GA HEEN EN BLIJF ER EVENTUEEL MAAR IN, MIJ ZAL JE NIIET HORENquote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
GA JIJ DE FOKSTOK! MAAR OPHALEN UIT BRABANT![]()
Ik wil hem ophalen, maar ik ga niet heel roosendaal door lopen op zoek naar 1 plaatsnaam bordquote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
GA JIJ DE FOKSTOK! MAAR OPHALEN UIT BRABANT![]()
Daarom IRC ik niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is waarom we in de SC én in de IRC praten. Tegelijk. Dat heeft weinig nut, en is alleen maar onoverzichtelijk, lijkt mij.
Ik vind er ook weinig aanquote:
Zeg, nu heb je me weggepest en dan ga je nog door ook?quote:
Je ging zelf weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeg, nu heb je me weggepest en dan ga je nog door ook?
Ja, dat is toch een onderdeel van weggepest worden?quote:
Sorry, ik snap dat je nu een minderwaardigheidscomplex heb opgelopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een onderdeel van weggepest worden?
Scheinheilig.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef plumbum het volgende:
jongens, jongens, doe eens allemaal gewoon lief tegen elkaar!![]()
wheheehe jij snapt hetquote:Op donderdag 20 april 2006 22:07 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dat je nu een minderwaardigheidscomplex heb opgelopen.![]()
Vroeg opstaan om de ander te lerenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:10 schreef IFASS het volgende:
ffs, morgen herkansingen.. 1 ken ik.. de ander niet
NOUJAquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nou, ik ga maar weer. Zelfs faberic keert zich tegen mij. Weltrusten.
Kheb hem 't 1e uur.. dus ik moet zoiezo al om 7 uur me nest uit, dus nee.. liever nietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vroeg opstaan om de ander te leren
En nu nog leren doe je zeker ook niet meerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef IFASS het volgende:
[..]
Kheb hem 't 1e uur.. dus ik moet zoiezo al om 7 uur me nest uit, dus nee.. liever niet![]()
Wat dacht jij danquote:Op donderdag 20 april 2006 22:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu nog leren doe je zeker ook niet meer
quote:
Stargate SG-1 Seizoen 8 aflevering 12quote:
Jawel.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef 14.gif het volgende:
hoi luitjes....
hebben jullie de fotos van bridget maasland al gezien?![]()
Eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jawel.
Best mooi, maar niet bijzonder.
nu?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
Eens.
Je kijkt nu wel anders naar de Nationale IQ test![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:38 schreef 14.gif het volgende:
Van welk spreekwoord komt de betekenis het dichtst in de buurt van de zin:
"Je kunt niet slagen als je het niet probeert."
A) Oefening baart kunst.
B) De ene dienst is de andere waard.
C) Wie niet waagt, die niet wint.
D) Alle begin is moeilijk.C!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vuile slet!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:32 schreef spenky het volgende:
omdat ze me irritant vond.. en ze heeft geloof ik een ander...![]()
want ze smsde net terug..
ik word net wakker naast tim :/
ze had het eergister gezegt dat het uis was.. en net smsde ze dat terug toen ik zei dat ik der misde..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vuile slet!![]()
Ik zou het er niet bij laten zitten, ze slaapt zomaar met een ander?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
sms terug: oh ik wilde je net smsen, dat ik naast [insert beste vriendin van haar] wakker ben geworden vanochtend!
doen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
sms terug: oh ik wilde je net smsen, dat ik naast [insert beste vriendin van haar] wakker ben geworden vanochtend!
misschien moet ik er bij zeggen dat ik geen ervaring heb met zulke smsjes, en dus ook niet verantwoordelijk ben voor eventuele gevolgenquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
misschien moet ik er bij zeggen dat ik geen ervaring heb met zulke smsjes, en dus ook niet verantwoordelijk ben voor eventuele gevolgen
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef spenky het volgende:
ze werd niet naast tim wakker.. het was een grapje van een vriendin van der.. die smsde dat met haar tel...
Dan was dit nog grappiger geweestquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
Neuh, laten we zeggen, ik vermijd zulke situaties gewoon lieverquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef spenky het volgende:
ze werd niet naast tim wakker.. het was een grapje van een vriendin van der.. die smsde dat met haar tel...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
zulke dingen via sms zijn sowieso zielig![]()
ik mis de zon hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga nu naar school
in een vest, zonnebril, zonnetje
lekkerquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga nu naar school
in een vest, zonnebril, zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |