abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37160316
Goed initiatief! Ik heb nu 3 zegeltjes, maar zal de komende tijd al mijn boodschappen zoveel mogelijk bij de AH gaan halen. Portokosten betaal ik wel zelf. Ik zal tegen het einde van de actie contact opnemen via e-mail
pi_37163747
Ook na de actie kun je ze nog inwisselen (tot 2 juli inwisselen, hele seizoen de kaartjes gebruiken), dus wanneer mensen die zegeltjes na de 30ste naar me opsturen is het ook prima.
Eerder mag natuurlijk ook, dan worden ze gebruikt in de mei vakantie. Degene die ik na 1 mei ontvang worden gebruikt tijdens de zomervakantie.
En alles wat over is gaan naar de stichting zodat andere vakantiegroepen er gebruik van kunnen maken. Alle zegeltjes zijn dus welkom en zullen ook allemaal gebruikt worden.
pi_37164795
Zodra de actie is afgelopen neem ik wel contact met je op om mijn zegeltjes op te sturen. Ik zal ook even in mijn omgeving vragen of mensen nog over hebben.

Heb er nu al 4 maar zal er volgende week ook nog wel 4 of 5 hebben. Wil je de kaarten waar je ze op moet plakken ook hebben?
pi_37164937
De spaarkaarten hoef ik niet per se te hebben, maar je mag ze er altijd opplakken natuurlijk
pi_37165542
ik heb er al 1 voor je gespaard
pi_37169206
Je mag mijn punten hebben hoor! Ik heb al een kaart vol...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:18:50 #32
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37169798
Als gehandicapte krijg je + 1 begeleider standaard al korting op je toegangskaartje. Met mn ex-vriendin daar wel eens van kunnen profiteren.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_37170105
Dat klopt, als gehandicapte krijg je standaard korting op je kaartje... dat is wel 2 hele euro's ;-).

(eigenlijk zouden alle pretparken de regels van het dolfinarium moeten hebben, per gehandicapte 1 begeleider gratis, en vanaf 8 gehandicapten de groepsprijs, dan kun je tenminste nog betaalbaar een dagje uit)

Iedereen alvast super bedankt, echt geweldig dat mensen willen helpen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:14:44 #34
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37199252
Ik heb ook nog wel 5 zegels voor je. Mailtje is onderweg!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 23 april 2006 @ 00:04:09 #35
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_37200612
Ik heb er ook nog 4, je hebt n mailtje!

Top idee trouwens!
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_37235357
Even een schopje, om iedereen al te bedanken voor de hulp. En om te proberen of er niet nog meer mensen zegeltjes over hebben..
pi_37235377
Ik heb er 9 voor je en ik haal volgend weekend nog een keer weekboodschappen dus er komen er nog wat bij.
Wil ze volgend weekend best opsturen.
pi_37235676
  maandag 24 april 2006 @ 08:49:35 #39
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_37235811
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef RijstNatie het volgende:
Ja sorry hoor maar hoezo is er geen geld om bij de AH boodschappen te doen?

1 hebben die gehandicapten geen ouders/familie die af en toe meebetalen aan dit soort dingen?
2 hebben de gehandicapten zelf geen uitkwering?
3 hebben ze zelf geen geld gespaard?

kijk ik doe af en toe ook boodschappen bij de AH maar dat zal in 1 maand misschien 1 zegeltje opleveren, nou wil ik die best toesturen maar ik vraag me gewoon af waarom ze zo weinig geld hebben.... elke week voedsel eten van de Aldi lijkt me echt afschuwelijk
nou nou nou... Ben je er uberhaubt wel eens binnengelopen?
pi_37280366
Nog 5 dagen de tijd voor zegeltjes
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:07:08 #41
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_37280570
Bij de AH kan je ook de eigenmerk spullen kopen, euroshopper ofzoiets, die kosten ook 3x niks.
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
pi_37280697
Dat weet ik afwasborstel, en zo doe ik nu zelf ook mijn boodschappen.
Maar dat was de vraag niet
De vraag was of mensen toevallig zegeltjes over hebben en mij willen helpen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:14:12 #43
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37280792
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Dennis121 het volgende:
Het lijkt me dat ze in die instelling eten krijgen?
Mn moeder werkt bij zo'n instellingen en de bewoners krijgen daar te eten.
Komt dus geen supermarkt aan te pas.
Voor zover ik weet krijgen ze per jaar een beperkt budget voor kleding. Soms bijgesprongen door ouders, maar vaak niet.
Dat geldt niet voor alle woongroepen... Mijn zusje werkt als teamcoördinator in een woonvorm voor verst. gehandicapten (ik werk er als vrijwilliger) en dat team heeft er samen met de bewoners voor gekozen om zelf te koken omdat ze de maaltijden uit de centrale keuken niet smakelijk vonden (opgewarme prak). Komt dus wel degelijk een supermarkt aan te pas.

En het klopt dat er soms wordt bijgesprongen door ouders/familie, er zit dan ook behoorlijk wat verschil in de budgetten per bewoner.

Goede actie p_iglet Als ik deze week nog bij AH kom krijg je mijn zegels zeker!
pi_37282243
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor alle woongroepen... Mijn zusje werkt als teamcoördinator in een woonvorm voor verst. gehandicapten (ik werk er als vrijwilliger) en dat team heeft er samen met de bewoners voor gekozen om zelf te koken omdat ze de maaltijden uit de centrale keuken niet smakelijk vonden (opgewarme prak). Komt dus wel degelijk een supermarkt aan te pas.

En het klopt dat er soms wordt bijgesprongen door ouders/familie, er zit dan ook behoorlijk wat verschil in de budgetten per bewoner.

Goede actie p_iglet Als ik deze week nog bij AH kom krijg je mijn zegels zeker!
Ja klopt inderdaad, onder de instelling waar mn moeder werkt vallen ook wat buitenhuizen, die inderdaad wel bij de supermarkt komen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:05:37 #45
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_37297594
p_iglet, is het geen idee om eens met de plaatselijke AH te gaan praten.
Die zegels verdwijnen geloof ik namelijk gewoon de prullenbak in na de 30ste
En zo'n filiaal kosten dat soort acties helemaal niks, op een paar stukjes bon na
Ze zullen hooguit de voorraad wat moet corrigeren als ze ze toch terug moeten sturen.

Misschien in WGR ff in het AH topic langs gaan, zal vast wel iemand uit een filiaal een beetje in de buurt zijn. Bij AH zijn we over het algemeen de rotste niet
pi_37298709
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef MewBie het volgende:
p_iglet, is het geen idee om eens met de plaatselijke AH te gaan praten.
Die zegels verdwijnen geloof ik namelijk gewoon de prullenbak in na de 30ste
En zo'n filiaal kosten dat soort acties helemaal niks, op een paar stukjes bon na
Ze zullen hooguit de voorraad wat moet corrigeren als ze ze toch terug moeten sturen.

Misschien in WGR ff in het AH topic langs gaan, zal vast wel iemand uit een filiaal een beetje in de buurt zijn. Bij AH zijn we over het algemeen de rotste niet
De dichtstbijzijnde AH viel absoluut niks te regelen, maar zal eens even een berichtje gooien in WGR.
Dank je voor het meedenken.
  woensdag 26 april 2006 @ 03:42:17 #47
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_37301884
Ik heb ze tot op heden nog niet aangenomen, maar zal je na deze threat voor je gaan sparen, kleine moeite, groot plezier. (Snap niet zo goed waar al dat gezeik goed voor is. Ga lekker puberen in je eigen hok).

Misschien een kleine tip, vraag die liefhebbende cassieres of ze iets voor je kunnen doen, als mensen ze neit aannemen kunnen ze die misschien voor je sparen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  woensdag 26 april 2006 @ 08:05:47 #48
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_37302560
ik heb er momenteel ook nog 3 liggen, als je een mailtje stuurt met gegecens stuur ik ze op
pi_37305426
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:05 schreef _wie het volgende:
ik heb er momenteel ook nog 3 liggen, als je een mailtje stuurt met gegecens stuur ik ze op
Mail is verstuurd.
pi_37315943
Mail je mij ook nog even?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')