Ja idd, beetje jammer. Niet echt de pb-sfeer uit de seriequote:Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Is wel okee inderdaad. Maar ik vind het niet de PB-sfeer hebben.
Ik vind het wel tofquote:Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Is wel okee inderdaad. Maar ik vind het niet de PB-sfeer hebben.
Waarom die zal je toch nit meer zien nu michael terug isquote:Op donderdag 20 april 2006 21:24 schreef Gremen het volgende:
Haywire hoort ook wel in de OP...
jawel.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef MUUS het volgende:
Ik zit nu ep 6 (eerste deel Riot) weer eens half te kijken op tv, maar er klopt toch iets niet.
Michael staat uit te leggen dat ze door die muur (tekening duivel) moeten hakken, want dan komen ze via die buis in de ziekenboeg.
Maar die buis hebben ze later toch helemaal nooit gebruikt?. Ze zijn via het bewakershuisje de buizen in gegaan en toen kwamen ze uit in die opslagruimte waar ze via een andere buis de ziekenboeg in wilde klimmen.
Staan ze eigenlijk twee afleveringen te hakken voor de kat z'n kut toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
[ Bericht 7% gewijzigd door Crane. op 20-04-2006 22:49:49 ]It's my law..
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:49 schreef MUUS het volgende:
Ooooooooooooh ja!.
Maar dan is het toch eigenlijk voor het ontsnappen zelf niet nodig geweest? Het is dan toch meer een back-up gat?
Ik doe niet aan spoilers in dit topic hoor. Eigen risico enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Crane. het volgende:
[..]Okay, dan doe ik ook spannend mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik ook spannend mee.oke ik leg het uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Crane. het volgende:
[..]Uhm die route door het hokje van Sara was al de hele tijd de geplande route naar de vrijheid dacht ik. Hij was al de hele tijd bezig om een gat te maken in dat kapotte rooster in dat hokje. Lincoln was op het juiste tijdstip op de juiste tijd in het hokje, zodat ze hem konden oppikken en over het draad zo over de muur heen konden jumpen. Dat tunnelcomplex was wel essentieel om bij dat hokje te komen, wat ik mij herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die mij steunt in mijn redenering of zit ik er compleet naast?
Weisst
Heb je voorbeelden toevallig?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:57 schreef MUUS het volgende:
Als je afleveringen vaker kijkt, zie je ook af en toe een foutje zitten. Hebben jullie dat ook of ben ik zo'n mierenneuker die overal op let?
Vb1. Michael zit buiten aan Westmoreland te vertellen hoe W. zijn 'misdaad' heeft begaan. Vrouw aangereden en daarvoor zou hij 20 jaar krijgen, maar omdat hij een auto heeft gestolen is dat 'cubed' naar 60 jaar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden toevallig?
Ik had het gister namelijk ook (keek de riot ook nog een keer en vond het weer spannend!) maar ik ben weer vergeten wat ik had bedacht.
euh, ik spreek je toch ook niet tegenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef MUUS het volgende:
Euh, ik zeg toch nergens dat dat niet zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |