quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef nbkhustler het volgende:
Een goede vriend van deze click uit Oss stuurde mij een foto toe. Ze schijnen zich graag te verkleden als clowns naast rappen.
[afbeelding]
sjit.. ik wist dat ik iets vergeten was.. ff kijken of ik hem nog ff ergens kan dumpen. :Squote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef Canisfire het volgende:
Ze hebben trouwens weer een nieuw liedje.
http://rapidshare.de/files/23531833/Flowz_-_Ewa_Dushi.mp3.html
En dit is Flowz himself !!![]()
Heb je nou nog steeds contact met die gasten??quote:Op maandag 19 juni 2006 22:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet het niet ik vroeg waarom zijn broer nou in de gevangenis heeft gezetten en toen ging hij offline
Stoere mannen hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef Canisfire het volgende:
Allemaal? er heeft 1tje in de gevangenis gezeten he
.
ik heb wel wat bestandjes van nog triestere gasten in mijn bezit, maar ben niet zon uploadtalent.. zal eens kijken wat ik kan vindenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:25 schreef Allochtoon het volgende:
skud skud die kont swa..
tril tril yow.
Hebben ze al platencontract?
Serieus, kent niemand nog triestere gasten die we kunnen afzeiken? Deze zitten allemaal in de bak en kunnen beperkt op internet.
Yo f-l0wz alles rustig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:32 schreef f-l0wz het volgende:
ikheb ook een liedje leven dat ik leid
is ook een nieuwe mooie lied in een studio opgenomen
Is goed gangsterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:39 schreef f-l0wz het volgende:
haha ja is grof over neuken rappen enzo
ma canisfire als je online bent pass ik me je nieuwe tracks kan je die hier poste
Ewa f-lowz.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:39 schreef f-l0wz het volgende:
haha ja is grof over neuken rappen enzo
ma canisfire als je online bent pass ik me je nieuwe tracks kan je die hier poste
dude ik heb gewoon een godsgloeiende tering hekel aan die ongeinspireerde tering herrie genaamd "rap"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:56 schreef MrSASO het volgende:
Doe niet zo raar man gozer, dit is echt wel een verbetering.
Hardcore muziek noemen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef Jimbo het volgende:
maar das teminste nog muziek , praten onder begleiding van een tam-tam niet , ok het rijmt....# care?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |