er dan drinken halen?
Wehehehe..
*screenshot maaktquote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef sXe het volgende:
Alle negers moeten dood!
NSB-er!quote:
Ahhh wat schattig! Wij volgen eigenlijk alleen samen Prison Break. Het is gewoon de af en toe krijg ik m'n zin met passion for fashion en af en toe hij met voetbal.quote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaaaaa! We volgen GTST en dan zet ik altijd koffiemaar eigenlijk kijkt hij altijd met mij mee, want ik own de afstandsbediening. In zijn huis!
schieten op de joden is niet verboden!quote:Op maandag 24 april 2006 23:11 schreef sXe het volgende:
[..]
NSB-er!
Oh wacht, dan ben je 1 van de goeien natuurlijk
Die ook ff vastleggen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef Nouk het volgende:
Misschien verneuk ik hiermee heel z'n fok-reputatie wel, maar dat maakt niet uit.
Zwans![]()
![]()
.
Ik heb geluk dat mijn ventje niet van voetbal houdt!quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ahhh wat schattig! Wij volgen eigenlijk alleen samen Prison Break. Het is gewoon de af en toe krijg ik m'n zin met passion for fashion en af en toe hij met voetbal.
Dus ik own nog niet echt de afstandsbediening.
Wel gaan we vaak kopjes thee drinken enzo dan. Lief he.
Gewoon een stoere goedzakquote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef Nouk het volgende:
Misschien verneuk ik hiermee heel z'n fok-reputatie wel, maar dat maakt niet uit.
Zwans![]()
![]()
.
Hoe vaak neuken jullie dan ongeveer?quote:Op maandag 24 april 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat mijn ventje niet van voetbal houdt!
Kopjes thee drinken is lief iddWij doen vaak winkelen (of alleen kijken) en poolen. En natuurlijk de fysieke bezigheden.
Per uur, per dag, per week, per maand?quote:Op maandag 24 april 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe vaak neuken jullie dan ongeveer?
Per week?quote:Op maandag 24 april 2006 23:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Per uur, per dag, per week, per maand?
Dat hangt er eigenlijk een beetje vanaf.quote:
We zien elkaar natuurlijk minder vaak hè, dus spreken over hoeveel per week gaat niet echt op.quote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat hangt er eigenlijk een beetje vanaf.Maar moet ik het gemiddelde nemen, dan zeg ik 3, 4 keer.
Je weet er wel weer een mooie wending aan te geven hé?
Maar goed, hoevaak jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 april 2006 23:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
We zien elkaar natuurlijk minder vaak hè, dus spreken over hoeveel per week gaat niet echt op.En dat moet in een spoiler!? Ben je preuts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Back in business.
quote:Op maandag 24 april 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:
Oh, ik moest nog ff zeggen dat we het soms wel 2 keer per dag doen. Dat was essentieel volgens Nouk.
Lief hequote:Op maandag 24 april 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dat moet in een spoiler!? Ben je preuts?
Dat is het verrassings element hè.quote:Op maandag 24 april 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dat moet in een spoiler!? Ben je preuts?
Shirley!quote:Op maandag 24 april 2006 23:23 schreef Zwansen het volgende:
wie maakt de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |