abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:20:26 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37496937
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:11 schreef Whizzkith het volgende:
Oh mijn god hoe erg kan talpa het verpesten Opzich was het in de studio wel 'grappig', maar op tv
Dat is altijd hé !
Ik ben ook ooit bij een tv-opname's geweest en dat is heel anders wanneer je thuis op tv ziet..
Ik heb Rauw 5 minuten gekeken ! Ik had al gezien.. 'k vind het niet zoveel aan..
pi_37497024
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Zoveel kan je er in de eindmontage toch niet aan verpesten? Hoogstens een paar dingen eruitknippen en de scene's in een andere volgorde zetten.

Alles is trouwens leuker als je er bij bent, ik moest zelfs een paar keer lachen bij Jensen, dat zegt genoeg dacht ik zo
Nouja, in de studio zag je meer hoe de acteurs *kuch* reageerden op situaties of opdrachten, dit is allemaal veel te ingezoomd etc Bij aflevering 2 (of 4) ging Hafid op een gegeven moment naar de keuken om iets te pakken (plastic zakje, je moet de rest hebben gezien om te snappen waarom dat grappig was), wat veel grappiger was dan wat ze aan het filmen waren

Ik vraag me af of ze bij aflevering 4 (geloof ik) die man die per ongeluk in beeld kwam bij opkomst van Dennis van der Geest ook dat beeld laten zien. DAT was grappig
pi_37497204
Dit is trouwens wel beter dan Samen
// Last.fm
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:31:16 #54
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_37497240
Hoeveel van het gelach is echt en wat is er tussen geplakt? Net stond die kerel voor de deur en er werd al gelijk hard gelachen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_37497349
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef BigFire het volgende:
Hoeveel van het gelach is echt en wat is er tussen geplakt? Net stond die kerel voor de deur en er werd al gelijk hard gelachen.
Opzich was het publiek om bijna alles aan het lachen (ik niet natuurlijk ), er stond ook zo'n opwarmer heel enorm te zwaaien en te lachen voor het publiek (zoals bij de meeste programma's).

Verder hebben ze voordat het begon een aantal shots (stuk of 10) opgenomen van lachende/klappende mensen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 mei 2006 @ 22:36:34 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37497405
Ja, het lachen en het publiek wordt er erg raar tussengeplakt.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:45:59 #57
132492 Honky
Rockster
pi_37497683
Jennifer Hoffman+acteren=ERROR
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  Redactie Frontpage dinsdag 2 mei 2006 @ 22:46:35 #58
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37497703
De situaties zijn ook erg slecht en saai
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:53:56 #59
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_37497920
Jennifer Hoffman+strak truitje=
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:13:43 #60
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37502693
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:53 schreef BigFire het volgende:
Jennifer Hoffman+strak truitje=

OT ik was niet onder de indruk De kans dat ik nog een keer kijk is niet zo heel erg groot vrees ik
  Redactie Frontpage woensdag 3 mei 2006 @ 17:12:34 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37515879
Kijkcijfers zijn slecht
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:36:00 #62
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_37534947
De opdrachten gaven weinig aanleiding tot hilarische momenten. De betreffende speler kreeg de opdracht, probeerde met weinig inspiratie en weinig humor de opdracht er tussen te proppen en klaar was het weer.

Het publiek lachte al om de kleinste dingen (hadden ze er een lachband bij of waren ze dronken gevoerd?) en het werd irritant dat er telkens geapplaudiseerd werd bij de opkomst van een speler, zelfs als deze al eerder in het spel was geweest.

Ik had ook niet het gevoel dat er veel improvisatietalent tussen zat. Veel gemiste kansen om er iets grappigs van te maken.

Misschien dat ik volgende week nog een keer ga kijken, maar als het weer zo slecht is dan laat ik dit programma voortaan links liggen.
"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
pi_37542947
Soms moet je als criticaster even stillestaan en je functie in deze gekke, gekke poppenkast des levens overdenken. Een zogeheten ‘pas op de plaats’ maken.
Want waar houdt scherpe kritiek op scherpe kritiek te zijn? Wat is bijvoorbeeld de lol van het nawijzen van een heel lelijk iemand, je makker in de zij porren en scanderen: “Díe is lelijk!”? En gaat het niet te ver om een ziekenhuis binnen te gaan, de eerste de beste muffe ziekenzaal op te wandelen en tegen een terminaal zieke te roepen: “HEB JIJ HET EVEN SLECHT VOOR ELKAAR!”?
Natuurlijk gaat dat te ver en nee, natúúrlijk is dat niet lollig. Vooral niet omdat dit soort individuen (lelijk of terminaal) daar over het algemeen niet zoveel aan kunnen doen. Soms is het beter om wijselijk je mond te houden.
Er zijn echter gevallen waar ik graag een uitzondering voor maak. Dit zijn dermate lelijke en ten dode opgeschreven stumpers waarvan we namelijk, kijkend naar de ouders, ook niets anders hadden kunnen verwachten. Want wanneer je de antizender TALPA kruist met Harm Edens; de gemene stiefmoeder van de Nederlandse ‘shitcom’… tja, dan vráág je d’r om.

Rauw is de zoveelste poging om een graantje van het 'improvistatiehumor succes' van BNN’s "De Lama’s" mee te pikken en ditmaal dus bij TALPA. De opzet is als volgt: een groepje acteurs speelt voor een live publiek een flinterdun verhaallijntje (meisje gooit haar kamer in de onderverhuur, krijgt een gekke huisgenoot, heeft knotsgekke vrienden en een lekkere gekke huisbaas) maar krijgen via ‘een oortje’ zo nu en dan opdrachten van de spelleider. Deze opdrachten moeten zij dan zo komisch mogelijk uitvoeren, dit alles met hilllllllllaaaaaarische gevolgen, dat begrijpt u. Het publiek heeft ook een opdracht, namelijk zo maniakaal mogelijk lachen om het gepresenteerde en als geestelijk gehandicapten gelijk op de banken stampen zodra er een nieuwe acteur binnen komt (alsof het hier reeds ongelofelijk populaire personages betreft begrijpt u?). Een aantal mensen kijkt bij de publieksshots zorgelijk de camera in en ik geef ze geen ongeluk, ze zitten namelijk *VOOR LUL*.
Maargoed, al klinkt dit op papier als een twijfelachtig ‘format’, met het juiste talent zou het nog best eens kunnen werken. Inderdaad, mét het juiste talent, maar u voelt hem al aankomen…
Het toneelspel komt namelijk niet bepaald van talentvolle komedianten, maar van actreutels als Georgina "ik struikel over moeilijke woorden maar dat hoort allemaal bij het personage" Verbaan en Jennifer "ik maak gewoon lekker vier keer dezelfde grap" Hoffman. Dit non-talent zou nog enigszins uitgebalanceerd moeten worden door charmante acteurs als Mimoun Oaissa en Waldemar Torenstra, maar daar was in de eerste aflevering nog in het geheel geen sprake van. Het niveau van de club kwam nergens uit boven dat van slecht voorbereid brugklastoneel en dat is dus niet grappig, alleen maar gênant.
Moet de redding dan gezocht worden in de leider van dit alles? De 'puppetmaster' zogezegd? Nou nee, want op de troon van dit koninkrijk der flauwheid bevind zich namelijk de zwakste schakel van het stel; Harm "Dit was het nieuws" Edens.

Jawel u leest het goed.
Harm Edens … improvisatie ... Harm Edens … improvisatie. Laat dat even goed op u inwerken.
Mag ik van jou dan van de showbiztegenstellingen ‘Robert Jenssen VS. goede smaak’? Ja? Mooi. Mag ik dan ook ‘Reinout Oerlemans VS. research’? Yeah! En heb je dan misschien ook ‘Harm Edens VS. improvisatie’? Joehoe! Kwartet motherfuckerz!
Harm Edens hééft geen improvisatievermogen. Bij gebrek aan het vermogen originele teksten te verzinnen werd Harm Edens vermoedelijk ontmaagd door zijn autocue. Harm Edens heeft het vocale bereik van mijn wekkerradio. Harm Edens moet die eeuwige verbaasde ik-moet-poepenblik eens van zijn tronie vegen. Wanneer Harm Edens zijn mond open doet trekt onmiddellijk alle zuurstof uit mijn huiskamer, maar toch is het deze Harm Edens die in 'Rauw' zijn acteurs lollige opdrachten influistert wat dan tot ‘hilarische momenten’ moet leiden. Tenminste, “dat hopen we”, zo voegt Edens toe in zijn praatje vooraf. Ik vrees dat ík de hoop inmiddels al heb opgegeven.

Wat had ik mezelf graag verstopt in het kantoortje van John de Mol tijdens de bespreking van deze eerste aflevering. Wat zou ik hebben genoten van een zwetend productieteam, driftig zoekend naar excuses, zinnend op een geniale verklaring voor de farce waarop zij meneer de Mol zojuist hadden getrakteerd. Dát zou nog eens een potje improviseren worden! Harm Edens zou angstig om zich heen kijken, zoekend naar de autocue of iemand met een microfoon die iets in zijn oortje kon fluisteren. Maar er zóu niemand fluisteren, de situatie sprak immers voor zich. Zelfs ik zou wijselijk mijn mond houden.
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:41:42 #64
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37549006
Zo hé, samenvatting?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:45:18 #65
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37549102
Ik ben het in grote lijnen eens met fonsbasalt. Een aanrader voor iedereen die goede toneelimprovisatie wil zien, kijk eens naar 'De Vloer Op'.
pi_37549305
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef Fonsbasalt het volgende:
Het publiek heeft ook een opdracht, namelijk zo maniakaal mogelijk lachen om het gepresenteerde en als geestelijk gehandicapten gelijk op de banken stampen zodra er een nieuwe acteur binnen komt (alsof het hier reeds ongelofelijk populaire personages betreft begrijpt u?). Een aantal mensen kijkt bij de publieksshots zorgelijk de camera in en ik geef ze geen ongeluk, ze zitten namelijk *VOOR LUL*.
je had de mensen ook moeten horen toen we te horen kregen dat WIJ op tv kwamen iedereen schrok zich rot, het was vlak na de uitleg van het programma namelijk
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:56:40 #67
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37549407
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:52 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

je had de mensen ook moeten horen toen we te horen kregen dat WIJ op tv kwamen iedereen schrok zich rot, het was vlak na de uitleg van het programma namelijk
Zat jij gezellig mee te stampen dan?
pi_37550952
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Zat jij gezellig mee te stampen dan?
Ik was aan het begin verbaasd om me heen aan het kijken, hoe die 16 jarige breezahs enorm enthousiast aan het klappen waren Maar na een tijdje betrapte ik mezelf wel op het enthousiast klappen als er weer een of andere debiel de 'kamer' binnenkwam
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:45:50 #69
142400 RedFever007
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:51:50 #70
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37684596
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:45 schreef RedFever007 het volgende:
kijkt iemand dit nog
tis toch maar 1x in de week ?

dus dan zou het vanavond weer moeten zijn om een uurtje of 22:00 !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:02:09 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37710509
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef Fonsbasalt het volgende:
Soms moet je als criticaster even stillestaan en je functie in deze gekke, gekke poppenkast des levens overdenken. Een zogeheten ‘pas op de plaats’ maken.
Want waar houdt scherpe kritiek op scherpe kritiek te zijn? Wat is bijvoorbeeld de lol van het nawijzen van een heel lelijk iemand, je makker in de zij porren en scanderen: “Díe is lelijk!”? En gaat het niet te ver om een ziekenhuis binnen te gaan, de eerste de beste muffe ziekenzaal op te wandelen en tegen een terminaal zieke te roepen: “HEB JIJ HET EVEN SLECHT VOOR ELKAAR!”?
Natuurlijk gaat dat te ver en nee, natúúrlijk is dat niet lollig. Vooral niet omdat dit soort individuen (lelijk of terminaal) daar over het algemeen niet zoveel aan kunnen doen. Soms is het beter om wijselijk je mond te houden.
Er zijn echter gevallen waar ik graag een uitzondering voor maak. Dit zijn dermate lelijke en ten dode opgeschreven stumpers waarvan we namelijk, kijkend naar de ouders, ook niets anders hadden kunnen verwachten. Want wanneer je de antizender TALPA kruist met Harm Edens; de gemene stiefmoeder van de Nederlandse ‘shitcom’… tja, dan vráág je d’r om.

Rauw is de zoveelste poging om een graantje van het 'improvistatiehumor succes' van BNN’s "De Lama’s" mee te pikken en ditmaal dus bij TALPA. De opzet is als volgt: een groepje acteurs speelt voor een live publiek een flinterdun verhaallijntje (meisje gooit haar kamer in de onderverhuur, krijgt een gekke huisgenoot, heeft knotsgekke vrienden en een lekkere gekke huisbaas) maar krijgen via ‘een oortje’ zo nu en dan opdrachten van de spelleider. Deze opdrachten moeten zij dan zo komisch mogelijk uitvoeren, dit alles met hilllllllllaaaaaarische gevolgen, dat begrijpt u. Het publiek heeft ook een opdracht, namelijk zo maniakaal mogelijk lachen om het gepresenteerde en als geestelijk gehandicapten gelijk op de banken stampen zodra er een nieuwe acteur binnen komt (alsof het hier reeds ongelofelijk populaire personages betreft begrijpt u?). Een aantal mensen kijkt bij de publieksshots zorgelijk de camera in en ik geef ze geen ongeluk, ze zitten namelijk *VOOR LUL*.
Maargoed, al klinkt dit op papier als een twijfelachtig ‘format’, met het juiste talent zou het nog best eens kunnen werken. Inderdaad, mét het juiste talent, maar u voelt hem al aankomen…
Het toneelspel komt namelijk niet bepaald van talentvolle komedianten, maar van actreutels als Georgina "ik struikel over moeilijke woorden maar dat hoort allemaal bij het personage" Verbaan en Jennifer "ik maak gewoon lekker vier keer dezelfde grap" Hoffman. Dit non-talent zou nog enigszins uitgebalanceerd moeten worden door charmante acteurs als Mimoun Oaissa en Waldemar Torenstra, maar daar was in de eerste aflevering nog in het geheel geen sprake van. Het niveau van de club kwam nergens uit boven dat van slecht voorbereid brugklastoneel en dat is dus niet grappig, alleen maar gênant.
Moet de redding dan gezocht worden in de leider van dit alles? De 'puppetmaster' zogezegd? Nou nee, want op de troon van dit koninkrijk der flauwheid bevind zich namelijk de zwakste schakel van het stel; Harm "Dit was het nieuws" Edens.

Jawel u leest het goed.
Harm Edens … improvisatie ... Harm Edens … improvisatie. Laat dat even goed op u inwerken.
Mag ik van jou dan van de showbiztegenstellingen ‘Robert Jenssen VS. goede smaak’? Ja? Mooi. Mag ik dan ook ‘Reinout Oerlemans VS. research’? Yeah! En heb je dan misschien ook ‘Harm Edens VS. improvisatie’? Joehoe! Kwartet motherfuckerz!
Harm Edens hééft geen improvisatievermogen. Bij gebrek aan het vermogen originele teksten te verzinnen werd Harm Edens vermoedelijk ontmaagd door zijn autocue. Harm Edens heeft het vocale bereik van mijn wekkerradio. Harm Edens moet die eeuwige verbaasde ik-moet-poepenblik eens van zijn tronie vegen. Wanneer Harm Edens zijn mond open doet trekt onmiddellijk alle zuurstof uit mijn huiskamer, maar toch is het deze Harm Edens die in 'Rauw' zijn acteurs lollige opdrachten influistert wat dan tot ‘hilarische momenten’ moet leiden. Tenminste, “dat hopen we”, zo voegt Edens toe in zijn praatje vooraf. Ik vrees dat ík de hoop inmiddels al heb opgegeven.

Wat had ik mezelf graag verstopt in het kantoortje van John de Mol tijdens de bespreking van deze eerste aflevering. Wat zou ik hebben genoten van een zwetend productieteam, driftig zoekend naar excuses, zinnend op een geniale verklaring voor de farce waarop zij meneer de Mol zojuist hadden getrakteerd. Dát zou nog eens een potje improviseren worden! Harm Edens zou angstig om zich heen kijken, zoekend naar de autocue of iemand met een microfoon die iets in zijn oortje kon fluisteren. Maar er zóu niemand fluisteren, de situatie sprak immers voor zich. Zelfs ik zou wijselijk mijn mond houden.
! Goed stukje .
2000 light years from home
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:09:23 #72
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37710683
heb mezelf er gisteren toch een half uurtje toe gezet.

Het was inderdaad niet echt grappig, al waren af en toe best wel dingetjes waardoor er een klein, bescheiden glimlachje verscheen, maar over de gehele linie was het meer plaatsvervangende schaamte.

Maar misschien moeten de acteurs nog een beetje in hun rol groeien, vandaar dat ik besloten heb om over een week of 5 weer eens te kijken (als het dan nog op de buis is !)
256 goals !
pi_37710816
ik heb gisteren het gedrocht een tweede kans gegeven, kijken of het beter werd. Nope.

Jennifer Hoffman ziet er nog steeds bloedgeil uit, maar dat alles wordt teniet gedaan door haar totale gebrek aan acteertalent. Iets dat overigens niet per se een belemmering hoeft te zijn (getuige Carmen Electra, Pam Anderson, Angelica Bridges, Traci Bingham, Yasmine Bleeth, Erika Eleniak, en al dat andere mooie vrouwvleesch dat vroeger in die schitterende rode badpakken rondhuppelde), als je maar zelf weet dat jeniet kan acteren.
Mevrouw Hoffman heeft dit besef nog niet. En dus is haar "acteerwerk" ( ) eerder genant dan vergeeflijk.

En Georgina....ach, het kind heeft weer wat gevonden.

Nee, ik voorspel nog 3 uitzendingen voordat dit misselijkmakende excuus voor comedy van de uis getrokken wordt. Het idee is goed, alleen de invulling is niet leuk.
Mijn suggestie:
Smijt de hele cast eruit, incl Harm Edens. Vervang deze door De Lama's, aangevuld door John Jones, Horace Cohen en Tygo Gernandt. Omdat het oog ook wat wil, kan een centerfold van Jennifer Hoffman in het apartement gehangen worden.
Trek vervolgens om het vrouwvlees gebeuren compleet te maken Tatjana Simic (kan ook niet acteren, maar weet dit zelf ook, zie verder argument hierboven) en Ellemijn Velthuizen-Van Santen erin.
Elke week neemt een andere acteur de rol van aangever op zich, smijt het gebeuren op BNN, voíla, een hit-programma.

Ik had John de Mol moeten worden....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_38075844
deze week wordt het vanavond om 22:35 uitgezonden ipv dinsdag.
pi_38075899
alsof dat helpt
  maandag 22 mei 2006 @ 10:22:14 #76
142400 RedFever007
pi_38076325
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:01 schreef boneyard het volgende:
deze week wordt het vanavond om 22:35 uitgezonden ipv dinsdag.
Alleen deze week maar? Dat helpt ook lekker om de 'vaste kijker' ( ) die eindelijk weet dat dinsdags Rauw op tv is vast te houden

Hoe kansloos zijn ze nu eigenlijk bij Talpa, ze kunnen toch zelf ook wel bedenken dat schuiven met programma's de doodsteek is, meestal tenminste
  maandag 22 mei 2006 @ 10:34:18 #77
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38076630
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:22 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Alleen deze week maar? Dat helpt ook lekker om de 'vaste kijker' ( ) die eindelijk weet dat dinsdags Rauw op tv is vast te houden

Hoe kansloos zijn ze nu eigenlijk bij Talpa, ze kunnen toch zelf ook wel bedenken dat schuiven met programma's de doodsteek is, meestal tenminste
Jeugd voetbal krijgt voorrang

daar kijken wel mensen naar
256 goals !
pi_38076641
het is vanwege voetbal volgens mij, op sommige dagen zenden ze deze week zelfs bijna niks anders uit dan een programma rond jong oranje.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:11:01 #79
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_38092527
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben het in grote lijnen eens met fonsbasalt. Een aanrader voor iedereen die goede toneelimprovisatie wil zien, kijk eens naar 'De Vloer Op'.
'De Vloer Op' is zelfs stukken beter dan 'De Lama's'. Subtiele verwijzingen naar de werkelijkheid zonder ook maar één keer krachttermen te gebruiken.
pi_38325452
hmmm, deze week niet weer vandaag maar morgen een uitzending en de laatste ook weer op dinsdag.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:05:31 #81
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_38373462
Wat een dramatisch programma...sneue hazen daar op die set!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_38409169
Gister een stukje gezien, vond het vrij tragische humor..
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:25:45 #83
142400 RedFever007
pi_38409788
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:25 schreef RedFever007 het volgende:
Kijkcijfers Talpa:

http://www.kijkonderzoek.nl/kijkcijfers/pub/dp-353-19752-0.html

Rauw 153.000 kijkers
een record voor talpa!
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:39:09 #85
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38409951
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:17 schreef kevin85 het volgende:
Gister een stukje gezien, vond het vrij tragische humor..
ik ook maar een stukje....koos halverwege voor een warme douche en dat was veel leuker !
256 goals !
pi_38583874
vanavond de laatste aflevering van dit seizoen om 21:55.

opzich is het wel een leuk idee, helaas is het toch lastig om over mijn hekel aan verbaan te komen, met een (deels) andere cast zou het al veel leuker kunnen worden.
pi_70676238
KICK

Ben benieuwd of het programma enigszins verbeterd is het afgelopen 3 jaar
I feel kinda Locrian today
  zondag 5 juli 2009 @ 19:15:57 #88
111382 Ofyles2
pi_70676310
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:14 schreef starla het volgende:
KICK

Ben benieuwd of het programma enigszins verbeterd is het afgelopen 3 jaar
Volgens mij is het net zo slecht als 3 jaar geleden.
  zondag 5 juli 2009 @ 19:30:25 #89
142400 RedFever007
pi_70676962
Ik zag dit in m'n AT verschijnen en dacht serieus: WTF is rauw?

zondag 5 juli 2009 @ 19:31:53 #90
111382 Ofyles2
pi_70677031
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:30 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zag dit in m'n AT verschijnen en dacht serieus: WTF is rauw?

Dat vroeg ik me ook af.
pi_70678205
Jetzt geht's loss!
pi_70679004

*zapt weg*
  zondag 5 juli 2009 @ 20:35:52 #93
111382 Ofyles2
pi_70679244
Het is overduidelijk komkommertijd en ons wordt de rotste komkommers opgediend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')