quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheidsrechter Ben Haverkort kan wegens een spierblessure de play-offwedstrijd Feyenoord - Ajax niet leiden.
Hij wordt vervangen door zijn collega Ruud Bossen, dat deelde de KNVB vrijdag mee.
Bossen stond oorspronkelijk op de rol voor de wedstrijd FC Twente tegen FC Utrecht, dat duel wordt nu gefloten door arbiter Wiedemeijer.
En ik maar denken dat het niet erger kon worden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheidsrechter Ben Haverkort kan wegens een spierblessure de play-offwedstrijd Feyenoord - Ajax niet leiden.
Hij wordt vervangen door zijn collega Ruud Bossen, dat deelde de KNVB vrijdag mee.
Bossen stond oorspronkelijk op de rol voor de wedstrijd FC Twente tegen FC Utrecht, dat duel wordt nu gefloten door arbiter Wiedemeijer.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het niet erger kon worden.
Ik geloof er niks van dat Kalou speelt.... Volgens mij staat Boussaboun op zijn plek.quote:Lodewijks, Collen (Gyan), Greene, Vlaar, Bosschaart, De Guzman, Paauwe, Hofs, Kuyt, van Hooijdonk en Kalou.
Leuk, zijn we jou ook weer voor een maand kwijtquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind het ook zo mooi he, al die reacties van de ajacieden hier dat ze al hebben gewonnen. Overal maken ze plaatjes van en ze zijn de hele wedstrijd aan het uitspitten op leuke plaatjes.
Wat zou het toch geweldig zijn als we de joden gewoon pakken zondag. Dan blijf ik een week lang trollen hier![]()
Lijkt me idd ook. Moet je kijken wat er de laatste 2 dagen getrolt is door de zogenaamde ajacieden hier op het forum, zonder dat er wat tegen werd gedaan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:02 schreef jorienvdherik het volgende:
nee hoor alles mag dan
Echt hoor. Je bent te erg voor woorden. Ik ga er ook geen meer aan vuil maken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook. Moet je kijken wat er de laatste 2 dagen getrolt is door de zogenaamde ajacieden hier op het forum, zonder dat er wat tegen werd gedaan.
1x verloren en beginnen nu al zielig te huilen, word na zondag alleen nog maar erger, word 4-0, maar vlak voor tijd scoort huntelaar 4-1, hahahaquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook. Moet je kijken wat er de laatste 2 dagen getrolt is door de zogenaamde ajacieden hier op het forum, zonder dat er wat tegen werd gedaan.
Nee al die blije kindjes hier op het forum die het prachtig vinden hoe Huntelaar net als een kleuter uit staat te lachen. Kunnen die lui naar naar het forum van het Jeugd Journaal gaan ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Echt hoor. Je bent te erg voor woorden. Ik ga er ook geen meer aan vuil maken.
hahahahquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:08 schreef Teigetje78 het volgende:
[..]
1x verloren en beginnen nu al zielig te huilen, word na zondag alleen nog maar erger, word 4-0, maar vlak voor tijd scoort huntelaar 4-1, hahaha
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee al die blije kindjes hier op het forum die het prachtig vinden hoe Huntelaar net als een kleuter uit staat te lachen. Kunnen die lui naar naar het forum van het Jeugd Journaal gaan ofzo![]()
Try us.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
GET USED TO IT!!!quote:
Valt weinig inhoudelijks over trollen te vertellen toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:24 schreef DutchSoldier het volgende:
Reageer jij ook eens inhoudelijk ipv persoonlijk.
zielige avatar van hemquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Valt weinig inhoudelijks over trollen te vertellen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |