Ik weet al niet eens meer wie je bent.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Dus hopelijk ben ik nog niet gebanned uit het groeiende incrowd subgroepje van SC.
Tis nu gewoon een date tussen MB en Dizer hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
Wel weer een klapper, die meet.
Babette wordt ergens gedumpt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis nu gewoon een date tussen MB en Dizer hoor.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette wordt ergens gedumpt?
Sorry, maar de beugels gaan helaas niet meer open
![]()
Welk gedeelte van "incrowd groepje" begreep jij niet?!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wie je bent.
Thanksquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, ik begrijp heel goed wat je doormaakt. Heb het twee keer meegemaakt dat mijn werkplaats over de kop is gegaan... sterkte
Wow, dat doe je goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:52 schreef rena het volgende:
HoiIk ben ook net thuis, had van 9 tot 4 school, ik zou nog liever werken dan dat
![]()
Maar ik had wel een 9,2 voor mijn economie toetsIk & economie gaan nooit samen, maar nu voor een keertje wel. Als ik het doe, doe ik het goed ook
![]()
Ik had van halfnegen tot halfvijf les.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:52 schreef rena het volgende:
HoiIk ben ook net thuis, had van 9 tot 4 school, ik zou nog liever werken dan dat
![]()
Maar ik had wel een 9,2 voor mijn economie toetsIk & economie gaan nooit samen, maar nu voor een keertje wel. Als ik het doe, doe ik het goed ook
![]()
Ja, dat is cooler.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had van halfnegen tot halfvijf les.
Elke dag trouwens.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI SVEN.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Hoi Airelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |