Bedoelde elpee was natuurlijk doolittle. Maar enfin, nieuwe topic, nieuw titel. Het is van geen belang meer.quote:
Maar geen verband met de topictitteeeel.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:24 schreef Z het volgende:
Zit maar een jaar tussen.
Dat waren aanhangers van Baghwanquote:Op donderdag 20 april 2006 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wat zijn Sanyassins?
Ow okay...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat waren aanhangers van Baghwan
Ik heb geen idee wie ze is....quote:Op donderdag 20 april 2006 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Een TDP'tje lijkt me op z'n plaats aangezien niemand zich meer lijkt te herinneren wie toch die mevrouw was die zo goed als in haar eentje de hele Baghwan-sekte om zeep hielp. Figuurlijk gesproken dan.
Me neither.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen idee wie ze is....
En daar schep jij genoegen in?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:12 schreef Gellius het volgende:
Ik wel, maar ik zeg het niet.
Ik gun jou je kleine heimelijke genoegens hoor. Je genoegt maar een end weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef Gellius het volgende:
Je kan niet altijd aan je heimelijke kleine genoegens toegeven: dit is Jan Rot.
Ah, die Rolls-Royce verzamelaarquote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat waren aanhangers van Baghwan
Ik geloof trouwens dat ze dit jaar weer op vrije voeten komt.quote:And the Bhagwan himself broke his own vow of public silence in September 1985 with a scathing attack onand a half dozen of her allies, claiming they had betrayed him and his followers and that they had stolen $55 million from the commune. An article in The Oregonian on Sept. 17, 1985, quoted the Bhagwan as saying
"and her gang had turned my commune into a fascist concentration camp."
De enige noordelijke spierbundel die ik ken.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef Gellius het volgende:
Wie?!
Rhodos?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef Gellius het volgende:
Aha. nee, dan was Koss een betere gok.
En snel een beetje, anders post ik voor straf een zoet plaatje!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Tokay het volgende:
Ja, nou, geef dan nog eens een goede hint!
Ja leuk van een suikerspin!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
En snel een beetje, anders post ik voor straf een zoet plaatje!
Of een Natrena-spin, voor de mensen die op diëet zijn...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja leuk van een suikerspin!
Heeft Wyc je op dieet gezet?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Of een Natrena-spin, voor de mensen die op diëet zijn...
Dan kun je beter wat minder vaak gefrituurde kip etenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Of een Natrena-spin, voor de mensen die op diëet zijn...
Ik ben juist op een gefituurde-kip-diëet...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kun je beter wat minder vaak gefrituurde kip eten
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je beter wat minder vaak gefrituurde kip eten
De eerste de beste die dat probeert heeft z'n laatste stront gescheten.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Heeft Wyc je op dieet gezet?
Dat zou fijn zijn, ik vind poepen niet leuk!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De eerste de beste die dat probeert heeft z'n laatste stront gescheten.![]()
Heel slim. Als je vogelgriep krijgt val je direct kilo's af.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben juist op een gefituurde-kip-diëet...![]()
Ach; Dirkjan-gids erbij. Dan is 't best te doen hoor...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Dat zou fijn zijn, ik vind poepen niet leuk!
Ach het is net zo iets als schelden tegen een overheidsinstantie. Morgen moet je het weer doen maar het lucht wel lekker op.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, ik vind poepen niet leuk!
Dan neem je toch een stoma?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nooit hoeven gaan is veel beter.
Moet je, net als Steve-O, je kont laten dichtpiercen...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nooit hoeven gaan is veel beter.
Niks meer eten of drinken. Binnen no time hoef je nooit meer.quote:
En als ik zie wat politiepaarden achterlaten op een gemiddelde zaterdagavond, helpen ze ook nog 's geen fuck.quote:
Ikke wel een koe met een tankdop.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb anders nog nooit een paard met een stoma gezien
Op een gemiddelde zaterdagavond zeker?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel een koe met een tankdop.
Best veel, denk ik... misschien.....of toch niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef Gellius het volgende:
Het is toch heel simpel: hoeveel goede zweedse stayers zijn er nu helemaal geweest?
Zonder te weten over welk plaatje het gaat: Enqvist?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef Gellius het volgende:
Het is toch heel simpel: hoeveel goede zweedse stayers zijn er nu helemaal geweest?
In een aflevering van 'Horizon'.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Op een gemiddelde zaterdagavond zeker?
Als ik wist wat het was zou ik zijn naam misschien ook wel weten.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef Gellius het volgende:
Ach zo mag je niet over Wyccie praten!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op een gemiddelde zaterdagavond zeker?
Ga je? Je hebt mijn antwoord nog niet goed- of afgekeurd.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef Gellius het volgende:
Welterusten hoor.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo mag je niet over Wyccie praten!
Maar wel hoorns dus?quote:
Hij wordt bijjna standrechtelijk geëxecuteerd door de horde meelopers...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
TH je hebt een medestander:
Vrije Tijd aan Pulpfiction opgeofferd.
De Tarantino-mujahedeen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij wordt bijjna standrechtelijk geëxecuteerd door de horde meelopers...
Ja, een mevrouw in de OP. Een moeilijke.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Neem ik de honeurs waar.Staat er iets open ?
Nee wel met Ramses Shaffy geloof ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Iets met the house of Horror te maken ?
Klinkt als Wim Rijsbergen....quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:21 schreef Tokay het volgende:
Wat tongs zwart-wit plaatje betreft: wie droeg er in het Nederlands elftal (in 1974, ik gok maar wat) rugnummer 10? Meneer heeft blond haar en een akelig matje in zijn nek. Is dat Ruud Geels?
O ja, dat zou ook kunnen. Ik vergat erbij te vermelden dat hij krulletjes heeft.quote:
Is jouw meneer schrijver?quote:Wittgenstein is het niet, Z.
Was. Ja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef Tokay het volgende:
Is jouw meneer schrijver?
Ik heb dat plaatje toch weten te openen, en je had gelijk!! Het is Ruud Geels.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef Tokay het volgende:
O ja, dat zou ook kunnen. Ik vergat erbij te vermelden dat hij krulletjes heeft.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef pyl het volgende:
Ik heb dat plaatje toch weten te openen, en je had gelijk!! Het is Ruud Geels.![]()
Ha die Pyl! Dan za'k maar eens gaan nadenken.quote:
Hè, verdorie, en ik had nog wel zulke mooie hints in petto, hele gedichten zelfs.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:57 schreef Gellius het volgende:
Hee-ho, Jan Hanlo.
Spelbreker...ik was wel in voor een poetische start van de vrijdag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:57 schreef Gellius het volgende:
Hee-ho, Jan Hanlo.
Het enige Amerikaanse aan dit heerschap is dat hij er later is gaan wonen en er wel eens over schreef. Verder is mijnheer een rasechte Lagelander.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:28 schreef pyl het volgende:
Da's een bekende Amerikaanse auteur, dacht ik, wiens naam mij nu niet te binnen wil schieten.
Zeer scherp waargenomen pyl, Jan de Hartog is het niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:34 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm......... Jan de Hartog is het niet, lijkt me. Maar ik laat die naam toch even vallen.
Hoe raadt je het ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:39 schreef pyl het volgende:
Is het de auteur van "De wereld gaat aan vlijt ten onder"?![]()
![]()
Naast het schrijverschap heeft meneer nóg een hierboven aangeroerde overeenkomst met Dendermonde.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef Tokay het volgende:
Meneer heeft een Vlaamse naam?
Nope.quote:Of meneer is Groninger?![]()
Allesbehalve.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:11 schreef Tokay het volgende:
Meneer schreef SF?
Nee, nee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:12 schreef Bimmel het volgende:
Meneer beschreef ook de lof der lamlendigheid?
Aha!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:20 schreef Tokay het volgende:
Meneer woont tegenwoordig ook in de Verenigde Staten?
Kom, kom, Tokay: meneer deelt zijn geboortestad met die van jou (als ik goed ben geïnformeerd, tenminste).quote:
Een van zijn bekendste zinnen luidt:quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:20 schreef Tokay het volgende:
Meneer woont tegenwoordig ook in de Verenigde Staten?
Dat zou wat zijn: Tilburgse Tokay.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:30 schreef Bimmel het volgende:
Enen Kruikenzeiker?
Ik ben toch niet geboren in Tilburg, joh Bimmel!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:30 schreef Bimmel het volgende:
Enen Kruikenzeiker?
Leo Vroman!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:30 schreef pyl het volgende:
Een van zijn bekendste zinnen luidt: "Liever heimwee dan Holland"
Juist! Wat een binnenkomer plunk!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:33 schreef plunk het volgende:
Leo Vroman!
Huh?quote:
Hmmmmmm......... jij mij nu ook ........quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:49 schreef Tokay het volgende:
Huh?Nou, volgens mij niet hoor!
Je brengt me ernstig aan het twijfelen, nu.Ben zo terug!
![]()
![]()
quote:
Hoezo?quote:
Denk er maar eens over na.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:09 schreef pyl het volgende:
Even een luchtje scheppen.
Mmmmmmm ..... daar zit iets in, natuurlijk. Hij moet zichzelf maar zien te redden. Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:12 schreef plunk het volgende:
Zeg Pyl. Het is helemaal niet nodig om dat kleine stoffeltje met zoveel stroop te besprenkelen hoor.
Da's ook al waar.quote:Bovendien zit Slauerhoff hier op het verkeerde eiland...
Hoera!quote:
Sylvia is gisteren gestopt met rokenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:09 schreef pyl het volgende:
Sylvia de Leur en Ellen Vogel.
Echt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Sylvia is gisteren gestopt met roken
O ja? Hmmmmmm ..... die was altijd zo hilarisch omdat ze moeilijke woorden te snel en daardoor verkeerd uitsprak. Je kunt het je tegenwoordig niet meer voorstellen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Sylvia is gisteren gestopt met roken
Da's waar ook. Met z'n ketting om.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar hij was wel een sannyassin![]()
Het is een pp.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:37 schreef pyl het volgende:
Da's een bekend hoofdje.
Een piepklein postzegelplaatje?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een pp.
Nico Hacque is niet goed.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:46 schreef Neleos het volgende:
Nico Haak
Hmm, die had ik eigenlijk wel moeten weten. 'Wie is van hout' staat hier in de kast.quote:
Alleen het laatste is goed: ofzo. Meneer schreef geen fictie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef Tokay het volgende:
Die meneer van pyl ziet er uit als een schrijver van een oorlogsroman.
Ofzo.
Nee nee, zeker geen journalist.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Journalist?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Fransman?
Dat ook ja.... en dan pas weer woensdag waarschijnlijkmaar ik heb vanmorgen niet gewerkt...... mijn oma is ernstig ziek en het gaat niet goed, dus vanmorgen deels op ziekenhuis gezeten..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Nog twee uurtjes tot het weekend?
O jee, sterkte Diaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ook ja.... en dan pas weer woensdag waarschijnlijkmaar ik heb vanmorgen niet gewerkt...... mijn oma is ernstig ziek en het gaat niet goed, dus vanmorgen deels op ziekenhuis gezeten..
Dank je.... het beste - ook voor haar - is eigenlijk dat ze gewoon zsm inslaapt. We zagen het aankomen, ze is sinds februari ongeneeslijk ziek, maar als het bijna zover is, is het toch ook wel weer erg vreemd.quote:
Als ze er zelf vrede mee heeft zal dat een verlossing zijn voor alle betrokkenenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dank je.... het beste - ook voor haar - is eigenlijk dat ze gewoon zsm inslaapt. We zagen het aankomen, ze is sinds februari ongeneeslijk ziek, maar als het bijna zover is, is het toch ook wel weer erg vreemd.
Nou ik denk dat ze zelf helemaal niets meer weet nu, ze is helemaal verward, ook door de hoge dosis morfine, maar ze heeft in het begin van haar ziekte wel euthanasieverklaring getekend..... maar het is nu even afwachten.... maar ik denk dat het ook een verlossing zal zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze er zelf vrede mee heeft zal dat een verlossing zijn voor alle betrokkenen
Dank je!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:26 schreef Berkery het volgende:
Sterkte Diaan.
Dit riekt naar een persoonschap dat is weggepest bij de lokale ornithologen vereniging omdat hij zich slechts bezigde met dode vogels en vervolgens ook slechts opgetrokken neuzen oogste bij het frenologisch buurthuis.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:20 schreef pyl het volgende:
Monsieur le père was zowel filosoof als paleontoloog.![]()
Het is al goed. Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan ken ik 'm niet. Ik denk dat ik niets van filosofie weet en paleontologen ken ik al helemaal niet.
Daar is al 6 dagen niet meer gepostquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Bimmel het volgende:
Moet meneer niet stiekem bij de buren van RJP zijn?
Ja, da's wat ik zeg, Bimmel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Bimmel het volgende:
Moet meneer niet stiekem bij de buren van RJP zijn?
HA!!! Zie je wel dat ik niet bij de buren moet zijn met meneer?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:31 schreef Bimmel het volgende:
Père Teilhard
Normale mensen hebben geld en eventueel foto's van hun vrouw, minnares en kinderen in hun portefeuille. Pyl heeft foto's van wetenschappers in de zijnequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef pyl het volgende:
Ik doe meneer wel terug in mijn portefeuille, voor bij de buren zeg maar.
Mijn vrouw en minnares zijn ook wetenschappers.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Normale mensen hebben geld en eventueel foto's van hun vrouw, minnares en kinderen in hun portefeuille. Pyl heeft foto's van wetenschappers in de zijne![]()
En van je kinderen heb je ook hoge verwachtingen zeker?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Mijn vrouw en minnares zijn ook wetenschappers.![]()
Brrrrr… ik krijg visioenen van ontzettend klinisch onderzochte rollebol partijen en veels te diepgaande gespreken bij het ontbijt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Mijn vrouw en minnares zijn ook wetenschappers.![]()
Zonder c en hquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef Z het volgende:
Rick Smiths?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
En van je kinderen heb je ook hoge verwachtingen zeker?
Ik heb dat later nog eens teruggekeken en ik moet toegeven, dat had ik kunnen winnen.quote:wel leuk dat je de geschiedenisquiz hebt gewonnen
Zo te zien ziet ze jou ook wel zittenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:36 schreef Bimmel het volgende:
Doe mij maar de kassajuf bij de Dirk om de hoek!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo te zien ziet ze jou ook wel zitten
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo te zien ziet ze jou ook wel zitten
[afbeelding]
Ah dat wist ik niet. Maar dan had ik 'm niet herkend, ik ben meer een filmkijkerquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:48 schreef pyl het volgende:
Die is enkele maanden geleden ook al voorbijgekomen -
Volgens mij heb ik hem destijds geplaatstquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:48 schreef pyl het volgende:
Herkent dan niemand die meneer van Berkery? Die is enkele maanden geleden ook al voorbijgekomen - en daarom doe ik er nu even het zwijgen toe.
Pfffffffffff.......vanochtend Ruud Geels nog.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef Tokay het volgende:
Ik herken de laatste tijd geen enkel plaatje meer.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef Tokay het volgende:
Ik herken de laatste tijd geen enkel plaatje meer.![]()
Nou, toe maar, hiep hoi!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:58 schreef pyl het volgende:
Pfffffffffff.......vanochtend Ruud Geels nog.
Doe deze er dan ook bij:quote:
Met uitsluitend plaatjes van blinden en slechtzienden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef Bimmel het volgende:
misschien een idee om het volgende topic in braille te doen voor Tokaytje....
Nick Leesomquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef Berkery het volgende:
Even wat over meneer: hij was geen onbekende in de onderwereld en heeft meerdere malen in het gevang gezeten, maar hij staat op wikipedia onder het kopje 'schrijvers'.
Nick was mijn eerste bijdrage in rjpvd, maar die is jongerquote:
Bedoel je die kerel die de Baringsbank naar de Filistijnen hielp?quote:
Wat is dát toch een ongelooflijk aandoenlijke foto, Scrut!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, niet die! Als ze nog in opleiding zijn kunnen er ongelukken gebeuren
[afbeelding]
Ik vind 'm ook geweldig. Op die leeftijd zijn ze zo lekker onhandig met van die in verhouding veels te dikke potenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat is dát toch een ongelooflijk aandoenlijke foto, Scrut!![]()
Die gekruiste pootjes...
Oja...quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:46 schreef Tokay het volgende:
Maar er stond nog een plaatje open, geloof ik.
Fransman, heeft maar één boek geschreven voor zover ik weet. In 1973 verfilmd.quote:Berkery, geef eens een aanwijzing (of twee)?
Dag Diaan, het beste ermee!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben weer weg.... bedankt iedereen voor het medeleven en jullie horen nog van mij
Nah,ben een beetje verkouden!quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is die Belgische schrijver... Herman Brusselmans
Ik had het al getypt voordat ik het vroeg hoor...quote:
Nee, zegt me niks.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé dart, ken jij die dame uit de OP?
Ze is dus nog steeds niet geradenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé dart, ken jij die dame uit de OP?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond.... in mijn zoektocht naar een mooie donkere dame voor Scrut vond ik deze
quote:Mijn zoektocht naar een donkere schone vervolg ik nog eventjes.
Hmmm heb ik niet gezien....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, terwijl ze het gister bij Paul de Leeuw nog over haar hadden
Chantal Janzen is blond, dacht ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:21 schreef dolle_hond het volgende:
is dat chantal janzen?
Tongquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen één ieder.
Toine naar huis. Jammer.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tong![]()
![]()
wij konden nog niet kijken en hebben het opgenomen..... en nu weet ik wie er wegmoet
![]()
![]()
![]()
hier ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tong![]()
![]()
wij konden nog niet kijken en hebben het opgenomen..... en nu weet ik wie er wegmoet
![]()
![]()
![]()
Oh sorry, wat stom van me. Duizend excusesquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is wel een erg leuk programma, maar ik kan me voorstellen dat je niet zo goed tegen die Milouska kunt, ik vind haar ook een zeer irritante factor in het geheel.... ze is nu trouwens hoogzwanger zag ik onlangs op het jeugdjournaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik heb het dit seizoen één keer gezien maar kan niet zo goed tegen die Milouska.
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh sorry, wat stom van me. Duizend excuses![]()
pssst dolle.... volg je peking express ook nog? leuk he? ik vind trouwens expeditie robinson ook erg leuk.quote:
Toch bijna vol.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja Peaceman weet het nog niet en vermijdt nu even dit topic.....
ik ga zometeen kijkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Excuses aanvaardde volgende keer wat beter nadenken als je post
![]()
Ow ja Peaceman weet het nog niet en vermijdt nu even dit topic.....
beiden iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
pssst dolle.... volg je peking express ook nog? leuk he? ik vind trouwens expeditie robinson ook erg leuk.
Nee helemaal in foute richting....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Die blonde mevrouw, is dat een Amerikaanse actrice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |