Nee man, ben bang dat ik een bekende tegen komquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Jor-El het volgende:
[..]
Watje. Denk je dat ze je daar houden? Of dat ze je zaakje eraf snijden als je niet betaald?
Coming to think of it. Dat zou wel 's kunnen gebeuren als je niet betaald.![]()
De meeste doen dat met condoom hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou het niet zo'n fijne gedachte vinden als mijn vriend me zou vertellen dat hij het wel eens met een hoer gedaan heeft. Zeker omdat hij geen SOA test durft te doen. Ik zou er van schrikken maar vervolgens zou ik wel echt aandringen op een SOA test. Van pijpen kun je ook SOA's krijgen.
Hoezo niet? Mensen hebben behoefte aan sex. En als je daarvoor moet betalen; dan doe je dat. Massage is heel normaal; maar zodra het onder de gordel gebeurt, ooooh nou dat is niet normaalquote:Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
omdat het niet echt normaal is dat je naar de hoeren gaat...
Wat hield je tegenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:50 schreef Aneurism het volgende:
Laatst een accountmanager van me ontslagen/ontslag genomen... Enige keer dat ik naar de hoeren zou gaan, zou zijn om in haar ogen te spuiten. HIER SLET! OOGJES OPEN!
Of je het nou in een handdoekje doet, of een dwijl die alleen goed is in op haar rug liggen... Is er daadwerkelijk verschil?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef SHE het volgende:
Het is heel hypocriet, maar ik zou het persoonlijk ook niet bepaald kunnen waarderen als een nieuw verworven liefde mij mededeelt dat hij zijn kruit tegen betaling heeft verschoten.
Op de een of andere manier komt dat heel incapabel over
En hij durft geen SOA-test te doen omdat ie bang is dat ie wat onder de leden heeft? Het lijkt me trouwens stug dat hij een SOA oploopt van een hoer die hem pijptquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou het niet zo'n fijne gedachte vinden als mijn vriend me zou vertellen dat hij het wel eens met een hoer gedaan heeft. Zeker omdat hij geen SOA test durft te doen. Ik zou er van schrikken maar vervolgens zou ik wel echt aandringen op een SOA test. Van pijpen kun je ook SOA's krijgen.
Zou je 'm ook je huis uit trappen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef SHE het volgende:
Het is heel hypocriet, maar ik zou het persoonlijk ook niet bepaald kunnen waarderen als een nieuw verworven liefde mij mededeelt dat hij zijn kruit tegen betaling heeft verschoten.
Op de een of andere manier komt dat heel incapabel over
Sja zo kan het ook, wat niet weet wat niet deert. Maar heb je dat dan ook met andere dingen? Ik bedoel: Is je relatie dan wel heel stabiel als je niet geheel eerlijk tegen elkaar bent? Want als het met sex zo is misschien is het dan ook met drugs of andere dingen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik zou het best wel willen vertellen, maar m'n vriendin en ik hebben de afspraak dat ze er niks van wil/hoeft te weten. Tja, mij ook best. En nee, ik vind mezelf niet kansloos, ik ga gewoon zonder problemen naar een hoer hoor
.
Heb je dan wel een lekkere relatie? Je kan toch ook met je vriendin seks hebben?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik zou het best wel willen vertellen, maar m'n vriendin en ik hebben de afspraak dat ze er niks van wil/hoeft te weten. Tja, mij ook best. En nee, ik vind mezelf niet kansloos, ik ga gewoon zonder problemen naar een hoer hoor
.
Misschien houdt zijn vriendin niet van anale sex in SS uniformquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je dan wel een lekkere relatie? Je kan toch ook met je vriendin seks hebben?
Zou kunnen. Ik moet zeggen dat ik dergelijke vrouwen ook zelf nog niet ben tegengekomenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef dfens het volgende:
[..]
Misschien houdt zijn vriendin niet van anale sex in SS uniform
(om maar iets te noemen).
Sukkel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:59 schreef dfens het volgende:
Inderdaad. Een man moet neuken. Hoe dan ook. En als je dan naar de hoeren moet, dan moet dat maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |