uiteraard... dat worden oscars en gouden kalverenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:56 schreef Bupatih het volgende:
Mijn comedy (mét babette erin) ga je geweldig vinden.
over mailboxen valt nog wel te praten, maar ik zeg nu vast dat er geen foto's van mij online komenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef PeRi het volgende:
Ik verwacht foto's in mn mailbox hoor! Foto's alleen voor meeters geldt dit keer niet voor mij, want ik zou erbij zijn als dit niet gebeurd was.
hoe dat zo?!quote:Ik ben veel te nieuwsgierig naar Babette.
Hehe, iszo. Ik heb echt al zoveel mensen hier zien rondhangen op Fok! die ik kenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef babette21 het volgende:
ivm m'n werk [m'n geloofwaardigheid naar cliënten enzo, 't is zo'n klein wereldje...]
Ik ben verliefd op jequote:hoe dat zo?!
ik heb al 's iemand moeten screenen die ik van internet ken...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef PeRi het volgende:
Hehe, iszo. Ik heb echt al zoveel mensen hier zien rondhangen op Fok! die ik ken.
hehe het hoge woord is eruitquote:Ik ben verliefd op je.
Ah, vertel!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet ook iets...over iemand...en over FOK!
Maar dat ga ik maar niet verklappen/vertellen.
Neee, ik ga het je écht niet vertellen!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, vertel!
Wij zullen het heus niet verder vertellen!
Cross my heart and hope to die.
Copycat @ fok.nlquote:Op donderdag 20 april 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
Neee, ik ga het je écht niet vertellen!
Er is een vet grote kans dat je haar ook kent...misschien wel ontmoet hebt op een meet!![]()
Ik durf niet, Cc.quote:
Wat naarquote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet zondag, wéér een overlijden in de familie, ik kan niet vrolijk naar een pretpark gaan jongens. Sorry..
quote:
Ja, maar geen recente!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
wist ik allang![]()
[..]
heb je allang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |