Ja, maar als ik door rood rijdt en ik krijg een boete dan slaat het argument: Maar iedereen doet het ook helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 21 april 2006 03:00 schreef SocialDisorder het volgende:
wacht even, lees ik nu dat Kuijt geen van de drie rode kaarten terecht vond?
Hij speelde toch ook mee in de ArenA? Hij speelde toch niet op de Toekomst?
Ik zag 2 terechte rode kaart en één rode kaart die wellicht met geel afgedaan had gekund.
Wel moet me van het hart dat ik het debiel vind dat van alle keren dat Ajacieden of Feyenoorders liepen te kutten met de bal tijdens dode spelmomenten, hij alleen Bahia een gele kaart geeft......
Vasthouden = vasthouden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:10 schreef Cart_man het volgende:
Geen van die rode kaarten waren terecht. Braamhaar was waardeloos. En Kuyt had geen penalty moeten krijgen, hij liet zich vallen. Zo ook huntelaar, waardoor Castelen rood kreeg.
Dat zegt de persoon van een club die het handjes geven verheft heeft tot clubliedquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:36 schreef Keltie het volgende:
Handjes geven is voor mietjes.. Vooral voor/tijdens/na een klassieker.
Maar ik snap de frustratie van Bosschaart ook wel en zoveel doe hij toch niet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zegt de persoon van een club die het handjes geven verheft heeft tot clublied![]()
Welnee, hij doet iets waarvoor je in de wedstrijd rood zou krijgen, zoveel doettie nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar ik snap de frustratie van Bosschaart ook wel en zoveel doe hij toch niet?
Tuurlijk snap ik die frustratie, maar sportief is het niet. Je moet er boven blijven kunnen staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar ik snap de frustratie van Bosschaart ook wel en zoveel doe hij toch niet?
Hij raakte KJH niet. Hij beseft net op tijd dat hij te ver gaat en gaat gauw weg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, hij doet iets waarvoor je in de wedstrijd rood zou krijgen, zoveel doettie niet![]()
Net als Pienaar, die vond ik echt veel en veel dommer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik die frustratie, maar sportief is het niet. Je moet er boven blijven kunnen staan.
Ehm nee, hij raakt hem wel degelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij raakte KJH niet. Hij beseft net op tijd dat hij te ver gaat en gaat gauw weg.
Ik pleit Pienaar ook niet vrij.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net als Pienaar, die vond ik echt veel en veel dommer.
Viel best mee wat hij deed, hij deed geen flinke kopstoot.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:31 schreef Don_Gurgen het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die actie van Bosschaart? Ik vind het echt uber triest. Dat je tijdens de wedstrijd alles doet om een speler uit de wedstrijd te halen kan ik nog in komen, maar dat je na de wedstrijd als iemand je een hand wil geven zo lomp doet, tja dan ben je echt een loser. Slecht voorbeeld, onsportief, aankijken niet waard en ga zo maar door. Hier zou een schorsing nou echt op zijn plaats zijn. Of kan dat niet omdat het na afloop gebeurde?
Beter kijken dan, hij raakt hem overduidelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij raakte KJH niet. Hij beseft net op tijd dat hij te ver gaat en gaat gauw weg.
Nee, dat hoort er niet bij.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:45 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Viel best mee wat hij deed, hij deed geen flinke kopstoot.
Hoort gewoon bij een klassieker, niet zeiken.
Met raken bedoel ik een rake kopstoot, dat was dit niet. KJH kwam zelf erg dichtbij, beetje uitlokken ook. Hij trapt er bijna in en gaat snel weg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ehm nee, hij raakt hem wel degelijk.
Klopt, en daar zijn dan ook terechte sancties tegen genomenquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met raken bedoel ik een rake kopstoot, dat was dit niet. KJH kwam zelf erg dichtbij, beetje uitlokken ook. Hij trapt er bijna in en gaat snel weg.
Tuurlijk is het onsportief, maar er waren andere dingen in het veld die ik onsportiever vond.
Sorrie, maar dit is niet zo. Jullie maken het erger dan het is. Je lijkt de media wel. Bosschaart moet gewoon zn hoofd bij zich houden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met raken bedoel ik een rake kopstoot, dat was dit niet. KJH kwam zelf erg dichtbij, beetje uitlokken ook. Hij trapt er bijna in en gaat snel weg.
Tuurlijk is het onsportief, maar er waren andere dingen in het veld die ik onsportiever vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |