quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
en waar zit jij dan? met een laptop in de arena
dus je gaat alleen maar naar je thuiswedstrijden?quote:
Hij is 19 en zit nog op schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
die Rosales... das echt een lachertje... een vleugelspeler ... ik heb hem het hele seizoen nog geen fatsoenlijke voorzet zien geven..quote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD door een fout van Feyenoord staat Ajax voor...voor de rest was Ajax werkelijk nergens!
Wel een faler die Rosales...eerst op de lat en daarna via het been van Vlaar nog net in de kruising...
Feyenoord kreeg kansen zat, komt hopelijk goed in de 2de helft.
Oh dan staat feyenoord ook voor zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD door een fout van Feyenoord staat Ajax voor...voor de rest was Ajax werkelijk nergens!
Wel een faler die Rosales...eerst op de lat en daarna via het been van Vlaar nog net in de kruising...
Feyenoord kreeg kansen zat, komt hopelijk goed in de 2de helft.
Maar wel een goal zien maken hequote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
die Rosales... das echt een lachertje... een vleugelspeler ... ik heb hem het hele seizoen nog geen fatsoenlijke voorzet zien geven..![]()
Gelukkig is feyenoord nóg lachwekkenderquote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
die Rosales... das echt een lachertje... een vleugelspeler ... ik heb hem het hele seizoen nog geen fatsoenlijke voorzet zien geven..![]()
vertel eens wat nieuws manquote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ajax-Inter, Twente- Ajax, Ajax-RBC en nog een waslijst.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij heeft jammer genoeg wel gelijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig is feyenoord nóg lachwekkender
wanneer je er eentje door het beeld ziet vliegen weet je meteen van wie die was...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is rust hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grote kans voor Castelen...helaas schoot ie em recht op Stekelenburg af....de rechterhoek lag compleet open. Daarna nog gekloot bij Ajax in de verdediging waardoor Feyenoord bijna scoorde via Greene.
quote:20:55:34 Schoten op doel statistiek: 2-4 in het voordeel van Feyenoord.
20:55:12 Ajax had dus een fout van Bahia nodig om te scoren. Verder hebben ze niet veel kansen gehad. Balbezitstatistiek valt toch nog mee; 51% voor Ajax. Feyenoord heeft zich wat kunnen herstellen na die goal met het balbezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |