abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 13:27:03 #51
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37242426
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef Fiets-toeter het volgende:
haha daar heb ik niet aan gedaan, beetje jammer dat ik in een langzame groep zat R1
In die groep was 1 auto die echt mijn respect had, volgens mij was het een supra, dat ding reed ieder rondje dat ie weer voorbij kwam 200 meter meer voor de groep!
pi_37243152
Raar he met 2x zoveel vermogen als de rest, volgende keer mee met de F40 groep.

Trouwens ff iets heel anders. Die BMW klapt zijn motor of slang. Rijdt helft dat rechte stuk vol rokend, en aan het einde schuifttie der op zijn eigen olie in een grote witte wolk af.

Dus o.a. ik en nog paar anderen "vlaggen, vlaggen, olie op de baan, vlag dan", niet dattie dat hoort.
Wij nog wat lopen discussieren tegen mekaar "nou vanaf daar tot daar ligt olie".
Baancommisaris niet vlaggen.

Eerst die bordeauxrode Delta HF Integrale deraf. Nog niet vlaggen.
Nog 2 van die Donkervoort/Super 7 achtige dingen deraf. Nou maar eens met de gele vlag vlaggen.
Autootjes weg, en weer stoppen met vlaggen. Die olie ligt er nog steeds.

Komt die Ferrari deraan met dat andere ding, dus we zeggen al tegen mekaar, die gaan der vol af.
En wam vol de grindbak in, meteen de onderkant gekiezelstraalt. Toen ging die toch maar eens vlaggen.

Affijn wat zand gestrooit. Maar maar op de helft.
Nog een Donkervoort achtig ding die achter in een ander ging omdattie niet kon remmen.
Verder viel het nog redelijk mee, toen het ook begon te regenen ff ergens anders gaan staan.

Maar kvond maar een rare situatie en geen echte klappers, maar volgens mij staat die baanvlagger er toch echt juist daarvoor. Als je als groep erna het niet weet, dan is het helemaal prijs. kZou me iig toch best lullig voelen als je er zo afgaat en toch een bak schade rijdt aan de onder voorkant, terwijl de helft van het publiek het allang weet.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_37243406
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

In die groep was 1 auto die echt mijn respect had, volgens mij was het een supra, dat ding reed ieder rondje dat ie weer voorbij kwam 200 meter meer voor de groep!
Thanks dat was ik
  maandag 24 april 2006 @ 14:07:39 #54
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37243714
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:57 schreef Fiets-toeter het volgende:

[..]

Thanks dat was ik
Way to go, heb je meer info over die bak van jou (url met info ofzo)? het ging in ieder geval reterap. En ondanks dat ik niet van auto's hou met veel plastic vind ik die bak van jou toch erg geil !!!!!
pi_37245790
Joepie

maandag 24 april 2006 @ 23:35:08 #56
129820 Goingin
Rot voor je
pi_37264673
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:49 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Zo dan
Kan het maar beter gelijk rechtzetten
pi_37271329
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:07 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Way to go, heb je meer info over die bak van jou (url met info ofzo)? het ging in ieder geval reterap. En ondanks dat ik niet van auto's hou met veel plastic vind ik die bak van jou toch erg geil !!!!!
Thanks
Binnenkort gaat wordt m;n site ge-update (wellicht vandaag nog) en daar zal alle info op komen te staan.
www.archanox.demon.nl
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:44:28 #58
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_37274384
Eindelijk is autofotos.nl weer up, dus ook een paar fotootjes van mezelf gevonden

Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_37274463
Wtf.. zonder helm gewoon... als ik 402 mtr rechtdoor rij meot ik helm op...
pi_37274637
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:47 schreef t0n het volgende:
Wtf.. zonder helm gewoon... als ik 402 mtr rechtdoor rij meot ik helm op...
Dit was recreatief (die Panda op 2 wielen ook..)
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:38:22 #61
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37276025
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef Don_Tom het volgende:
Eindelijk is autofotos.nl weer up, dus ook een paar fotootjes van mezelf gevonden
jaaaaaaa

en nog 2 die iets minder mooi zijn, en ik dus maar niet standaard op jullie beeldkannon tevoorschijn tover.
http://www.autofotos.nl/2(...)images/M0603_0384.jp
http://www.autofotos.nl/2(...)mages/M0603_0467.jpg
pi_37281251
Netjes allemaal hoor, mooie foto's
pi_37289670
ja eurhm als we allemaal tonnen d'fotos van autofotos.nl in dit topic storten zal 't hard gaan met hun 2 gb-per-dag-limiet
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_37298337
Da's toch hun probleem?
pi_37309729
foutje
pi_37310574
Maar wel de Mazda een km naast de ideale lijn rechts ingehaald ! Zo !

Zie je toch voordeel van een "modern" circuit:
op de ring was dit een flinke klappert in de boarding geweest.

[reactie op de post hierboven die is geedit]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_37314628
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:02 schreef PNG het volgende:
Maar wel de Mazda een km naast de ideale lijn rechts ingehaald ! Zo !

Zie je toch voordeel van een "modern" circuit:
op de ring was dit een flinke klappert in de boarding geweest.

[reactie op de post hierboven die is geedit]
Dat filmpje had de eigenaar van de alfa zelf ook al gepost, ik was iets te laat

[Auto] Het Circuit-Rij Topic #2
  woensdag 26 april 2006 @ 16:25:28 #68
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37315028
achja, de inschattingsfout van het jaar zullen we maar zeggen

Voor wat betreft dat ik dat niet had hoeven proberen op de ring: Daar was ik er ook nooit aan begonnen, ik werd verleidt door de enorme ruimte die zanvoort biedt.
pi_37331781
de alfa heeft behalve wat steenslag toch geen schade hierdoor? de link in je sig is anders wel ineens stuk
quote:
file not found
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_37334121
206 GTI for Breakfast:

kVond de indeling overigens goed deze keer. En waanzin zo'n F40, dat zijn "toch andere Pks" in die groep, ook waanzinnig die Lambo 3200GT, die meneer liep er echt gigantisch hard mee te gaan. Als je dat kort rijd rij je meteen een rijtjeshuis kort: "Plug, je kan nooit in portemonnaie van ander kijken".

Das ook weer zo.
  donderdag 27 april 2006 @ 09:32:54 #71
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37336220
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
de alfa heeft behalve wat steenslag toch geen schade hierdoor? de link in je sig is anders wel ineens stuk
[..]
Sig is aangepast

Verder had ik alleen wat krasjes op mijn (net gecoate) velg. Gelukkig is dit vanaf meer dan 50cm nieteens zichtbaar.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:02:21 #72
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_37340164
Rijden er met die clubspecials geen mensen tussen die ff snel een paar slicks er onder schroeven? Of mag het niet? Het rijdt gewoon zo vreselijk veel beter. Het is daadwerkelijk verslavend.

Ook altijd leuk voor mensen die meerijden (op de bijrijdersstoel) en nog nooit meegemaakt hebben wat slicks kunnen, die denken dat ze bij elke bocht van de baan vliegen.
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_37340490
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:02 schreef Taxi het volgende:
Rijden er met die clubspecials geen mensen tussen die ff snel een paar slicks er onder schroeven? Of mag het niet? Het rijdt gewoon zo vreselijk veel beter. Het is daadwerkelijk verslavend.

Ook altijd leuk voor mensen die meerijden (op de bijrijdersstoel) en nog nooit meegemaakt hebben wat slicks kunnen, die denken dat ze bij elke bocht van de baan vliegen.
Jawel, dat mag, maar alleen bij de sportieve sessies (en droge baan ), niet bij de recreatieve.

Je kan het effect wel benaderen door banden met weinig profiel te nemen, maar zulk soort banden heb ik zondag niet gezien bij de recreatieve rijders.
Bijvoorbeeld, Advan A048 of Toyo R888:
pi_37341113
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:32 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Sig is aangepast

Verder had ik alleen wat krasjes op mijn (net gecoate) velg. Gelukkig is dit vanaf meer dan 50cm nieteens zichtbaar.
Als ik het filmpje zie, zou ik zeggen dat je m zou moeten kunnen halen. Maar misschien bleef je doorsturen wat alleen maar tot meer onderstuur leidt? Of misschien ging het toch sneller dan het filmpje laat vermoeden
Hoe ervaarde je het zelf? Volgens mij schrik je je de pleuris als je auto maar door blijft schuiven
  donderdag 27 april 2006 @ 13:03:58 #75
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37341975
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:36 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Als ik het filmpje zie, zou ik zeggen dat je m zou moeten kunnen halen. Maar misschien bleef je doorsturen wat alleen maar tot meer onderstuur leidt? Of misschien ging het toch sneller dan het filmpje laat vermoeden
Hoe ervaarde je het zelf? Volgens mij schrik je je de pleuris als je auto maar door blijft schuiven
Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.

Voor wat betreft het schrikken: Ruimt voordat ik in de grindbak stond had ik al door dat ik daar ging belanden, het enige wat ik dacht was "als ik maar voor die muur stil kom te staan", gelukkig werkt dat grind prima, en sta je in notime stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')