nou nou nou...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef RijstNatie het volgende:
Ja sorry hoor maar hoezo is er geen geld om bij de AH boodschappen te doen?
1 hebben die gehandicapten geen ouders/familie die af en toe meebetalen aan dit soort dingen?
2 hebben de gehandicapten zelf geen uitkwering?
3 hebben ze zelf geen geld gespaard?
kijk ik doe af en toe ook boodschappen bij de AH maar dat zal in 1 maand misschien 1 zegeltje opleveren, nou wil ik die best toesturen maar ik vraag me gewoon af waarom ze zo weinig geld hebben.... elke week voedsel eten van de Aldi lijkt me echt afschuwelijk
Dat geldt niet voor alle woongroepen... Mijn zusje werkt als teamcoördinator in een woonvorm voor verst. gehandicapten (ik werk er als vrijwilliger) en dat team heeft er samen met de bewoners voor gekozen om zelf te koken omdat ze de maaltijden uit de centrale keuken niet smakelijk vonden (opgewarme prak). Komt dus wel degelijk een supermarkt aan te pas.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Dennis121 het volgende:
Het lijkt me dat ze in die instelling eten krijgen?
Mn moeder werkt bij zo'n instellingen en de bewoners krijgen daar te eten.
Komt dus geen supermarkt aan te pas. Voor zover ik weet krijgen ze per jaar een beperkt budget voor kleding. Soms bijgesprongen door ouders, maar vaak niet.
Ja klopt inderdaad, onder de instelling waar mn moeder werkt vallen ook wat buitenhuizen, die inderdaad wel bij de supermarkt komen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle woongroepen... Mijn zusje werkt als teamcoördinator in een woonvorm voor verst. gehandicapten (ik werk er als vrijwilliger) en dat team heeft er samen met de bewoners voor gekozen om zelf te koken omdat ze de maaltijden uit de centrale keuken niet smakelijk vonden (opgewarme prak). Komt dus wel degelijk een supermarkt aan te pas.
En het klopt dat er soms wordt bijgesprongen door ouders/familie, er zit dan ook behoorlijk wat verschil in de budgetten per bewoner.
Goede actie p_igletAls ik deze week nog bij AH kom krijg je mijn zegels zeker!
De dichtstbijzijnde AH viel absoluut niks te regelen, maar zal eens even een berichtje gooien in WGR.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef MewBie het volgende:
p_iglet, is het geen idee om eens met de plaatselijke AH te gaan praten.
Die zegels verdwijnen geloof ik namelijk gewoon de prullenbak in na de 30ste
En zo'n filiaal kosten dat soort acties helemaal niks, op een paar stukjes bon na
Ze zullen hooguit de voorraad wat moet corrigeren als ze ze toch terug moeten sturen.
Misschien in WGR ff in het AH topic langs gaan, zal vast wel iemand uit een filiaal een beetje in de buurt zijn. Bij AH zijn we over het algemeen de rotste niet
Mail is verstuurd.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:05 schreef _wie het volgende:
ik heb er momenteel ook nog 3 liggen, als je een mailtje stuurt met gegecens stuur ik ze op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |