Blij dat de sfeer bij jullie zo goed was, anders zou je je waarschijnlijk wel hebben zitten verbijten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:30 schreef PLAE@ het volgende:
Was mooi ja Montana![]()
Ruim 100 man 99% bekenden van t vak. Wat later op de avond naar andere kroeg gegaan waar ik daarvoor ook al was.
Blijven weg, logisch ook...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:33 schreef Jasza het volgende:
Vraagje he PLAE, stel Ajax gaat door blijven jullie dan weer weg? 410 was nog redelijk vol.
Dezelfde groep blijft weg. Ook al waren er nu mensen die hadden gezworen niet te gaan, maar uiteindelijk werden ze toch in stadion gesignaleerd, dan ga je af! Zelf heb ik mij fel uitgesproken tegen een boycot, toch wist ik niet zeker of ik zou gaan. Vandaag uiteindelijk wél gegaan en zondag ook, dus dan maak ik de play-offs maar vol, met de bekerwinst als mooi toetje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:33 schreef Jasza het volgende:
Vraagje he PLAE, stel Ajax gaat door blijven jullie dan weer weg? 410 was nog redelijk vol.
En F was ook vocaal goed aanwezig...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:35 schreef Jasza het volgende:
De F-side was sinds lange tijd weer is goed gevuld idd, bij mij in de buurt was iedereen er wel die er het hele seizoen er waren
Hehequote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En F was ook vocaal goed aanwezig...
ja ik las net dat stukje van sub. ben wel benieuwd naar wie hehe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al waren er nu mensen die hadden gezworen niet te gaan, maar uiteindelijk werden ze toch in stadion gesignaleerd, dan ga je af!
De namen weet ik niet, maar de gezichten herkende ik wel. Dan ga je best af!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja ik las net dat stukje van sub. ben wel benieuwd naar wie hehe.
Als je gezworen hebt dat je niet zou gaan is het idd wel matig, ik zou als het duurder dan 20 euro was ook niet zijn gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dezelfde groep blijft weg. Ook al waren er nu mensen die hadden gezworen niet te gaan, maar uiteindelijk werden ze toch in stadion gesignaleerd, dan ga je af!
5.000 uitkaarthouders en de voorverkoop is met een dag verlengd (eigenlijk zou je morgen niet meer kunnen kopen), dus wellicht nog wat succes-supporters die een (haast) gegarandeerd feestje willen bouwen in Rotterdam, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:42 schreef Jasza het volgende:
Het zal zondag trouwens wel leeg zijn in het uitvak dan als de echte kern wegblijft...
WEet iemand trouwens wanneer je een uitkaart kan aanvragen![]()
![]()
Ok thnxquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:43 schreef PLAE@ het volgende:
Dat moet wel redelijk op tijd geloof ik. Even ajax.nl in de gaten houden denk ik.
Ik denk dat het uitvak nog wel uitverkocht raakt hoor![]()
Dat het gezellig was heb ik al van meerdere gehoord, maar of het gezelliger was in het stadion, kan en wil je (misschien) niet eens weten. Maar goed, respect voor jullie keuze.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:18 schreef Bananenman het volgende:
Vette avond gisteren met hele groep in een café in de binnenstad...nog lekkerder dan in het stadion. Wat een feest...
Oh? Waar waren jullie dan in de stadquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De namen weet ik niet, maar de gezichten herkende ik wel. Dan ga je best af!![]()
Gelukkig ben ik al die tijd eerlijk en oprecht geweest naar SUB toe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |