abonnement Unibet Coolblue
pi_37127726
Zoals jullie allemaal weten wordt het heel langzaam aan mooier weer, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Maar het zijn niet alleen voordelen die dit zomerse weer met zich meebrengt. Oh nee, zeer zeker niet.

Feit is namelijk dat, met de komst van het zomerse weer, ook de beestjes komen die zich goed thuis voelen als het lekker weer is. En dan doel ik op torren, spinnen, rupsen en allerlei insecten. En mocht je lekker op je gemakje naar je huis heen fietsen na weer een korte schooldag en een blik op je jas werpen, dan merk je dat deze bekogelt is met een waar scala aan allerlei ranzige beestjes. Op je jas is het echter nog niet zulks een zeer groot probleem, het is vervelender als ze een aanslag plegen op je oog of in je haar gaan zitten, zodat, als je thuiskomt en eventjes gaat zitten er altijd wel 1 of 2 beestjes opstijgen vanuit je haar na je eerst mateloos geiriteerd te hebben met hun eindeloze gekriebel. En het ergste moet nog komen, je kunt deze ranzige beestjes ook inslikken Zo werden ik en mijn vrienden op weg naar school een keer belaagd door een geheel leger van rupsen die uit de bomen naar beneden kwamen zeilen om ons te irriteren. Gadverdamme

Mijn klacht is dus dat er veel te veel van die ranzige rotbeestjes zijn als het mooi weer wordt.
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 20 april 2006 @ 14:48:17 #2
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_37127827
Ook zo kut als op de fiets miljoenen kamikaza-insecten in je smoelwerk vliegen...

Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_37127849
Beestjes.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37127860
jippie, eerste warm-weer klaagtopique
pi_37127882
Wespen. Daar zie ik nou echt het nut niet van in.

Ik ben dan ook een eersteklas wespenhater, als ik er eentje zie, gaat mijn hand trillend naar mijn aansteker teneinde de wesp zodanig te verhitten dat het een aard heeft.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_37127897
Ja eindelijk weer beestjes in de tuin! Bijen die zorgen dat de bloemen worden bevrucht, lieverheersbeestje die de bladluizen eten, wormen die de aarde omwoelen, en spinnen die de muggen eten. En mijn kat die ze allemaal eet! Het is weer gezellig in de tuin!
pi_37127927
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef thefunny het volgende:
Wespen. Daar zie ik nou echt het nut niet van in.

Ik ben dan ook een eersteklas wespenhater, als ik er eentje zie, gaat mijn hand trillend naar mijn aansteker teneinde de wesp zodanig te verhitten dat het een aard heeft.
Wespen zijn cool! En mooi. Als ik een wesp zie laat ik hem altijd op mijn hand zitten. Die beesten doen helemaal niets als jij ze niets doet...
pi_37127957
Ik heb verdomme het gevoel dat die kutbeesten nog steeds in mijn haar zitten te kriebelen, of zouden het toch luizen zijn ?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37128031
Het is ook altijd plezier als je op de brommer rijd. Heel je vizier onder de ranzige vlekken van beestjes die erop ingevlogen zijn. En die vlekken krijg je nog niet eens makkelijk weg ook
pi_37128092
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef thefunny het volgende:
Wespen. Daar zie ik nou echt het nut niet van in.

Ik ben dan ook een eersteklas wespenhater, als ik er eentje zie, gaat mijn hand trillend naar mijn aansteker teneinde de wesp zodanig te verhitten dat het een aard heeft.
Wespen zijn zeer nuttig, het zijn een soort jagers onder de insecten die andere insecten aan kunnen vallen en zorgen dat ze niet te talrijk worden.

Als je een nest in je tuin hebt moet je het wel laten verwijderen voor augustus/september, dan zit hun biologische taak erop en gaan ze vervelend worden, zoals rondhangen op plekken waar gegeten en gedronken wordt.
Een heer met stijl
pi_37128476
Het is de bedoeling dat je hier klacht op die beestjes heer van blabla je moet ze niet verdedigen, wacht maar tot jij een wesp in je oogbal krijgt!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 20 april 2006 @ 15:08:34 #12
141002 Soepblik
Nu met balletjes!
pi_37128533
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:54 schreef Gebs het volgende:
Het is ook altijd plezier als je op de brommer rijd. Heel je vizier onder de ranzige vlekken van beestjes die erop ingevlogen zijn. En die vlekken krijg je nog niet eens makkelijk weg ook
Maikuuul kloon!
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
  donderdag 20 april 2006 @ 15:40:57 #13
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_37129458
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wespen zijn zeer nuttig, het zijn een soort jagers onder de insecten die andere insecten aan kunnen vallen en zorgen dat ze niet te talrijk worden.

Als je een nest in je tuin hebt moet je het wel laten verwijderen voor augustus/september, dan zit hun biologische taak erop en gaan ze vervelend worden, zoals rondhangen op plekken waar gegeten en gedronken wordt.
Doen ze dat nou niet dan?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_37129487
Ik heb perongeluk een keer een vlieg ingeslikt toen ik aan het fietsen was.
Zo ranzig dat ik m meteen weer uitgekotst heb. Lag die vlieg daar in mn kots. En hij bewoog ook nog een beetje
pi_37129510
Muggen dat zijn de ergste van allemaal
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:57:19 #16
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_37130018
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Zo werden ik en mijn vrienden op weg naar school een keer belaagd door een geheel leger van rupsen die uit de bomen naar beneden kwamen zeilen om ons te irriteren.
They just came out of the trees, man ... they just came out of the trees!

Guanine en Cytosine! *O*
pi_37130394
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Muggen dat zijn de ergste van allemaal
* sanduhrr agrees *
pi_37131141
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:40 schreef Forcefuzz het volgende:

[..]

Doen ze dat nou niet dan?
Nee nu zijn ze nesten aan het bouwen, voedsel aan het zoeken voor al die larven en dat soort dingen, maar dan 'vervelen' ze zich gewoon.
Een heer met stijl
  donderdag 20 april 2006 @ 16:36:03 #19
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_37131370
en altijd van die kutspinnen aan de muren en het plafond net als je met jezelf aan 't spelen bent
pi_37131543
Ik vind alleen de spinnen en verdere insecten minder in de zomertijd en niet vergeten de irritante muggen en wespen..
Salsa Espaņola
pi_37131558
-Edit: tief op met die bagger posts-

[ Bericht 95% gewijzigd door The_Terminator op 20-04-2006 16:44:56 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37132342
Waar zitten die kutbeesten trouwens altijd?
Als we ze nu in de winter eens allemaal gaan uitbranden in de grond (spiritus + aansteker) komen ze ook niet in de zomer
ZE MOETEN toch ergens zitten van de winter...waar waar waar?
JOHNNY HEITINGA
pi_37132391
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef Camplo het volgende:
Waar zitten die kutbeesten trouwens altijd?
Als we ze nu in de winter eens allemaal gaan uitbranden in de grond (spiritus + aansteker) komen ze ook niet in de zomer
ZE MOETEN toch ergens zitten van de winter...waar waar waar?
Hoekjes, gaatjes, kiertjes van huizen. Onder een bladerendak. Onder de grond. Onder een huis, boom whatever. Etc Etc
pi_37132394
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef Camplo het volgende:
Waar zitten die kutbeesten trouwens altijd?
Als we ze nu in de winter eens allemaal gaan uitbranden in de grond (spiritus + aansteker) komen ze ook niet in de zomer
ZE MOETEN toch ergens zitten van de winter...waar waar waar?
Hehehe, op het einde van de zomer hadden we zo bij het clubhuis op het vliegveld een vogelhuisje vol met horzels. Die rotbeesten hadden daar gewoon een nest gebouwd en dus hebben een paar clubleden dat ding dochtgestopt zodat die beesten er niet meer uit konden en de zooi in de fik gezet
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37132429
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Maar het zijn niet alleen voordelen die dit zomerse weer met zich meebrengt. Oh nee, zeer zeker niet.
Wacht maar tot het echt heet wordt, dan beginnen sommige mensen ook weer hard te stinken
Een heer met stijl
pi_37132492
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Speedski het volgende:

[..]

Hoekjes, gaatjes, kiertjes van huizen. Onder een bladerendak. Onder de grond. Onder een huis, boom whatever. Etc Etc
Ja deels waar, het geldt alleen voor die koningin van ze die al bevrucht is door diverse darren de vorige zomer, als ze uit haar hol tevoorschijn kruipt gaat ze eitjes leggen en daar komen die beesten dan vandaag.
Een heer met stijl
pi_37132513
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Speedski het volgende:

[..]

Hoekjes, gaatjes, kiertjes van huizen. Onder een bladerendak. Onder de grond. Onder een huis, boom whatever. Etc Etc
Als jullie wat ruiken binnenkort (landelijk gezien) ben ik dat die overal bladeren in de fik aant zetten is!
En ik ga zware shit onder ons huis strooien. Zal die beesten leren.
JOHNNY HEITINGA
pi_37132606
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wacht maar tot het echt heet wordt, dan beginnen sommige mensen ook weer hard te stinken
die kunnen we ook wel uitroeien!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37132677
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

die kunnen we ook wel uitroeien!
Yep als we toch bezig zijn
Salsa Espaņola
pi_37132704
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja deels waar
Mooi
pi_37133020


Zo zien we ze het liefst, dood!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37133172
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]

Zo zien we ze het liefst, dood!
Juist!! Met jou kan ik praten

Weg met dat wespengespuis. Ik heb er ook een keer een op mijn hand laten zitten, zo van "Ach joh, er gebeurt niks..." *PRIK* AWWW!! VERD*****GLOEIENDE*$^(#@$#)_!!!!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')