SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 euro voor 2 lepels ?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:30 schreef PsyCha het volgende:
koop het gewoon
zover was ik ook ondertussen..quote:Op donderdag 20 april 2006 22:33 schreef PsyCha het volgende:
BTW eerst een mal maken van gips. En dan dun laagje rubberspul erin gieten.
Als het niet makelijk na te maken is koop ik hem welquote:Op donderdag 20 april 2006 22:35 schreef woeeiiii het volgende:
Die hebben wij ook, we gebruiken m niet! Je mag hem overnemen voor 5 euro incl verzendkosten.
Interesse? Mail staat in profiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
10 euro voor 2 lepels ?
dan ben je al snel 40 euro kwijt(2~3 uur voor 2 lepels duurt nogal lang
)
ja of je hebt even meer lepels nodigquote:Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je haalt de bevroren lepels uit de mal, legt ze in de vriezer en je gebruikt die mallen gewoon nóg een keer!![]()
TS behoort tot de categorie centenknijpers die 100 euro uit wil geven om 2,50 te besparen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef PsyCha het volgende:
ik denk dat het goedkoper is om hem gewoon te kopen.
Nadenken is moeilijk he?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja of je hebt even meer lepels nodig
En? Snap je het dan echt niet? Mijn Godquote:Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja of je hebt even meer lepels nodig
TS is denk ik van plan om geen 10 euro uit te geven wat ook voor minder gedaan kan wordenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef gronk het volgende:
[..]
TS behoort tot de categorie centenknijpers die 100 euro uit wil geven om 2,50 te besparen.![]()
ik vind het handig als vorm voor ijsblokjes enzo..quote:Op donderdag 20 april 2006 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Oké.
Vraag.
Ik zie die dingen dus overal liggen hè?
Maar laat iemand me eens uitleggen: Daar krijg je toch onnoemlijk kouwe klauwen van als je ermee eet? En het glibbert toch je vingers uit als het smelt?? Kortom: wat héb je eraan??
Verder wel geinige dingen natuurlijk.
Dat dacht ik ook ja...ik zou me doodergeren...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Oké.
Vraag.
Ik zie die dingen dus overal liggen hè?
Maar laat iemand me eens uitleggen: Daar krijg je toch onnoemlijk kouwe klauwen van als je ermee eet? En het glibbert toch je vingers uit als het smelt?? Kortom: wat héb je eraan??
Verder wel geinige dingen natuurlijk.
Wat snap je niet aan categorie?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
TS is denk ik van plan om geen 10 euro uit te geven wat ook voor minder gedaan kan worden
en hoezo 100 euro uitgeven om 2,50 te besparen ?
die vormpjes kosten 10 euro
ca·te·go·rie (de ~ (v.), ~ën)quote:
Ja! Schandalig! Dat iemand zomaar geld durft te vragen voor een hip ding wat jij graag wil hebben! Kankerlijers!quote:
Ik heb het gedeelte waar het over gaat even bold gemaakt.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ca·te·go·rie (de ~ (v.), ~ën)
1 onderdeel van een classificatie => groep
2 [fil.] grondbegrip voor een zaak
niks wat hier mee te maken zal kunnen hebben
Bakje heb je zo..quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja! Schandalig! Dat iemand zomaar geld durft te vragen voor een hip ding wat jij graag wil hebben! Kankerlijers!![]()
Terwijl een bus tempex van 2 euro zoveel en een bakje wat je speciaal moet kopen om dat tempex in te spuiten, en twee lepels als mal voor de mal natuurlijk niets kosten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |