Ja, dan denk je echt zo van. Ohnoes, slotje.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef mcDavid het volgende:
het is overigens wel ff wennen dat een topic dicht gaat na pagina 5
* Ch. vastbindquote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
Atténtie.
De lentekriebels borrelen weer op. Bind me vast.
Ik laat je lekker in de rondte neuken hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
Atténtie.
De lentekriebels borrelen weer op. Bind me vast.
OMG.quote:
quote:
maar verder is het een vooruitgang!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dan denk je echt zo van. Ohnoes, slotje.
Ja, d00t aan pagina 6.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar verder is het een vooruitgang!
Done.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
* Chowi heeft gelijk ook een paar oude quotes verwijderd, om een te lange OP te voorkomen.
PC, refresh, please.
Of achteruitgang, maar in dit geval niet.quote:
zelden.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of achteruitgang, maar in dit geval niet..
Degene die je gemeet hebben weten dat, of niet natuurlijk, weet niet hoe je op meets bent.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
De vraag is natuurlijk welke kant op hè, die sexchange.
nou, op de meet was je nog geen hamburgerrestaurant... dus...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
De vraag is natuurlijk welke kant op hè, die sexchange.
Er zijn toch een hoop veranderingen die klote zijn hoor.quote:
Ja leuk hoor.. maar wat hebben die laatste paar quotes met BeF te maken?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
* Chowi heeft gelijk ook een paar oude quotes verwijderd, om een te lange OP te voorkomen.
PC, refresh, please.
Tof.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of achteruitgang, maar in dit geval niet..
geen idee, ze zijn gewoon tof.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja leuk hoor.. maar wat hebben die laatste paar quotes met BeF te maken?
Quotes over BeF-leden zijn ook nog wel leuk, degene die eruit zijn mis ik iig niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh.quote:
Dus.quote:
De laatste paar laten zien hoe gefrustreerd BeFfers zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Is dat niet vanzelfsprekend in een reeks die over bier en frituur gaat?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De laatste paar laten zien hoe gefrustreerd BeFfers zijn.
Ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat niet vanzelfsprekend in een reeks die over bier en frituur gaat?
niet vanzelfsprekender dan het fijt dat we ieder uur frituur willen.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat niet vanzelfsprekend in een reeks die over bier en frituur gaat?
IK HEB JE GEQUOTE EN NU KUN JE DIE AFSCHUWELIJKE FOUT NIET MEER VERANDEREN!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet vanzelfsprekender dan het fijt dat we ieder uur frituur willen.
fijteleik gezien wíl ik dat ook helemaal niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
IK HEB JE GEQUOTE EN NU KUN JE DIE AFSCHUWELIJKE FOUT NIET MEER VERANDEREN!
Há.
*Schuimbekkend over de grond rolt.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijteleik gezien wíl ik dat ook helemaal niet.
Hou op!quote:
*spuitje geeft.quote:
die dwangbuis...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik in een gekkenhuis zit?
Gatverdammequote:
welkom!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Het lijk hier wel PUB
Óf een gekkenhuis. Maar ach, da's hetzelfde.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
Kuttopic, centraal.
Dan ben je wel erg newbie als je dat nog niet eerder gedaan had voor de grapquote:Op donderdag 20 april 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
Haha, ik heb hem ingesteld op één post per pagina.![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |