Waarom heeft Huntelaar er zoveel inliggen dan, en VoH niet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan betere optie VoH meein de breekijzer rol is hij stuk beter dan Stuntelaar.
Wat voor belang heb jij daar nou weer bij. Ik snap het niet hoor, dit soort antwoorden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ene Pascal B raakt hem in de 89ste minuut met een vliegende sliding
en er nog trots op zijn ook he? Zouden de vooroordelen over R'dam en IQ dan toch waar zijn?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
De r'dammertjes kunnen het weer niet met voetbal, dan maar schoppen..
Typisch hoor..
niet eerlijk, Farfan en Beasley schoten té gericht, niet genoeg intikkertjes voor VoHquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom heeft Huntelaar er zoveel inliggen dan, en VoH niet?
Verschil in rol.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom heeft Huntelaar er zoveel inliggen dan, en VoH niet?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet eerlijk, Farfan en Beasley schoten té gericht, niet genoeg intikkertjes voor VoH
Nou ja, ze weten dat het met voetbal ZEKER niet lukt..... Maar het blijft een trieste instelling.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en er nog trots op zijn ook he? Zouden de vooroordelen over R'dam en IQ dan toch waar zijn?
Kijk nou uit, straks gaan ze weer beginnen over het feit dat wij Ajaxcieden zo "arrogant" zijn omdat we de tegenstander liever niet het licht uit de ogen schoppenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze weten dat het met voetbal ZEKER niet lukt..... Maar het blijft een trieste instelling.
Ik verneder de tegenstander liever met 3-0 en dan 38 keer overtikken dan 1 breuk bij Kuyt hoor..
Oh ja, zo is het idd ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks gaan ze weer beginnen over het feit dat wij Ajaxcieden zo "arrogant" zijn omdat we de tegenstander liever niet het licht uit de ogen schoppen![]()
Nog verder? Het totale onvermogen van VoH om een bal te controleren bedoel je? Om gevaarlijk te zijn met de rug naar de goal? Of bedoel je misschien het ontbreken van vaardigheden die ervoor zorgen dat je een tegenstander kan omspelen (afgezien van de welbekende ellebogen-molenwiek)?quote:
Kijk naar de rol die ze allebei hebben bij hun club.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nog verder? Het totale onvermogen van VoH om een bal te controleren bedoel je? Om gevaarlijk te zijn met de rug naar de goal? Of bedoel je misschien het ontbreken van vaardigheden die ervoor zorgen dat je een tegenstander kan omspelen (afgezien van de welbekende ellebogen-molenwiek)?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal ze worst zijn natuurlijk...
Met andere woorden, in de Klassieker heb je nooit niets te verliezen en zal je dus ook nooit vrijuit spelen....quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Klopt.
Feijenoord heeft niks te verliezen zondag, dus kunnen gewoon vrij spelen. Al kan dat natuurlijk weer lijden tot een grote nederlaag en daar heb ik ook geen zin in.
Uhm ik kan me anders ook nog wel wat overtredingen van KJH herinneren die niet echt door de beugel kunnen, dus pot ketelquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
De r'dammertjes kunnen het weer niet met voetbal, dan maar schoppen..
Typisch hoor..
buiten de rol, kijk even naar de kansen/doelpunten verhouding.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk naar de rol die ze allebei hebben bij hun club.
Dat kun je niet vergelijken.
Het is wel een aardappel, daar moet je ook rekening mee houden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat voor belang heb jij daar nou weer bij. Ik snap het niet hoor, dit soort antwoorden.
Dan kun je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
buiten de rol, kijk even naar de kansen/doelpunten verhouding.....
Euroborg is een kutstadion. Op tv zag het er mooi uit maar van binnen vond ik het bagger. Die toegangsdeuren alleen al...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het niet, maar Euroborg is een fantastisch stadion. En Ajax hoort ook in mooie stadions te spelen, maar moet ook uit naar RKC. Net als dat Barca ook uit moet naar lelijke Spaanse stadions.
Hoeveel kaarten zijn er nou verkocht?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Klopt.
Feijenoord heeft niks te verliezen zondag, dus kunnen gewoon vrij spelen. Al kan dat natuurlijk weer lijden tot een grote nederlaag en daar heb ik ook geen zin in.
Koeman wil alles of niet spelen, dus wordt het lijkt mij open huis en hopen dat Ajax dat niet afstraft en het verder druk genoeg heeft met de Feyenoordaanvalquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:15 schreef DivineJester het volgende:
Toch interressant om te zien hoe dit topic is geevolueerd tot een VOH vs KJH topic
Als Feyenoord vroeg weet te scoren zondag kan er nog heel wat gebeuren natuurlijk, als men achterin de boel dicht kan houden dan. Toch het gebrek aan scherpte wat de ploeg dan op gaat breken nu?
Verder wel leuk dat veel Ajacieden zich al rijk rekenenen en zichzelf een CL plek toedelen, win eerst maar eens van Groningen/AZ, dat zie ik eigenlijk nog niet zo 1,2,3 gebeuren, en dan heb je ook nog maar voorrondes te pakken........
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:15 schreef DivineJester het volgende:
dat zie ik eigenlijk nog niet zo 1,2,3 gebeuren, en dan heb je ook nog maar voorrondes te pakken........
Waren er nog 16000 beschikbaar gisteren, reken maar uit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten zijn er nou verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |