Eensch. Mooi zijn ze verder allebei niet, maar de muziek van Rihanna is best leuk. Ligt lekker in het gehoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:43 schreef BobbyB het volgende:
Rihanna vind ik juist 1 van de leukere R&B acts, en dat zegt wat over een R&B hater als dat ik ben. Beyonce is gewoon kut, met haar achterlijke irritante uithalen.
Het is en blijft commerciele muziek met weinig inhoud, maar het klinkt wel lekker vind ik dan, dat van Rihanna dan. Verder heb ik haar eigenlijk nog nooit gezien ofzo, iemand pics?
Dat het muziektechnisch niet klopt is juist het leuke eraan. Daarbij, muziek hoeft niet altijd ergens over te gaan om leuk te zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:50 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind de muziek juist erg leuk (behalve pon de replay), lekker vrolijk! Dat het muziektechnisch misschien niet hoort zoals het zou moeten zijn, who gives a shit.
![]()
De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef MouseOver het volgende:
Eensch. Mooi zijn ze verder allebei niet, maar de muziek van Rihanna is best leuk. Ligt lekker in het gehoor.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef RetepV het volgende:
Goddamn, die vrouwen hebben toch veel betere talenten dan zingen? Waarom verdoen ze hun en onze tijd met dat gehuil op de radio? Waarom staan ze niet elke week met een nieuwe pose in de Penthouse?
daar gaat het uiteindelijk allemaal omquote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's het tease gedeelte, dat ze nog jaren vol blijven houden.
!!!!!!!!! Ik was die naam NET vergeten! NoooOoOooooOOOoOOOoooooOooOoooo!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Tafkahs het volgende:
Deze onzin is volgens mij allemaal terug te voeren op Rick Astley![]()
Dat jij om zo'n reden al zelfmoord pleegt zegt denk ik meer over jou dan over muziek dat lekker in het gehoor ligtquote:Op donderdag 20 april 2006 15:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.
Da's de bedoeling dat je er straks hamburger associaties bij krijgt, net als bij the pussycat dolls, de sugabes, de black eyed peas, maar ook de mannelijke tegenhangers: Sean Paul, Nelly etc.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
daar gaat het uiteindelijk allemaal om
en het werkt dus
Moet je eens letten op die boksersneus van Annoyancequote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef AffenStrudel het volgende:
Teering jantje wat een immens voorhoof heeft die riahanna wel niet zeg![]()
![]()
Kennen jullie deze nog nog.. nog... nog....quote:Op donderdag 20 april 2006 15:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
!!!!!!!!! Ik was die naam NET vergeten! NoooOoOooooOOOoOOOoooooOooOoooo!
Volgens mij komt mijn irritatie ook voornamelijk door het feit dat ik bijna nooit TV kijk en dus alleen maar de liedjes zelf hoor. Er zijn dan geen verzachtende omstandigheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |