Ik doe met je meequote:Op donderdag 20 april 2006 18:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ben weg, 2-0. Come on AJAX
Omdat hij die andere beter vindt waarschijnlijk maar Hofs moet blij zijn hoor, dan kan die lekker op het bankje afgaanquote:Op donderdag 20 april 2006 18:55 schreef daaaaan het volgende:
Godverdomme, waarom zet die achterlijke Koeman Hofs nou weer op de bank![]()
Mmm ik zie plots mogelijkheden voor Ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Opstelling:
Lodewijks, Gyan, Vlaar, Bahia, Bosschaart; Greene, De Guzman, Paauwe; Castelen, Kuyt, Kalou.
Wissels
Ekramy, Hofs, Van Hooijdonk, Boussaboun, Drenthe, Abubakari.
En dat vinden we helemaal niet ergquote:Op donderdag 20 april 2006 19:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mmm ik zie plots mogelijkheden voor Ajax.
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mmm ik zie plots mogelijkheden voor Ajax Huntelaar![]()
Nog een uurtjequote:Op donderdag 20 april 2006 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Begin nu echt zenuwachtig te worden!
Kom op Feyenoord!!!!![]()
Terugweg:quote:Op donderdag 20 april 2006 19:15 schreef Againzender het volgende:
Randzaken:
(eerste?) trein met Feyenoordsupporters nadert de Arena, de ramen zitten er nog in, hoop kabaal en gezang. Aldus de politie.
quote:
Paauwe, speelde die ook niet aanhet begin van het seizoen.. in die graftombe?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mmm ik zie plots mogelijkheden voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |