Stuur hem beter deze een link naar dit topic.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef Luiss het volgende:
Ik kan wel het mail adres van F-Lowz hier neerzetten, in het eerste topic staat die er namelijk ook ( en hij had dat goedgekeurd).Het gevaar is alleen dat het straks word verpest ( en misschien gebeurt dat ook niet).Hij is trouwens op dit moment niet online.
Ik kan het adres ook gewoon naar iemand door mailen, de meeste hier zullen er wel goed mee omgaan.
Zal het doen als hij er is, maar of het helpt weet ik niet.Heb hem gisteren al 3 keer de link gegevenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Stuur hem beter deze een link naar dit topic.
Nep echt nepquote:Op donderdag 20 april 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
F-l0wz Houd Van Die Chick zegt:
neej ma ik reageer gewoon niet meer op die site
ikvind die mense daarop fucking wazig en leveloos
Canisfire zegt:
ja dat klopt wel jongen maar
Canisfire zegt:
nu denken ze dat ze gwonnen hebbn
Canisfire zegt:
dat gevoel gun je ze toch niet
mij moge ze denken wat ze willen ikweet tog wel beter dat hun er nix van bakken
geef door aan hun
die site kom ik niet op is te doelloos als ze wille laat hun een diss opnemen en dan neem ik ook een op
oss straat taal natuurlijk!11::!:quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:59 schreef Allochtoon het volgende:
Die repsin welke taal betekend vatos gasten?
Jij bent niet Luis of mij dus hoe weet jij datquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef superstarrr het volgende:
ik heb goed nieuws voor jullie;
er voegt iemand intelligents zich toe
om ook commentaar te geven![]()
Ik zal dit weekend ff kijken of ik iets leuks kan bouwen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Weet ik veel ik wil gewoon weten of je een beetje goed ben met beats.
Ik probeer er eentje te maken maar die zuigt echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |