De tekst slaat niet op mij. Ja, tis nu 2 maanden uit met mijn ex, maar verder, keerpunt? Ik heb het heerschap (of de dame?) toegevoegd op msn en teruggemaild. Tja, t zal nix uithalen misschien, maar ik ben wel heel benieuwd of dit nou echt is of een bekende scam....quote:Onderwerp: word jij hier koud of warm van?
Glazen muiltjes zijn voor haar gegoten
Bij haar geboorte zongen engelen de hoogste noten
Het wegtrekken van de ochtendvevel als de zon is opgekomen
Zo werkt haar verschijning in mijn zo duistere dromen
Zij maakt de wereld speciaal door er alleen maar te wonen
Aanbeden wordt zij door alle godenzonen
Ze schittert als een ster licht een donkere kamer op als een kaars
Haar schoonheid verzadigd zelfs de armste bedelaars
Zij bewaakt mijn hart over mijn gevoel heeft zij de heerschappij
Wat zonlicht verricht bij bloemen verricht haar wonderschone lach bij mij
Geen vrouw kan zoals zij naar me kijken
Met haar simpelste blik kan ze tot de donkerste kamers van mijn kille hart reiken
Proef van haar lippen en suiker zal je niet meer als zoet ervaren
De voldoening van dat moment dat zal nooit meer verjaren
Het licht uit mijn leven mijn kleine engel staat op een keerpunt
Haar is al het geluk en voorspoed gegund
Ons afscheid staat op handen het einde is gekomen
Daar gaat het oogverblindende meisje uit mijn dromen
Nooit het ultieme met haar kunnen beleven nooit haar alles hebben kunnen geven
Een fantasie die alleen nog in mijn gedachten zal voortleven
Het mocht niet zo zijn wij waren niet voor elkaar gemaakt
Zij was voor mij eenvoudigweg te volmaakt
En ook jij was minimaal 20 minuten met je hoofd in de wolken voordat je realiseerde dat het gewoon spam wasquote:Op donderdag 20 april 2006 23:55 schreef SHE het volgende:
Van dezelfde gozer trouwens...en die gozer had me al eens eerder gemaild met het verhaal dat hij zichzelf in mij herkende ofzo...heel weird verhaal
Het niveau is wel wat hoger dan 'denken' en 'schenken'quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:00 schreef Hooghoudt het volgende:
Was het Sint, of Piet? Of allebei misschien?
Nou nee, ik mailde het direct naar mijn grote liefde met de vraag of hij me meer inzicht kon geven in de psyche van een engnekquote:Op donderdag 20 april 2006 23:58 schreef kofkof het volgende:
[..]
En ook jij was minimaal 20 minuten met je hoofd in de wolken voordat je realiseerde dat het gewoon spam was![]()
In theorie kan dat natuurlijk van iemand anders zijn geweest, die alleen de tekst heeft gejat (zijn er geen websites met standaard-liefdesbrieven voor verliefde mensen met een writer's block?) maar de boodschap wél meent.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
Die is al oud.. volgens mij vorig jaar oid een keer gehad![]()
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar het is wel een heel mooi gedicht.
Nou!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar het is wel een heel mooi gedicht.
Ik geniet ook altijd zo van het wegtrekken van de ochtendvevelquote:Het wegtrekken van de ochtendvevel als de zon is opgekomen
Zo werkt haar verschijning in mijn zo duistere dromen
Geef maar toe, je moest wel aan koude tosti's denkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Vooral deze phrase is prachtig:
[..]
Ik geniet ook altijd zo van het wegtrekken van de ochtendvevel.
Wat nou ochtendnevel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:01 schreef Lucille het volgende:
Hier wat sfeerbeelden van de ochtendnevel
OchtendVevel !!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:01 schreef Lucille het volgende:
Hier wat sfeerbeelden van de ochtendnevel
[afbeelding]
Je bedoelt: ikennanze1ng@hotmail.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:04 schreef thefunny het volgende:
Stond er ook een adres bij uit Nigeria?![]()
Oh, das dan goed kut,quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat nou ochtendnevel?
Ik wil ochtendvevel.
Ik voel wat lichte wrevel
En mijn opa heeft een sjieke knevel!
Oh had ik daar op moeten reageren?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou nee, ik mailde het direct naar mijn grote liefde met de vraag of hij me meer inzicht kon geven in de psyche van een engnek
WHAAAA!!! Ik kreeg hem ook, en heb een hele mailwisseling gehad met die gast. Ik vond hem behoorlijk aanmatigend btw. Toen heb ik hem geblockt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:55 schreef SHE het volgende:
Van dezelfde gozer trouwens...en die gozer had me al eens eerder gemaild met het verhaal dat hij zichzelf in mij herkende ofzo...heel weird verhaal
haha dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
WHAAAA!!! Ik kreeg hem ook, en heb een hele mailwisseling gehad met die gast. Ik vond hem behoorlijk aanmatigend btw. Toen heb ik hem geblockt.
Idd jaquote:
quote:
allemaal sex gerelateerd zeker..quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:38 schreef Andromache het volgende:
En hij blijft maar mailen, de afgelopen twee weken al tien ontvangen ofzo....![]()
Het metrum is ook al zo geniaal!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Zero2Nine het volgende:
prachtig rijmschema voor sinterklaasgedichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |