In die groep was 1 auto die echt mijn respect had, volgens mij was het een supra, dat ding reed ieder rondje dat ie weer voorbij kwam 200 meter meer voor de groep!quote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef Fiets-toeter het volgende:
haha daar heb ik niet aan gedaan, beetje jammer dat ik in een langzame groep zat R1
Thanks dat was ikquote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
In die groep was 1 auto die echt mijn respect had, volgens mij was het een supra, dat ding reed ieder rondje dat ie weer voorbij kwam 200 meter meer voor de groep!
quote:
Thanksquote:Op maandag 24 april 2006 14:07 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Way to go, heb je meer info over die bak van jou (url met info ofzo)? het ging in ieder geval reterap. En ondanks dat ik niet van auto's hou met veel plastic vind ik die bak van jou toch erg geil !!!!!
Dit was recreatiefquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:47 schreef t0n het volgende:
Wtf.. zonder helm gewoon... als ik 402 mtr rechtdoor rij meot ik helm op...
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef Don_Tom het volgende:
Eindelijk is autofotos.nl weer up, dus ook een paar fotootjes van mezelf gevonden
Dat filmpje had de eigenaar van de alfa zelf ook al gepost, ik was iets te laatquote:Op woensdag 26 april 2006 14:02 schreef PNG het volgende:
Maar wel de Mazda een km naast de ideale lijn rechts ingehaald ! Zo !
Zie je toch voordeel van een "modern" circuit:
op de ring was dit een flinke klappert in de boarding geweest.
[reactie op de post hierboven die is geedit]
quote:file not found
Sig is aangepastquote:Op donderdag 27 april 2006 00:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
de alfa heeft behalve wat steenslag toch geen schade hierdoor? de link in je sig is anders wel ineens stuk
[..]
Jawel, dat mag, maar alleen bij de sportieve sessies (en droge baanquote:Op donderdag 27 april 2006 12:02 schreef Taxi het volgende:
Rijden er met die clubspecials geen mensen tussen die ff snel een paar slicks er onder schroeven? Of mag het niet? Het rijdt gewoon zo vreselijk veel beter. Het is daadwerkelijk verslavend.![]()
Ook altijd leuk voor mensen die meerijden (op de bijrijdersstoel) en nog nooit meegemaakt hebben wat slicks kunnen, die denken dat ze bij elke bocht van de baan vliegen.![]()
Als ik het filmpje zie, zou ik zeggen dat je m zou moeten kunnen halen. Maar misschien bleef je doorsturen wat alleen maar tot meer onderstuur leidt? Of misschien ging het toch sneller dan het filmpje laat vermoedenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:32 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Sig is aangepast
Verder had ik alleen wat krasjes op mijn (net gecoate) velg. Gelukkig is dit vanaf meer dan 50cm nieteens zichtbaar.
Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:36 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Als ik het filmpje zie, zou ik zeggen dat je m zou moeten kunnen halen. Maar misschien bleef je doorsturen wat alleen maar tot meer onderstuur leidt? Of misschien ging het toch sneller dan het filmpje laat vermoeden
Hoe ervaarde je het zelf? Volgens mij schrik je je de pleuris als je auto maar door blijft schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |