Gewoon de draw in de gaten houden. Het afzeggen van Simon, Robredo en Bracciali was al vroeg in de middag bekend (en verwerkt in de pdf'jes). Almagro kwam later op de avond maar zeker bijna 2 uur voor de deadline.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:30 schreef Norrage het volgende:
Bah...wat ranzig dit...waarom weet Juan het nou weer allemaal wel?
Hij heeft een betere service dan mezelf. En omdat ik 1,5 week geleden nogal in vorm was dacht ik: Die is ook in topvormquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef Norrage het volgende:
Suus en Sandstorm. Vertel mij....Waarom Ancic, op gravel?
Die date was niet echt geweldig aan je depressieve reactie te zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef suus21 het volgende:
ik was naar de film dus heb niks meer gezien na 19:30....het boeit me ook niet meer zo

quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:50 schreef XL het volgende:
De blog van Tursunov is wel aardig, ik heb een paar keer moeten glimlachen [afbeelding]
http://www.atptennis.com/en/blog/tursunov.asp
Bah! Typisch zo'n speler die presteert als ik hem niet pak.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:37 schreef XL het volgende:
Verdomme Soderling, je staat het weg te geven jongen. Ga spelen! [afbeelding]
Zijn gravelresultaten dit seizoen vond ik beter dan die van vliegen. Onderling stond hij 2-0 voor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:09 schreef suus21 het volgende:
soderling is toch nix op gravel..
Nee jij hebt wat te klagen, check mijn !quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:49 schreef suus21 het volgende:
ik hou echt niemand meer over, jezus..
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef suus21 het volgende:
ja maar jij staat al onderaan..
Denk het niet, jij hebt Nalbandian en Vliegen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:28 schreef Norrage het volgende:
Wat een gemis in mijn team, die NieminenOp hem verlies ik deze ronde denk ik.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Denk het niet, jij hebt Nalbandian en Vliegen.
J.
Huh?quote:Dubbel 6-0, 0-4, 6-0 (6-0, 6-4)
Juistem!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef Norrage het volgende:
Ik zat er ook 5 minuten lang naar te staren. Ik denk dat hij bedoelt dat hij midden in de wedstrijd 4 games op rij verloren heeft omdat hij toen even vergat te tennissen en toen het klasseverschil weer liet blijken. 6-0 6-4 klinkt natuurlijk veel slechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |