abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37150455
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Jor-El het volgende:

[..]

Watje. Denk je dat ze je daar houden? Of dat ze je zaakje eraf snijden als je niet betaald?
Coming to think of it. Dat zou wel 's kunnen gebeuren als je niet betaald.
Nee man, ben bang dat ik een bekende tegen kom
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:55:40 #27
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37150486
Omdat de meeste vrouwen daar hysterisch op reageren. En terecht misschien wel.

Sommige vrouwen hebben zich wel eens door twee grote negers laten uitwonen. Zoiets vertellen ze hun vriend óók niet voor het slapengaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_37150586
hoeren
underground forever baby
pi_37152088
Ik zou het niet zo'n fijne gedachte vinden als mijn vriend me zou vertellen dat hij het wel eens met een hoer gedaan heeft. Zeker omdat hij geen SOA test durft te doen. Ik zou er van schrikken maar vervolgens zou ik wel echt aandringen op een SOA test. Van pijpen kun je ook SOA's krijgen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:24:04 #30
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37153704
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou het niet zo'n fijne gedachte vinden als mijn vriend me zou vertellen dat hij het wel eens met een hoer gedaan heeft. Zeker omdat hij geen SOA test durft te doen. Ik zou er van schrikken maar vervolgens zou ik wel echt aandringen op een SOA test. Van pijpen kun je ook SOA's krijgen.
De meeste doen dat met condoom hoor
pi_37153817
Niets mis met hoeren, als er tenminste niemand gedwongen wordt. Dan is het een kwalijke zaak.
pi_37153837
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
omdat het niet echt normaal is dat je naar de hoeren gaat...
Hoezo niet? Mensen hebben behoefte aan sex. En als je daarvoor moet betalen; dan doe je dat. Massage is heel normaal; maar zodra het onder de gordel gebeurt, ooooh nou dat is niet normaal
pi_37154382
Laatst een accountmanager van me ontslagen/ontslag genomen... Enige keer dat ik naar de hoeren zou gaan, zou zijn om in haar ogen te spuiten. HIER SLET! OOGJES OPEN!
pi_37155422
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:50 schreef Aneurism het volgende:
Laatst een accountmanager van me ontslagen/ontslag genomen... Enige keer dat ik naar de hoeren zou gaan, zou zijn om in haar ogen te spuiten. HIER SLET! OOGJES OPEN!
Wat hield je tegen
pi_37155749
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:30 schreef dfens het volgende:

[..]

Wat hield je tegen
Niets, ben nog zoekende waar haar standplaats is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:05:48 #36
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_37156542
Ben zelf 19..

Heb nooit interesse gehad in hoeren..

Hoe kun je dat nou leuk vinden??

Als je een avond gaat stappen, heb je zo iemand aan de haak geslagen.
Tegenwoordig..

Sletjes genoeg

geen hoeren
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:08:03 #37
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37156624
Het is heel hypocriet, maar ik zou het persoonlijk ook niet bepaald kunnen waarderen als een nieuw verworven liefde mij mededeelt dat hij zijn kruit tegen betaling heeft verschoten.

Op de een of andere manier komt dat heel incapabel over
pi_37157985
Tis ook veelste duur allemaal
pi_37159412
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef SHE het volgende:
Het is heel hypocriet, maar ik zou het persoonlijk ook niet bepaald kunnen waarderen als een nieuw verworven liefde mij mededeelt dat hij zijn kruit tegen betaling heeft verschoten.

Of je het nou in een handdoekje doet, of een dwijl die alleen goed is in op haar rug liggen... Is er daadwerkelijk verschil?
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:55:42 #40
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37159661
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En hij durft geen SOA-test te doen omdat ie bang is dat ie wat onder de leden heeft? Het lijkt me trouwens stug dat hij een SOA oploopt van een hoer die hem pijpt . Of bedoelde je dit anders?
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:56:08 #41
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_37159678
Ik zou het best wel willen vertellen, maar m'n vriendin en ik hebben de afspraak dat ze er niks van wil/hoeft te weten. Tja, mij ook best . En nee, ik vind mezelf niet kansloos, ik ga gewoon zonder problemen naar een hoer hoor .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:57:05 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37159716
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef SHE het volgende:

Zou je 'm ook je huis uit trappen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:17:49 #43
127277 Xtremerides.nl
De kermisdatabase!
pi_37160370
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik zou het best wel willen vertellen, maar m'n vriendin en ik hebben de afspraak dat ze er niks van wil/hoeft te weten. Tja, mij ook best . En nee, ik vind mezelf niet kansloos, ik ga gewoon zonder problemen naar een hoer hoor .
Sja zo kan het ook, wat niet weet wat niet deert. Maar heb je dat dan ook met andere dingen? Ik bedoel: Is je relatie dan wel heel stabiel als je niet geheel eerlijk tegen elkaar bent? Want als het met sex zo is misschien is het dan ook met drugs of andere dingen?

Ik vind dat je gewoon eerlijk tegen elkaar moet zijn. Mijn vrouw schopt me in elkaar als ik naar de hoeren ga. Daarom doe ik het niet

Nee, het is wat iemand hierboven zei: Sletjes genoeg, ik denk dat je tegenwoordig niet eens echt naar de hoeren hoeft te gaan. Laatst gelezen hier dat amsterdamse jongere meisje alles deden voor "dure" kado's. Maar een meid van 16 vind al snel iets duur.

De wereld zit vol hoeren, alle vrouwen zijn gewoon hoeren. Uiteindelijk vallen vrouwen op status en geld dan op je knappe koppie
www.XTREMERIDES.NL, DE KERMIS DATABASE VAN NEDERLAND! Weer nieuwe reportages, van Kermissen, zwembaden, pretparken en Faller Modelbouw!
pi_37160509
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
Heb je dan wel een lekkere relatie? Je kan toch ook met je vriendin seks hebben?
pi_37160543
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heb je dan wel een lekkere relatie? Je kan toch ook met je vriendin seks hebben?
Misschien houdt zijn vriendin niet van anale sex in SS uniform
(om maar iets te noemen).
pi_37160695
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef dfens het volgende:

[..]

Misschien houdt zijn vriendin niet van anale sex in SS uniform
(om maar iets te noemen).
Zou kunnen. Ik moet zeggen dat ik dergelijke vrouwen ook zelf nog niet ben tegengekomen
pi_37160760
Ik werdt die nacht 18, had 3liter champagne en nog veel meer andere crap op (absinth o.a.). Samen met een maat van me, werdt er voor ons gelapt... Kreeg em zelfs nog om hoog.. hilarische situatie mee gemaakt... me eigen krom gelachen..

Heb er geen spijt van... hell.. ik heb zelfs spijt van andere meiden, maar niet van die hoer.

En Ja, dit vertel ik ook rustig aan me toekomstige ex... fuckit, als ze er niet mee kan leven , too bad.. optiefen dan.

Ik vind dat je maar geaccepteerd moet worden voor wat je doet, gedaan hebt en voor wat je bent.
pi_37161548
Inderdaad. Een man moet neuken. Hoe dan ook. En als je dan naar de hoeren moet, dan moet dat maar.
pi_37161682
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:59 schreef dfens het volgende:
Inderdaad. Een man moet neuken. Hoe dan ook. En als je dan naar de hoeren moet, dan moet dat maar.
Sukkel.
pi_37161752
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef MrBean het volgende:

[..]

Sukkel.
Wat zijn we het weer eens vandaag . Ik verheug me nu al op ons rendez-vous.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')