Bedoelde elpee was natuurlijk doolittle. Maar enfin, nieuwe topic, nieuw titel. Het is van geen belang meer.quote:
Maar geen verband met de topictitteeeel.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:24 schreef Z het volgende:
Zit maar een jaar tussen.
Dat waren aanhangers van Baghwanquote:Op donderdag 20 april 2006 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wat zijn Sanyassins?
Ow okay...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat waren aanhangers van Baghwan
Ik heb geen idee wie ze is....quote:Op donderdag 20 april 2006 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Een TDP'tje lijkt me op z'n plaats aangezien niemand zich meer lijkt te herinneren wie toch die mevrouw was die zo goed als in haar eentje de hele Baghwan-sekte om zeep hielp. Figuurlijk gesproken dan.
Me neither.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen idee wie ze is....
En daar schep jij genoegen in?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:12 schreef Gellius het volgende:
Ik wel, maar ik zeg het niet.
Ik gun jou je kleine heimelijke genoegens hoor. Je genoegt maar een end weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef Gellius het volgende:
Je kan niet altijd aan je heimelijke kleine genoegens toegeven: dit is Jan Rot.
Ah, die Rolls-Royce verzamelaarquote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat waren aanhangers van Baghwan
Ik geloof trouwens dat ze dit jaar weer op vrije voeten komt.quote:And the Bhagwan himself broke his own vow of public silence in September 1985 with a scathing attack onand a half dozen of her allies, claiming they had betrayed him and his followers and that they had stolen $55 million from the commune. An article in The Oregonian on Sept. 17, 1985, quoted the Bhagwan as saying
"and her gang had turned my commune into a fascist concentration camp."
De enige noordelijke spierbundel die ik ken.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef Gellius het volgende:
Wie?!
Rhodos?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef Gellius het volgende:
Aha. nee, dan was Koss een betere gok.
En snel een beetje, anders post ik voor straf een zoet plaatje!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Tokay het volgende:
Ja, nou, geef dan nog eens een goede hint!
Ja leuk van een suikerspin!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
En snel een beetje, anders post ik voor straf een zoet plaatje!
Of een Natrena-spin, voor de mensen die op diëet zijn...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja leuk van een suikerspin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |