abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2006 @ 19:57:31 #26
146922 Crane.
Tweener de Peener
pi_37137581
al een wens of enig idee wat er in ep 20 gaat gebeuren?

Kom op met die reactiesss

[ Bericht 3% gewijzigd door Crane. op 20-04-2006 20:02:49 ]
It's my law..
pi_37137917
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Is wel okee inderdaad. Maar ik vind het niet de PB-sfeer hebben.
Ja idd, beetje jammer. Niet echt de pb-sfeer uit de serie
hi
pi_37140697
4 nachtjes slapen
pi_37140918
Haywire hoort ook wel in de OP...
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_37141034
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Is wel okee inderdaad. Maar ik vind het niet de PB-sfeer hebben.
Ik vind het wel tof
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37141061
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:24 schreef Gremen het volgende:
Haywire hoort ook wel in de OP...
Waarom die zal je toch nit meer zien nu michael terug is
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37143439
Ik zit nu ep 6 (eerste deel Riot) weer eens half te kijken op tv, maar er klopt toch iets niet.

Michael staat uit te leggen dat ze door die muur (tekening duivel) moeten hakken, want dan komen ze via die buis in de ziekenboeg.

Maar die buis hebben ze later toch helemaal nooit gebruikt? . Ze zijn via het bewakershuisje de buizen in gegaan en toen kwamen ze uit in die opslagruimte waar ze via een andere buis de ziekenboeg in wilde klimmen.

Staan ze eigenlijk twee afleveringen te hakken voor de kat z'n kut toch? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 20 april 2006 @ 22:44:40 #33
146922 Crane.
Tweener de Peener
pi_37144844
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef MUUS het volgende:
Ik zit nu ep 6 (eerste deel Riot) weer eens half te kijken op tv, maar er klopt toch iets niet.

Michael staat uit te leggen dat ze door die muur (tekening duivel) moeten hakken, want dan komen ze via die buis in de ziekenboeg.

Maar die buis hebben ze later toch helemaal nooit gebruikt? . Ze zijn via het bewakershuisje de buizen in gegaan en toen kwamen ze uit in die opslagruimte waar ze via een andere buis de ziekenboeg in wilde klimmen.

Staan ze eigenlijk twee afleveringen te hakken voor de kat z'n kut toch? .
jawel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]

[ Bericht 7% gewijzigd door Crane. op 20-04-2006 22:49:49 ]
It's my law..
  donderdag 20 april 2006 @ 22:45:11 #34
146922 Crane.
Tweener de Peener
pi_37144865
EDIT: sorry dubbelpost
It's my law..
pi_37145065
Ooooooooooooh ja! .

Maar dan is het toch eigenlijk voor het ontsnappen zelf niet nodig geweest? Het is dan toch meer een back-up gat?

Ik doe niet aan spoilers in dit topic hoor. Eigen risico enzo. .
Oi!
  donderdag 20 april 2006 @ 22:51:56 #36
146922 Crane.
Tweener de Peener
pi_37145157
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:49 schreef MUUS het volgende:
Ooooooooooooh ja! .

Maar dan is het toch eigenlijk voor het ontsnappen zelf niet nodig geweest? Het is dan toch meer een back-up gat?

Ik doe niet aan spoilers in dit topic hoor. Eigen risico enzo. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my law..
pi_37145372
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Crane. het volgende:

[..]
SPOILER
Okay, dan doe ik ook spannend mee.
SPOILER
Oi!
pi_37145404
Als je afleveringen vaker kijkt, zie je ook af en toe een foutje zitten. Hebben jullie dat ook of ben ik zo'n mierenneuker die overal op let?
Oi!
  donderdag 20 april 2006 @ 22:58:06 #39
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_37145433
Whoops sorry, had de OP wel weer geupdate, maar nog niet zitten uploaden, my bad
ondertussen dus al wel gedaan
pi_37145481
19 wil hiero niet downloaden .

Nouwja dan maar tot dinsdag wachten, heb ik hem gelijk in goeie kwaliteit. En ik hoef niet 1,5 week te wachten voor een nieuwe episode .
  donderdag 20 april 2006 @ 23:03:25 #41
146922 Crane.
Tweener de Peener
pi_37145713
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef MUUS het volgende:

[..]

Okay, dan doe ik ook spannend mee.
SPOILER
oke ik leg het uit:
SPOILER
It's my law..
pi_37149077
Dinsdag eindelijk 19
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:35:12 #43
75556 erkel
back from Dagestan
pi_37149130
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Crane. het volgende:

[..]
SPOILER
Uhm die route door het hokje van Sara was al de hele tijd de geplande route naar de vrijheid dacht ik. Hij was al de hele tijd bezig om een gat te maken in dat kapotte rooster in dat hokje. Lincoln was op het juiste tijdstip op de juiste tijd in het hokje, zodat ze hem konden oppikken en over het draad zo over de muur heen konden jumpen. Dat tunnelcomplex was wel essentieel om bij dat hokje te komen, wat ik mij herinner.

Iemand die mij steunt in mijn redenering of zit ik er compleet naast ?
Weisst
pi_37149190
Dat gat is zijn express ticket naar buiten toe. Je ziet het alleen de eerste paar keer dat hij door de buizen kruipt, daarna niet meer, maar hij doet het dus wel. Dat gat is de portal naar de secties buiten A-wing. De buis leid naar de ruimte waar hij zijn horloge, geluidsrecorder en colbert wil ophalen. De colbert gebruikt ie om die stortput vol water te zetten. Als je goed oplet, zie je dat ie vanuit die grote buizen gangenstelsels naar beneden kruipt, het stortgat in.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:08:06 #45
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_37154773
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:57 schreef MUUS het volgende:
Als je afleveringen vaker kijkt, zie je ook af en toe een foutje zitten. Hebben jullie dat ook of ben ik zo'n mierenneuker die overal op let?
Heb je voorbeelden toevallig?
Ik had het gister namelijk ook (keek de riot ook nog een keer en vond het weer spannend! ) maar ik ben weer vergeten wat ik had bedacht.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_37162865
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:08 schreef NiNi het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden toevallig?
Ik had het gister namelijk ook (keek de riot ook nog een keer en vond het weer spannend! ) maar ik ben weer vergeten wat ik had bedacht.
Vb1. Michael zit buiten aan Westmoreland te vertellen hoe W. zijn 'misdaad' heeft begaan. Vrouw aangereden en daarvoor zou hij 20 jaar krijgen, maar omdat hij een auto heeft gestolen is dat 'cubed' naar 60 jaar.
Dat klopt niet, het is verdrievoudigd. Tekstfoutje, maar wel slordig.

Vb2. Tweede deel van de riot, Lincoln vindt Michael terug in A-wing. Michael kijkt nog achter zich en dan zie je dat hun hele afdeling is afgesloten. De kerels staan al klaar om binnen te vallen en de hekken zijn dicht. Michael en Lincoln gaan naar boven en Lincoln laat die bewaker gaan uit Michael's cel. Dan loopt Lincoln ook de cel uit om naar zijn cel te gaan.
Hoe? Het is afgesloten en op zijn gemakkie naar Death Row lopen, zal niet gaan. Heeft hij die kerels lief gevraagd of ze even de deur voor hem open willen doen?
Je ziet hem alleen verdwijnen en de eerstvolgende keer dat je hem ziet, is dat buiten. Hij is op magische wijze teruggevlogen naar zijn cel.

Vb3. Sucre gaat in een aflevering zingen en iedereen begint te blèren. De Pope zegt daarna dat ze 48 uur niet mogen luchten en geen bezoek mogen ontvangen en als ze nog wat flikken, wordt dat een week, een maand etc...
Na de grote Riot zitten ze de volgende dag gewoon weer buiten en gaat alles gewoon door.

Dat soort dingen.

Nou ja, en natuurlijk het feit dat iemand die op Death Row zit normaal totaal geen contact mag hebben met andere gevangen. Elke dag maakt hij een babbeltje met Michael buiten en ook P.I. is heel normaal, maar IRL is dat toch anders. . Zeker een dag voor ze op de stoel komen te zitten, staan ze niet nog in een bewakershuisje ff wat te klussen.
Oh, en in de staat waar het zich afspeelt, doen ze niet aan de doodslag.
Oi!
pi_37162957
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:45 schreef MUUS het volgende:

[..]

Vb1.
Vb2.
Vb3.
Dat soort dingen.

Prison break
hi
pi_37163282
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Prison break
*agreed*

prison break is briljant
pi_37163377
Euh, ik zeg toch nergens dat dat niet zo is?
Oi!
pi_37163459
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef MUUS het volgende:
Euh, ik zeg toch nergens dat dat niet zo is?
euh, ik spreek je toch ook niet tegen Ik zegt alleen nogmaals dat prison break briljant is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')