abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37129405
Blijkbaar een succesformule voor Christelijk Amerika om zoveel mogelijk tease en materialisme in een hamburgerketenoplossing te steken, kwam ik onlangs via tmf bij een clipje van r&b zangeres Rihanna terecht.

Rihana is iemand die als 2 druppels water op Beyonce (Annoyance voor de kenner) lijkt van Destiny's Child. Deze is echter nog een graadje erger, Rihanna maakt in tegenstelling tot Beyonce haar zinnen niet af, maar gebruikt wel alle elementen zoals een simpele 4 kwartsmaat met spelerige toonverschuiving en mannelijke backvoices om het liedje erg vlot te laten klinken. Ordinair jatwerk uit jaren 80 materiaal van Soft Cell - Tainted Love wordt daarbij niet geschuwd.

... het liedje zit in mijn kop

ES Ow Es please someone-help-me, it's-not-healthy.. blabla bla bla

[ Bericht 2% gewijzigd door Tafkahs op 20-04-2006 15:52:28 ]
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 20 april 2006 @ 15:41:38 #2
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_37129476
Ik vind het wel een leuk nr eigenlijk
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_37129533
Rihanna vind ik juist 1 van de leukere R&B acts, en dat zegt wat over een R&B hater als dat ik ben. Beyonce is gewoon kut, met haar achterlijke irritante uithalen.

Het is en blijft commerciele muziek met weinig inhoud, maar het klinkt wel lekker vind ik dan, dat van Rihanna dan. Verder heb ik haar eigenlijk nog nooit gezien ofzo, iemand pics?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_37129687
Rihanna:

Annoyance:
pi_37129741
  donderdag 20 april 2006 @ 15:50:12 #6
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37129752
Ik ken ze niet en wil ze niet kennen
pi_37129759
Ik vind de muziek juist erg leuk (behalve pon de replay ), lekker vrolijk! Dat het muziektechnisch misschien niet hoort zoals het zou moeten zijn, who gives a shit.
pi_37129786
Hmm niet gek! Ze is iig wel knapper dan Annoyance.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:53:01 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37129850
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:43 schreef BobbyB het volgende:
Rihanna vind ik juist 1 van de leukere R&B acts, en dat zegt wat over een R&B hater als dat ik ben. Beyonce is gewoon kut, met haar achterlijke irritante uithalen.

Het is en blijft commerciele muziek met weinig inhoud, maar het klinkt wel lekker vind ik dan, dat van Rihanna dan. Verder heb ik haar eigenlijk nog nooit gezien ofzo, iemand pics?
Eensch. Mooi zijn ze verder allebei niet, maar de muziek van Rihanna is best leuk. Ligt lekker in het gehoor.
Vampire Romance O+
pi_37129874
Best leuk nummer hoor. Beter dan bagger als Neeyoh (ofzoiets).
pi_37129887
vind de muziek vas desbetreffend nummer dan wel weer ok.
maarja, dat is dus uit Tainted Love, dus dat verklaard dat ook weer..

luie producers
pi_37129906
Goddamn, die vrouwen hebben toch veel betere talenten dan zingen? Waarom verdoen ze hun en onze tijd met dat gehuil op de radio? Waarom staan ze niet elke week met een nieuwe pose in de Penthouse?
pi_37129950
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:50 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind de muziek juist erg leuk (behalve pon de replay ), lekker vrolijk! Dat het muziektechnisch misschien niet hoort zoals het zou moeten zijn, who gives a shit.
Dat het muziektechnisch niet klopt is juist het leuke eraan. Daarbij, muziek hoeft niet altijd ergens over te gaan om leuk te zijn.
pi_37129953
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef MouseOver het volgende:
Eensch. Mooi zijn ze verder allebei niet, maar de muziek van Rihanna is best leuk. Ligt lekker in het gehoor.
De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.
pi_37129974
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef RetepV het volgende:
Goddamn, die vrouwen hebben toch veel betere talenten dan zingen? Waarom verdoen ze hun en onze tijd met dat gehuil op de radio? Waarom staan ze niet elke week met een nieuwe pose in de Penthouse?

Da's het tease gedeelte, dat ze nog jaren vol blijven houden.

Deze onzin is volgens mij allemaal terug te voeren op Rick Astley
pi_37129996
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Da's het tease gedeelte, dat ze nog jaren vol blijven houden.
daar gaat het uiteindelijk allemaal om

en het werkt dus
  donderdag 20 april 2006 @ 15:57:26 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37130022
Beyonce haar liedjes vind ik leuker
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_37130038
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Tafkahs het volgende:
Deze onzin is volgens mij allemaal terug te voeren op Rick Astley
!!!!!!!!! Ik was die naam NET vergeten! NoooOoOooooOOOoOOOoooooOooOoooo!

Volgens mij komt mijn irritatie ook voornamelijk door het feit dat ik bijna nooit TV kijk en dus alleen maar de liedjes zelf hoor. Er zijn dan geen verzachtende omstandigheden.
pi_37130108
Teering jantje wat een immens voorhoof heeft die riahanna wel niet zeg
pi_37130122
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:55 schreef RetepV het volgende:

[..]

De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.
Dat jij om zo'n reden al zelfmoord pleegt zegt denk ik meer over jou dan over muziek dat lekker in het gehoor ligt
pi_37130137
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Yorrit het volgende:

[..]

daar gaat het uiteindelijk allemaal om

en het werkt dus
Da's de bedoeling dat je er straks hamburger associaties bij krijgt, net als bij the pussycat dolls, de sugabes, de black eyed peas, maar ook de mannelijke tegenhangers: Sean Paul, Nelly etc.

Let maar eens op, als je ooit een McDowell's of een Burgerworld binnenstapt, dan zie je fragmentjes van clips van hen.
pi_37130150
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef AffenStrudel het volgende:
Teering jantje wat een immens voorhoof heeft die riahanna wel niet zeg
Moet je eens letten op die boksersneus van Annoyance
pi_37130193
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:58 schreef RetepV het volgende:

[..]

!!!!!!!!! Ik was die naam NET vergeten! NoooOoOooooOOOoOOOoooooOooOoooo!

Volgens mij komt mijn irritatie ook voornamelijk door het feit dat ik bijna nooit TV kijk en dus alleen maar de liedjes zelf hoor. Er zijn dan geen verzachtende omstandigheden.
Kennen jullie deze nog nog.. nog... nog....

pi_37130233
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Beyonce haar liedjes vind ik leuker
Ik ook en haar clips zijn
pi_37130390
Dit kan heel debiel overkomen, maar ik ken die twee allebei echt niet. Maar noemen jullie die beyonce nou annoyance naar aanleiding van het woord annoying of heet ze echt zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')