It was'nt mequote:Op vrijdag 21 april 2006 10:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij was degene die me net mailde toch? Zo ja, dan heb je mail
Het lijkt er steeds meer op...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:54 schreef Cart_man het volgende:
Gut oh gut. Gemiddelde leeftijd is 12 hier zo te zien.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:56 schreef DutchSoldier het volgende:
12 jarige jongetjes zitten nu op school. En homo's lopen hand in hand. En 3-0.
Word er moe van. Sommige grijpen zelfs terug naar het beleid van Jansen. Is allemaal zijn schuld dat er gisteren verloren is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:17 schreef Zwansen het volgende:
Beetje jammer mensen nu ineens Kuyt de grond in trappen. Kuyt is juist het soort speler dat we jarenlang in Oranje gemist hebben. Zo'n speler zou voor elke club een aanvullig zijn.
En Stekelenburg zorgt voor het Amsterdamse doelpuntquote:
Hij speelt de laatste weken vrij matig..quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Cart_man het volgende:
Had hij gisteren wat beter zijn best moeten doen.
kuyt won elk duel wel, vooral de hoge bal. kalou was bizar slechtquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Cart_man het volgende:
Had hij gisteren wat beter zijn best moeten doen.
Inderdaad, als er iemand compleet ruk speelde, was het Kalou wel. Kuyt en Castelen dwongen samen meer kansen af dan heel ajax, het was dat Feyenoord 3 keer echt compleet stond te schutteren achterin want ik vond ajax aanvallend ook echt bijxonder slap en teleurstellend voor zo'n match.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kuyt won elk duel wel, vooral de hoge bal. kalou was bizar slecht
Ik was net binnen en er was al een opstootje op het veld, zo sportief was het allemaal niet, en terechtquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
En de scheidsrechter was natuurlijk ook drama, de match verliep zo sportief, er had echt geeneen rode kaart aan te pas hoeven komen.
Ik heb laatst in een interview gelezen mat een speler van Feyenoord die zijn dochtertje heeft verloren dat hij met Kuyt goed kan praten omdat diens Vader ernstig ziek is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij speelt de laatste weken vrij matig..
Was er niet iets met z'n pa ofzo?
Ai, dat wist ik niet. Is het terminaal?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:02 schreef Cart_man het volgende:
Kuyt zijn vader heeft slokdarmkanker.
Mja, dan is een klein vormdipje wel te verklaren.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:02 schreef Cart_man het volgende:
Kuyt zijn vader heeft slokdarmkanker.
Dat zal nog behoorlijk bikkelen worden, mocht Ajax doorkomen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:53 schreef Cart_man het volgende:
Ik zie het niet gebeuren. Kan me eigenlijk ook niet schelen wat de uitslag is. Zolang Groningen de C(?)L maar haalt.
Yeps, alleen wel met een fikse achterstand. Maar alles kan idd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:01 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik ga niet bij de pakken neerzitten hoor, Zondag is gewoon weer een wedstrijd opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |