En terecht.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef chrdek het volgende:
kuyt gaat 010 verlaten
Misschien wel, maar het is zo'n beladen wedstrijd. Lees de topics maar eens na. kan me voorstellen dat de spelers af en toe ook gek worden.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:58 schreef Jasza het volgende:
Agh, ik vind het maar onsportief van Kuyt, ik snap Pienaar echt wel dat hij em neermaait.
Dat was idd een behoorlijk trieste actie.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Doorjagen op Emanuelson die opzichtig rustig aan deed om de bal buiten de lijnen te spelen. Dan ben je gewoon een imbeciel als je doorspeelt.
Anderhalf been mogen we toch wel zeggen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen we zijn er nog lang niet, ga niet te vroeg juichen!
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
Vies elleboogje van Paauwe.
Die rode kaart van Pienaar is wel een beetje overdreven.
Hopelijk niet. Zwakste man aan feyenoord kant.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
met en beetje geluk ligt die er ook uit zondag![]()
Nee, die was terecht hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
Qua overtreding wel, maar qua situatie volkomen terecht.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
"Een kusje"quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef Nega het volgende:
Lekker Huntelaar. "Daar was ie niet zo blij mee". En alweer terecht.
Maar je kunt het je wel voorstellen neem ik aan, waarom 'ie dat doet. Ontzettend dom om je zo af te reageren. Overkwam volgens mij Broerse van Utrecht ook een keer, exact hetzelfde. Tegenstander gaat door met spelen bij een blessure, en hij geeft iemand op vrijwel dezelfde positie eenzelfde schop en krijgt ook rood.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]![]()
het was niet eens een echte elleboog, en die rode kaart was absoluut terecht. Gewoon schoppen terwijl er geen bal was.
Was Bosschaart vorig seizoen bij AZ-Feyenoordquote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Overkwam volgens mij Broerse van Utrecht ook een keer, exact hetzelfde. Tegenstander gaat door met spelen bij een blessure, en hij geeft iemand op vrijwel dezelfde positie eenzelfde schop en krijgt ook rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |