Is dat hetzelfde stukje als in muziekale skills topic ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:38 schreef sXe het volgende:
was wel de bedoeling. Wilde vanavond wat opnemen maar het liedje kwam niet lekker uit. Heb al wel eens tukje op m'n myspace staan
ohja, dat zou best wel eens kunnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde stukje als in muziekale skills topic ?
Wel coolquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef sXe het volgende:
[..]
ohja, dat zou best wel eens kunnen
Beetje dat gecombineerd met folk
Uiteindelijk wel de bedoeling. Maar ik weet nog niet echt waarover. En in welke taal.quote:
Oh Scofield! Wat istie leuk he.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:45 schreef Shirley het volgende:
En of!
Idd. Je moet wel een hoofd hebben er voor natuurlijk. En een beetje uitstraling.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:51 schreef sXe het volgende:
En er dan achter komen dat het toch niet alleen het haar is
Echt hé? Maar hij moet niet breeduit lachen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Idd ja, stuk leuker dan die broer van hem.
En hij is ook zo intelligent.
Nee gewoon zo serieus cq. nadenkend kijkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt hé? Maar hij moet niet breeduit lachen.
Precies!quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee gewoon zo serieus cq. nadenkend kijken.
Ik zag Boe gister!
Gewoon doen! en mag ik welsh of fins aanradenquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef sXe het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel de bedoeling. Maar ik weet nog niet echt waarover. En in welke taal.
En ik heb nu dus telkens als ik ermee bezig ben dat ik me afvraag waarom ik het überhaupt zou doen!
dan gaat het wel even wat langer duren voordat het af isquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon doen! en mag ik welsh of fins aanraden
Oh dan drents of nederlandsquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:07 schreef sXe het volgende:
[..]
dan gaat het wel even wat langer duren voordat het af is
verdorie, ik zie het!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens die link van jou linkt niet goed naar het 33 metal concert
nederlands had ik al over nagedacht, maar dat is toch wel lastig.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:21 schreef sXe het volgende:
[..]
verdorie, ik zie het!
http://www.flurl.com/uploaded/Metal_Concert_433.html
dan maar zo
Goed tochquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:23 schreef sXe het volgende:
[..]
nederlands had ik al over nagedacht, maar dat is toch wel lastig.
Ik heb inmiddels wel al 3 akkoorden!
quote:Op zondag 23 april 2006 02:07 schreef Bosbeetle het volgende:
http://pub15.bravenet.com/guestbook/1284431167/47
berichten uit een ver verleden
BB posts uit 2000
Op het station in Zwolle, maar ik had hem al vaker in het echt gezien. Hij is gewoon zoals in z'n fotoboek.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies!![]()
Waar? Hoe is ie in het echt?
quote:Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef sXe het volgende:
Gisteren bij een vechtpartij betrokken geweest, tof hoor!
negers... (nouja, eentje dan).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |