Owh, ik dacht namelijk dat er ook nog zoiets als RGB kabels ofzo bestonden? Maar de standaard bijgeleverde scartkabel is het beste (na VGA) dus, als ik het goed begrijp?quote:
Dat is RGB (tenminste.. een RGB-kabel voor de DC is een scart-kabel)quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef G-Mart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/index/reset
sessie resetten
Owh, ik dacht namelijk dat er ook nog zoiets als RGB kabels ofzo bestonden? Maar de standaard bijgeleverde scartkabel is het beste (na VGA) dus, als ik het goed begrijp?
Jammer, ik heb een 50" full HD thuis dus dat gaat hem niet worden ..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef Onnib het volgende:
Ik heb mijn DC via VGA aangesloten op mijn HDTV en ja het is bagger. De DC VGA output is 640x480. Je HDTV is 1280x720 of hoger. Dus je ziet ook nog eens zwarte balken aan de zijkanten en nee je kan breedbeeld games niet in breedbeeld zetten als je VGA gebruikt.
Absoluut mee oneens. Het is echt wel scherper als je op een hd tv kijkt. Tuurlijk is de resolutie ruk. Maar zeker niet slecht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:39 schreef Onnib het volgende:
Ziet er nog steeds het beste uit op een gewone ouderwetse TV.
Trouwens, ik heb 'm wel s aan een oude PC monitor gehangen via VGA. Ding ging niet verder dan 640x480, prima dus. en dat zag er wel goed uit. Op mijn kleine 15" lcd ziet het er ook goed uit.
Lightgun werkt niet op LCD / Plasma schermen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
kleine kick
had nog zo'n ding in de kast liggen, heb m maar weer aangesloten. wat maakt dat ding een lawaai zeg![]()
zit nu wat spellen uit te proberen maar mn lightgun werkt op de een of andere manier voor geen meter, heb n ouwe breedbeeld sony. hij kan 60hz. alleen als ik heel dichtbij sta dan kan ik m calibreren maar niet echt goed.kan op de een of andere manier niet goed in de hoeken schieten. en als ik dan ga spelen dan wilt ie niet schieten. iemand enige idee waar dit aan ligt?
thanksquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:44 schreef jpg97 het volgende:
Da's een astropad:
http://www.nedgame.nl/controller-3rd-party+dreamcast-acc.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |