Kun je niet een paar mensen uit de rij bij de kassa plukken om tot 20 man te komen? Dan snijdt het mes aan twee kanten lijkt me. Jullie korting en die mensen uit de rij korting.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zeker vervelend want ook als je dus met 18 of 19 personen komt, of met 2 groepen van 12 met een uur ertussen (omdat je gewoon soms maar 1 busje en 1 auto beschikbaar hebt) krijg je geen groepskorting.
Iedereen die wil helpen ontzettend bedankt!!![]()
Als we als 1 groep gaan word dit af en toe ook wel gedaan. Maar meestal gaan we in 2 groepen omdat we niet iedereen in 1x kunnen vervoeren (we hebben vaak maar 1, 9 persoons, busje ter beschikking). En achteraf moet de administratie van het budget verantwoord worden. Dan is het heel lastig als je met 18 personen bent, maar 20 toegangsbewijzen op je bonnetje hebt staan...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef Rio het volgende:
[..]
Kun je niet een paar mensen uit de rij bij de kassa plukken om tot 20 man te komen? Dan snijdt het mes aan twee kanten lijkt me. Jullie korting en die mensen uit de rij korting.
Overigens een geweldig initiatief van je, ga helaas voor jou nooit naar de Appie.
Misschien een mailtje tikken naar het hoofdkantoor?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef p_iglet het volgende:
Hier doen ze dus wel moeilijk![]()
Valt niks te regelen, niet met de cassieres, niet met de bedrijfsleider niks niet...
Het enige wat ik mag doen is aan mensen bij de kassa vragen of ze ze wel of niet willen, en zo niet of ik ze dan mag...
precies dat lijkt me ook niet gezond!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef RijstNatie het volgende:
Ja sorry hoor maar hoezo is er geen geld om bij de AH boodschappen te doen?
1 hebben die gehandicapten geen ouders/familie die af en toe meebetalen aan dit soort dingen?
2 hebben de gehandicapten zelf geen uitkwering?
3 hebben ze zelf geen geld gespaard?
kijk ik doe af en toe ook boodschappen bij de AH maar dat zal in 1 maand misschien 1 zegeltje opleveren, nou wil ik die best toesturen maar ik vraag me gewoon af waarom ze zo weinig geld hebben.... elke week voedsel eten van de Aldi lijkt me echt afschuwelijk
is het adres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |