Wie is die eerstequote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is het verband tussen:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Nope. Het is film-gerelateerd.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:32 schreef dolle_hond het volgende:
zelfde ex-vrind?
Dat komt in de buurt, maar is niet helemaal juist.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Zelfde personage gespeeld?
Nee. Het gaat niet over iets wat ze beiden hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef EricusMaximus het volgende:
Personage met dezelfde achternaam gespeeld?
Oh, als dat eens op film was vastgelegdquote:Op donderdag 20 april 2006 21:39 schreef EricusMaximus het volgende:
Ze hebben het met elkaar gedaan?
Nee.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
beiden dezelfde rol afgewezen?
Nee.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:43 schreef Batman2k het volgende:
de ene heeft de andere vermoord?
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, nee, nee.
Het is echt niet moeilijk. Pff. Moeilijk om te hinten zonder te duidelijk te zijn.
De ene heeft een personage gespeeld dat..... De ander ook heeft gespeeld?
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, nee, nee.
Het is echt niet moeilijk. Pff. Moeilijk om te hinten zonder te duidelijk te zijn.
De ene heeft een personage gespeeld dat..... dezelfde naam heeft als de andere persoon in het echt?
Inderdaadquote:
Mijnheer Cotillard?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het geintje heeft lang genoeg geduurd.
[afbeelding]
Zijn naam a.u.b.
Er is hoegenaamd geen link, enkel dat toevalligerwijs haar schaamhaar dezelfde coupe heeft als het kapsel van deze man.quote:
Je kon gewoon geen nieuwe vraag meer verzinnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het geintje heeft lang genoeg geduurd.
Het is een Brit.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
tom barman?
Als ik dat zou roepen, dan verwacht ik dat hij omkijkt.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Figgis?
Correctquote:Op donderdag 20 april 2006 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Furia
Une affaire privée
Mary
Edy
Dikkenek
Les jolies choses
Lorenzo Lamas, idd. Nog zo'n stoere B-film-actieheld. Al is B-film al te veel eer waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
De broer van Chico, Lorenzo?
Nu wel?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef Batman2k het volgende:
dat plaatje werkt niet helemaal denk ik..
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Doff het volgende:
Dit is toch zo'n nieuwe film? Het komt me vrij bekend voor, maar heb 'm niet gezien. En ik ben eigenlijk gewoon (eindelijk) Rear Window aan 't kijken. Mooi filmpje
Jij hebt een film met minder dan 10,000 votes niet gezien?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Sokolsky het volgende:
(d'r stond een clown op 't plaatje... dit zegt me allemaal weinig)
Hij stamt uit 1998. Die meneer naast Christina is tevens de schrijver en de regisseur.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Doff het volgende:
Dit is toch zo'n nieuwe film? Het komt me vrij bekend voor, maar heb 'm niet gezien. En ik ben eigenlijk gewoon (eindelijk) Rear Window aan 't kijken. Mooi filmpje
Daar zijn er een paar van...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt een film met minder dan 10,000 votes niet gezien?
Heb ik eens een film gezien die niet zo bekend is, is hij zo onbekend dat Sokolsky er zelfs nooit van gehoord heeft.quote:
Het tweede deel is geen woord maar twee cijfers.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:43 schreef Batman2k het volgende:
buffelo bowlers
Dat is Lisa? Is idd erg mooie vrouwquote:
Je ava zei het min of meer al.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:46 schreef laurenzo85 het volgende:
Buffalo 66 is het
Nee, het is Grace Kelly, maar haar personage heet Lisa.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:46 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat is Lisa? Is idd erg mooie vrouw![]()
edit: idd Buffalo 66...
Beetje jammer dat ze in Monaco ook Rear Window konden kijken. Prompt was Grace weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:52 schreef Doff het volgende:
Is dát nou Grace Kelly, wist ik niet eens. Maar ik ben m'n film een beetje aant verzieken, kga ff verder kijken.
Het lijkt er wel op jaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ava zei het min of meer al.![]()
Laurenzo85 +1
?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze in Monaco ook Rear Window konden kijken. Prompt was Grace weg.
Met Grace Kelly had ik het wel over jouw film he... dat had je door?quote:
Dat komt daardoor denk ik jaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:56 schreef Sokolsky het volgende:
Het doet me een beetje aan Fear & Loathing in Las Vegas denken, maar dat is het vast niet. Komt ook door de achtergrondkleur denk ik.
Don Corleone made her an offer she couldn't refuse:quote:
Jaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Met Grace Kelly had ik het wel over jouw film he... dat had je door?
Enfin, Prins Rainier van Monaco zag die film, trouwde Grace en sindsdien heeft ze geen films meer gemaakt.
Trouw met Charlotte Casiraghi.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil ook prins van Monaco zijn.
On-topic: 8? (de halfjes doen moeilijk in Firefox, weet niet wat dat is)
`quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil ook prins van Monaco zijn.
On-topic: 8? (de halfjes doen moeilijk in Firefox, weet niet wat dat is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |