abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37150989
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 03:00 schreef SocialDisorder het volgende:
wacht even, lees ik nu dat Kuijt geen van de drie rode kaarten terecht vond?

Hij speelde toch ook mee in de ArenA? Hij speelde toch niet op de Toekomst?

Ik zag 2 terechte rode kaart en één rode kaart die wellicht met geel afgedaan had gekund.

Wel moet me van het hart dat ik het debiel vind dat van alle keren dat Ajacieden of Feyenoorders liepen te kutten met de bal tijdens dode spelmomenten, hij alleen Bahia een gele kaart geeft......
Ja, maar als ik door rood rijdt en ik krijg een boete dan slaat het argument: Maar iedereen doet het ook helemaal nergens op.
Dit soort kinderachtige dingen, zoals de bal de hele tijd bij je houden als de tegenstander snel wilt ingooien moet je gewoon niet doen. Dat zie ik veel te vaak (ook van Ajax-kant inderdaad) en ik vind het zeer irritant en onsportief. En ik had het idee dat Bahia de bal net iets langer bij zich hield dan de andere spelers. Terecht geel dus, wat mij betreft geen discussie mogelijk.
Of andere spelers dan ook geel hadden moeten krijgen, misschien wel, maar dat is een andere discussie.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_37151117
Zie je nou dat Ajax gewoon ging winnen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 april 2006 @ 07:12:42 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37151386
Ik vond alle rode kaarten terrecht, Bahia was dom bezig, wat pienaar deed mag sowieso niet. KJH was doorgebroken dus de rode kaart van castelen was ook terrecht.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:01:21 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_37151624
Zijn we het er dan ook allemaal over eens dat Kuyt een penalty had moeten krijgen?
Vasthouden in de 16 mag nl niet, al helemaal niet met 2 handjes.
Dat er nooit ergens voor gefloten word boeit dus niet.
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:10:07 #105
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37151672
Geen van die rode kaarten waren terecht. Braamhaar was waardeloos. En Kuyt had geen penalty moeten krijgen, hij liet zich vallen. Zo ook huntelaar, waardoor Castelen rood kreeg.
A.M.A.B
pi_37151736
AJAX
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:18:31 #107
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_37151738
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:10 schreef Cart_man het volgende:
Geen van die rode kaarten waren terecht. Braamhaar was waardeloos. En Kuyt had geen penalty moeten krijgen, hij liet zich vallen. Zo ook huntelaar, waardoor Castelen rood kreeg.
Vasthouden = vasthouden.
Heb daar 1x terecht een penal voor zien geven.
Was aan het begin van dit seizoen in Kerkrade, voor Roda. Kone werd toen vastgehouden maar viel niet.
pi_37151741
Mwa Cart_man. Pienaar en Castelen waren terecht. Die van Bahia is, tsja, je kan hem geven of niet. Ligt beetje aan de scheidsrechter. Ik denk dat Jol die kaart niet zou hebben gegeven. Huntelaar wordt vervolgens gewoon van een scoringsmogelijkheid ontnomen - hij ging 1 op 1 tegen Lodewijks - en daar staat één straf op, rood. En Pienaar was gewoon dom.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:19:57 #109
57586 Bananenman
-----------
pi_37151750
pi_37151840
Hoe zit het eigenlijk met die actie van Bosschaart? Ik vind het echt uber triest. Dat je tijdens de wedstrijd alles doet om een speler uit de wedstrijd te halen kan ik nog in komen, maar dat je na de wedstrijd als iemand je een hand wil geven zo lomp doet, tja dan ben je echt een loser. Slecht voorbeeld, onsportief, aankijken niet waard en ga zo maar door. Hier zou een schorsing nou echt op zijn plaats zijn. Of kan dat niet omdat het na afloop gebeurde?
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:36:50 #111
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_37151883
Handjes geven is voor mietjes.. Vooral voor/tijdens/na een klassieker.
Netzoals dat 'verplichte' handje nadat je een sliding hebt gemaakt .. Afschaffen dat geneuzel.
pi_37151896
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:36 schreef Keltie het volgende:
Handjes geven is voor mietjes.. Vooral voor/tijdens/na een klassieker.
Dat zegt de persoon van een club die het handjes geven verheft heeft tot clublied
pi_37151914
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat zegt de persoon van een club die het handjes geven verheft heeft tot clublied
Maar ik snap de frustratie van Bosschaart ook wel en zoveel doe hij toch niet?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37151931
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

Welnee, hij doet iets waarvoor je in de wedstrijd rood zou krijgen, zoveel doettie niet
pi_37151932
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tuurlijk snap ik die frustratie, maar sportief is het niet. Je moet er boven blijven kunnen staan.
pi_37151948
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welnee, hij doet iets waarvoor je in de wedstrijd rood zou krijgen, zoveel doettie niet
Hij raakte KJH niet. Hij beseft net op tijd dat hij te ver gaat en gaat gauw weg.
Klik dan als je durft
pi_37151954
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tuurlijk snap ik die frustratie, maar sportief is het niet. Je moet er boven blijven kunnen staan.
Net als Pienaar, die vond ik echt veel en veel dommer.
Klik dan als je durft
pi_37151965
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:42 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij raakte KJH niet. Hij beseft net op tijd dat hij te ver gaat en gaat gauw weg.
Ehm nee, hij raakt hem wel degelijk.
pi_37151978
quote:

[..]

Net als Pienaar, die vond ik echt veel en veel dommer.
Ik pleit Pienaar ook niet vrij.
pi_37152001
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:31 schreef Don_Gurgen het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die actie van Bosschaart? Ik vind het echt uber triest. Dat je tijdens de wedstrijd alles doet om een speler uit de wedstrijd te halen kan ik nog in komen, maar dat je na de wedstrijd als iemand je een hand wil geven zo lomp doet, tja dan ben je echt een loser. Slecht voorbeeld, onsportief, aankijken niet waard en ga zo maar door. Hier zou een schorsing nou echt op zijn plaats zijn. Of kan dat niet omdat het na afloop gebeurde?
Viel best mee wat hij deed, hij deed geen flinke kopstoot.

Hoort gewoon bij een klassieker, niet zeiken.
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:46:12 #121
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37152006
quote:

[..]

Beter kijken dan, hij raakt hem overduidelijk. .
Wel grappig, was het niet fruti Pascal die Ajax een subtopper noemde?
Met 3-0 klop krijgen van een subtopper is ook wel wat frustrerend voor zo'n topclub .
-
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:46:53 #122
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37152014
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:45 schreef InnocentFR het volgende:

[..]

Viel best mee wat hij deed, hij deed geen flinke kopstoot.

Hoort gewoon bij een klassieker, niet zeiken.
Nee, dat hoort er niet bij.
Alle andere spelers van f'noord geven toch ook gewoon een hand?
-
pi_37152015
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ehm nee, hij raakt hem wel degelijk.
Met raken bedoel ik een rake kopstoot, dat was dit niet. KJH kwam zelf erg dichtbij, beetje uitlokken ook. Hij trapt er bijna in en gaat snel weg.
Tuurlijk is het onsportief, maar er waren andere dingen in het veld die ik onsportiever vond.
Klik dan als je durft
pi_37152069
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Met raken bedoel ik een rake kopstoot, dat was dit niet. KJH kwam zelf erg dichtbij, beetje uitlokken ook. Hij trapt er bijna in en gaat snel weg.
Tuurlijk is het onsportief, maar er waren andere dingen in het veld die ik onsportiever vond.
Klopt, en daar zijn dan ook terechte sancties tegen genomen Al met al een leuke wedstrijd om te zien, niet in de laatste plaats omdat ik natuurlijk Ajax fan ben. Feyenoord had weinig geluk in de afronding imo.
pi_37152090
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Sorrie, maar dit is niet zo. Jullie maken het erger dan het is. Je lijkt de media wel. Bosschaart moet gewoon zn hoofd bij zich houden.

Voor de rest vond ik de 3 rode kaarten terecht. Die van Bahia was gewoon terecht. Die van Castelen ook. Je ziet hem ook weglopen zo van: "Mmm, idd, had ik beter niet kunnen doen, maar ik kon niet anders" En die van Pienaar vind ik ook rood, maar wel begrijpelijk, want je teamgenoot ligt op de grond te janken, maar ze kunnen het niet gezien hebben, dus is het gewoon dom!

KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')